Gjest kovac... Skrevet 26. april 2005 Del Skrevet 26. april 2005 Ikke første gangen et forelsket menneske har hjulpet et annet forelsket menneske med å få den man vil. Tenk så nærme deg han kom, hvor avhengig du var av rådene hans?! Og han visste jo at det var det nærmeste han kom? ;-) Jaja...jeg tror nå fremdeles ikke at han er forelsket i meg. Men det skal jeg nå klare å finne ut av på en eller annen måte. kanskje jeg bare er naiv...men jeg kan jo ha guttevenner uten at jeg er forelsket i dem, kan ikke gutter ha jentevenner uten å være forelsket i dem da??? 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/182408-msn-venner/page/3/#findComment-1235914 Del på andre sider Flere delingsvalg…
mil1365380270 Skrevet 26. april 2005 Del Skrevet 26. april 2005 Jaja...jeg tror nå fremdeles ikke at han er forelsket i meg. Men det skal jeg nå klare å finne ut av på en eller annen måte. kanskje jeg bare er naiv...men jeg kan jo ha guttevenner uten at jeg er forelsket i dem, kan ikke gutter ha jentevenner uten å være forelsket i dem da??? Jo, alle kan være venner. Men ekte venner viser negative sider. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/182408-msn-venner/page/3/#findComment-1235920 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest min_type_også Skrevet 26. april 2005 Del Skrevet 26. april 2005 Ikke lett denne nei, jeg har hvertfall sluttet å sitte inne på msn etter jeg fikk type. Mine msn kontakter er omtrent kun mannfolk, og det mannfolk jeg snakket "dirty" med i mine single dager... Hadde jeg hatt veninner som brukte msn hadde nok saken vært anderledes. Vi snakket faktiskt om msn i gårkveld-han ville jeg skulle sende han Web-msn linken til han, for på hans jobb er det sperret for msn (de kan kun bruke msn internt på bygget han jobber i) Nå er ikke jeg den som sjekker hvem han chatter med, men en gang når jeg skulle logge meg på min msn kom jeg inn på hans. Der så jeg "sånne navn" som "blonde world" sexy bitch" osv osv... Det sier seg igrunn selv at dette ikke nødvendigvis er gode veninner.... Så nå har jo mitt hode begynt å "spinne" pga denne linken-for det er jo sant som mangen her sier, ting kan raskt utvikkle seg gjennom chat. Kanskje jeg skal konfontere han med dette i kveld-synspunkter??? Føler meg teit nå....Men faen om han skal sitte å snakke "sånn" med andre damer-vet han har sittet å snakket med Xen sin der inne også-småirritert nå ja.... 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/182408-msn-venner/page/3/#findComment-1235929 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest kovac... Skrevet 26. april 2005 Del Skrevet 26. april 2005 Jo, alle kan være venner. Men ekte venner viser negative sider. Selvfølgelig har han negative sider. Alle har jo det. Han bruker veldig mye tid på jobben, dataen, og fritidsinteresser og venner. Dette ser jo jeg som positivt nå, men det er ikke sikkert at jeg ville likt om han brukte like mye tid på det dersom vi var sammen. Ellers så roter han litt og er litt ustrukturert. Dette er heller ikke ting jeg gidder å henge meg opp i når vi bare er venner, men som kanskje ville vært negativt om vi var sammen. Han røyker. Det er negativt om vi hadde hatt barn sammen, men det driter jeg i når jeg bare er hans venn. Så selvfølgelig har han ikke bare positive sider, men som venn er han helt fantastisk. Og jeg ønsker bare å ha han som det! 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/182408-msn-venner/page/3/#findComment-1235936 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest kovac... Skrevet 26. april 2005 Del Skrevet 26. april 2005 Ikke lett denne nei, jeg har hvertfall sluttet å sitte inne på msn etter jeg fikk type. Mine msn kontakter er omtrent kun mannfolk, og det mannfolk jeg snakket "dirty" med i mine single dager... Hadde jeg hatt veninner som brukte msn hadde nok saken vært anderledes. Vi snakket faktiskt om msn i gårkveld-han ville jeg skulle sende han Web-msn linken til han, for på hans jobb er det sperret for msn (de kan kun bruke msn internt på bygget han jobber i) Nå er ikke jeg den som sjekker hvem han chatter med, men en gang når jeg skulle logge meg på min msn kom jeg inn på hans. Der så jeg "sånne navn" som "blonde world" sexy bitch" osv osv... Det sier seg igrunn selv at dette ikke nødvendigvis er gode veninner.... Så nå har jo mitt hode begynt å "spinne" pga denne linken-for det er jo sant som mangen her sier, ting kan raskt utvikkle seg gjennom chat. Kanskje jeg skal konfontere han med dette i kveld-synspunkter??? Føler meg teit nå....Men faen om han skal sitte å snakke "sånn" med andre damer-vet han har sittet å snakket med Xen sin der inne også-småirritert nå ja.... Ja hadde det vært slik så ville jeg også satt foten ned. Men dersom du leser alle svarene mine nedover så tror jeg du får et annet inntrykk i hvordan vårt forhold er. Jeg har ikke møtt han gjennom internett. Jeg har kjent han lenge, men pga. lange avstander så møter jeg han ikke så mye lenger. Vi snakker ikke dirty, vi snakker bare om hvordan vi har det. Fortrolig om vårt kjærlighetsliv, spør hverandre til råds og slikt, ikke grisesnakk, og heller ikke om mitt og min kjærestes sexliv eller slike ting han ikke ville at vi skulle snakket om. Rett og slett bare en veldig god venn, som uheldigvis er av det motsatte kjønn:-( Hadde det vært en dame, hadde jo ikke kjæresten min brydd seg i det hele tatt! 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/182408-msn-venner/page/3/#findComment-1235943 Del på andre sider Flere delingsvalg…
mil1365380270 Skrevet 26. april 2005 Del Skrevet 26. april 2005 Selvfølgelig har han negative sider. Alle har jo det. Han bruker veldig mye tid på jobben, dataen, og fritidsinteresser og venner. Dette ser jo jeg som positivt nå, men det er ikke sikkert at jeg ville likt om han brukte like mye tid på det dersom vi var sammen. Ellers så roter han litt og er litt ustrukturert. Dette er heller ikke ting jeg gidder å henge meg opp i når vi bare er venner, men som kanskje ville vært negativt om vi var sammen. Han røyker. Det er negativt om vi hadde hatt barn sammen, men det driter jeg i når jeg bare er hans venn. Så selvfølgelig har han ikke bare positive sider, men som venn er han helt fantastisk. Og jeg ønsker bare å ha han som det! Hvis du lar kjæresten din treffe han, og ikke bare skryter han opp i skyene, ordner det seg nok :-) 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/182408-msn-venner/page/3/#findComment-1235954 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest min_type_også Skrevet 26. april 2005 Del Skrevet 26. april 2005 Ja hadde det vært slik så ville jeg også satt foten ned. Men dersom du leser alle svarene mine nedover så tror jeg du får et annet inntrykk i hvordan vårt forhold er. Jeg har ikke møtt han gjennom internett. Jeg har kjent han lenge, men pga. lange avstander så møter jeg han ikke så mye lenger. Vi snakker ikke dirty, vi snakker bare om hvordan vi har det. Fortrolig om vårt kjærlighetsliv, spør hverandre til råds og slikt, ikke grisesnakk, og heller ikke om mitt og min kjærestes sexliv eller slike ting han ikke ville at vi skulle snakket om. Rett og slett bare en veldig god venn, som uheldigvis er av det motsatte kjønn:-( Hadde det vært en dame, hadde jo ikke kjæresten min brydd seg i det hele tatt! Ja jeg har lest nedover tråden her, og mener igrunn du ikke gjør noe galt. Han stoler tydeligvis ikke på deg-Tillit er jo viktig. Men ikke vet jeg hva jeg sakl si til deg. Men han må nå kunne akseptere at du har en guttevenn.... Jeg håpet bare noen kunne si noen synspunkter i det jeg skrev. Om jeg bør konfontere ham? 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/182408-msn-venner/page/3/#findComment-1235963 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest kovac... Skrevet 26. april 2005 Del Skrevet 26. april 2005 Ikke lett denne nei, jeg har hvertfall sluttet å sitte inne på msn etter jeg fikk type. Mine msn kontakter er omtrent kun mannfolk, og det mannfolk jeg snakket "dirty" med i mine single dager... Hadde jeg hatt veninner som brukte msn hadde nok saken vært anderledes. Vi snakket faktiskt om msn i gårkveld-han ville jeg skulle sende han Web-msn linken til han, for på hans jobb er det sperret for msn (de kan kun bruke msn internt på bygget han jobber i) Nå er ikke jeg den som sjekker hvem han chatter med, men en gang når jeg skulle logge meg på min msn kom jeg inn på hans. Der så jeg "sånne navn" som "blonde world" sexy bitch" osv osv... Det sier seg igrunn selv at dette ikke nødvendigvis er gode veninner.... Så nå har jo mitt hode begynt å "spinne" pga denne linken-for det er jo sant som mangen her sier, ting kan raskt utvikkle seg gjennom chat. Kanskje jeg skal konfontere han med dette i kveld-synspunkter??? Føler meg teit nå....Men faen om han skal sitte å snakke "sånn" med andre damer-vet han har sittet å snakket med Xen sin der inne også-småirritert nå ja.... Jeg hadde konfrontert han med det om det plaget meg. Og hadde han hatt chattevenner som han snakket slik med og som han i tillegg kjente på msn ville jeg ikke godtatt det. Hva chatter han og eksen om da, sex?? Det er jo helt tåpelig spør du meg. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/182408-msn-venner/page/3/#findComment-1235975 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest min_type_også Skrevet 26. april 2005 Del Skrevet 26. april 2005 Jeg hadde konfrontert han med det om det plaget meg. Og hadde han hatt chattevenner som han snakket slik med og som han i tillegg kjente på msn ville jeg ikke godtatt det. Hva chatter han og eksen om da, sex?? Det er jo helt tåpelig spør du meg. Nei som sagt er ikke jeg den som spør for mye. Spør jeg viker han unna for å svare, litt tåpelig på det området. Det at han chatter på msn på jobb, hadde jo ikke jeg trengt å vite, han kunne da sendt denne linken selv.... Det jeg ikke vet har jeg da ikke vondt av, men iogmed jeg har sett navnene til disse han chatter med gjør det liksom ikke OK. Men hva han snakker med Xen sin om vet ikke jeg-får aldri noe utav han om jeg spørr. Har vært sammen med han her i snart, han har løyet en del til meg ang Xen sin-så jeg stoler svært lite på han igrunn. Men jeg tviler på utroskap-så sålenge jeg er sikker på at han ikke puler henne "driter" jeg i det så lenge,,, Har nemlig sagt til han at neste gang jeg kniper han i en løgn, går jeg på dagen! Før slet dette veldig på meg, forstod liksom ikke HVORFOR han MÅTTE lyge til meg om kontakten han har med Xen sin, forstår det ikke fremdeles-da jeg er veldig ærlig, forteller alt jeg... Men men, har lært å leve med dette, det er han så må svi for at jeg er i drittdårlig humør avogtil når jeg tenker på dette, og han vet at jeg aldri vil stole helt på han.... Ikke spørr hvorfor vi fremdeles er sammen, jeg vet ikke.... 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/182408-msn-venner/page/3/#findComment-1236001 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest kovac... Skrevet 26. april 2005 Del Skrevet 26. april 2005 Nei som sagt er ikke jeg den som spør for mye. Spør jeg viker han unna for å svare, litt tåpelig på det området. Det at han chatter på msn på jobb, hadde jo ikke jeg trengt å vite, han kunne da sendt denne linken selv.... Det jeg ikke vet har jeg da ikke vondt av, men iogmed jeg har sett navnene til disse han chatter med gjør det liksom ikke OK. Men hva han snakker med Xen sin om vet ikke jeg-får aldri noe utav han om jeg spørr. Har vært sammen med han her i snart, han har løyet en del til meg ang Xen sin-så jeg stoler svært lite på han igrunn. Men jeg tviler på utroskap-så sålenge jeg er sikker på at han ikke puler henne "driter" jeg i det så lenge,,, Har nemlig sagt til han at neste gang jeg kniper han i en løgn, går jeg på dagen! Før slet dette veldig på meg, forstod liksom ikke HVORFOR han MÅTTE lyge til meg om kontakten han har med Xen sin, forstår det ikke fremdeles-da jeg er veldig ærlig, forteller alt jeg... Men men, har lært å leve med dette, det er han så må svi for at jeg er i drittdårlig humør avogtil når jeg tenker på dette, og han vet at jeg aldri vil stole helt på han.... Ikke spørr hvorfor vi fremdeles er sammen, jeg vet ikke.... Uff...hørtes ikke godt ut det nei...:-/ Jeg satt faktisk og tenkte på hvorfor er du sammen med en slik mann før jeg leste den siste setningen din:-) Jeg er også veldig ærlig om alt, derfor forventer jeg at min kjæreste også er ærlig med meg. Nå er han det da, han har vært utro før han ble sammen med meg, og vet hva slikt kan føre med seg. Så han har sagt til meg at det vil han ikke rote seg opp i en gang til, og derfor sier han alt til meg. Av og til sier han kanskje for mye også, slik at jeg går og bekymrer meg unødig. Men det er bedre å si for mye enn for lite til den en er glad i. Ærlighet er det viktigste i et forhold mener jeg! 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/182408-msn-venner/page/3/#findComment-1236012 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest min_type_også Skrevet 26. april 2005 Del Skrevet 26. april 2005 Uff...hørtes ikke godt ut det nei...:-/ Jeg satt faktisk og tenkte på hvorfor er du sammen med en slik mann før jeg leste den siste setningen din:-) Jeg er også veldig ærlig om alt, derfor forventer jeg at min kjæreste også er ærlig med meg. Nå er han det da, han har vært utro før han ble sammen med meg, og vet hva slikt kan føre med seg. Så han har sagt til meg at det vil han ikke rote seg opp i en gang til, og derfor sier han alt til meg. Av og til sier han kanskje for mye også, slik at jeg går og bekymrer meg unødig. Men det er bedre å si for mye enn for lite til den en er glad i. Ærlighet er det viktigste i et forhold mener jeg! Enig i det, ærlighet fremfor alt.... Har lært å leve med han, og om han driter seg ut mister han meg. Tror den kontakten med Xen var mer vennskaplig. Han er DUMSNILL om jeg kan si. Og når vi ble sammen ville hun plutselig ha han tilbake. Da besøkte han henne mye i smug for meg, og sa han hadde vært andre plasser f.eks hos en "gammel kompis" Huff koker over her jeg sitter når jeg tenker på dette..... Og grunnen til at vi fortsatt er sammen vet jeg ikke. Lenge siden jeg har knepet han i løgn, dessuten så er han nesten perfekt på alle andre områder....NESTEN... mÅ jo tilføye at jeg var dum nok til å lese hans sms på mobilen da jeg fant ut at di to "turtelduene" hadde kontakt.... Så her er et råd til alle :ALDRI LES TYPEN/DAMA SINE MELDINGER PÅ MOBBEN, du driter deg bare ut hehe 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/182408-msn-venner/page/3/#findComment-1236072 Del på andre sider Flere delingsvalg…
ShitDiddelyDo Skrevet 26. april 2005 Del Skrevet 26. april 2005 Så du ventet bare på et svar som du var enig i. Herregud, du må da skjønne at du her inne alltid vil få et svar som stemmer overens med det du selv mener uten at det nødvendigvis er det rette svaret. Det rette svaret vet ikke jeg heller, men jeg har nå sagt min mening. Svaret mitt er faktisk det eneste rette svaret. Men det er klart: Enkelte er dukker for sine kjære og adlyder deres minste vink. Også når det gjelder å droppe venner. Venner! Det er en helt pervers ting å be noen droppe. Dropp en venn fordi jeg ikke liker han. Jeg er jo kjæresten din. Jeg bestemmer naturligvis hvem du skal omgåes og snakke med! Hører du ikke hvor sykt dette høres ut? Man er nødt til å psykopatiske aner for å fly rundt og kreve noe sånt. Akkurat her finnes det faktisk bare ett rett svar. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/182408-msn-venner/page/3/#findComment-1236163 Del på andre sider Flere delingsvalg…
ShitDiddelyDo Skrevet 26. april 2005 Del Skrevet 26. april 2005 Det skjønner du vel? Med mindre du er bifil, utgjør jo mannen en helt annen trussel enn dine venninner. Det var jo også en måte å se det på. Stol så lite på din partner at samtlige bekjente av det motsatte kjønn faktisk utgjør trusler bare fordi de har penis. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/182408-msn-venner/page/3/#findComment-1236210 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest kovac... Skrevet 26. april 2005 Del Skrevet 26. april 2005 Svaret mitt er faktisk det eneste rette svaret. Men det er klart: Enkelte er dukker for sine kjære og adlyder deres minste vink. Også når det gjelder å droppe venner. Venner! Det er en helt pervers ting å be noen droppe. Dropp en venn fordi jeg ikke liker han. Jeg er jo kjæresten din. Jeg bestemmer naturligvis hvem du skal omgåes og snakke med! Hører du ikke hvor sykt dette høres ut? Man er nødt til å psykopatiske aner for å fly rundt og kreve noe sånt. Akkurat her finnes det faktisk bare ett rett svar. Jeg mener også at du har rett SDD! 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/182408-msn-venner/page/3/#findComment-1236275 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hawkwind Skrevet 26. april 2005 Del Skrevet 26. april 2005 Om du bruker mye tid daglig på msn med denne mannlige vennen, forstår jeg svært godt at kjæresten reagerer. Om dette kun skjer sporadisk, har jeg litt mindre forståelse for kjærestens reaksjoner. I forhold til å bedømme selv hvorvidt hans reaksjon er over kanten eller ikke - spør deg selv om du hadde likt at han chattet like mye med en spesifikk berte som du gjør med din mannlige venn. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/182408-msn-venner/page/3/#findComment-1236302 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hawkwind Skrevet 26. april 2005 Del Skrevet 26. april 2005 Jeg hadde aldri droppet en venn fordi kjæresten ville jeg skulle gjøre det. Det er fullstendig urimelig av han å be deg kutte kontakten med denne mannen. Send han heller til psykolog for å få bukt med sin sjalusi. Problemet ligger hos han. Ikke hos deg. Ikke helt enig med deg der SDD. På generelt standpunkt er jeg enig med deg, men hvordan man ser en spesifikk situasjon an, kommer an på hva som er den eksakte situasjon. Er det snakk om en time eller to i uka, ikke noe problem. Er det snakk om en time eller to om dagen, er det definitivt et problem. Menmen, godt mulig jeg er gammel og konservativ på dette området...? 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/182408-msn-venner/page/3/#findComment-1236316 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest kovac... Skrevet 26. april 2005 Del Skrevet 26. april 2005 Om du bruker mye tid daglig på msn med denne mannlige vennen, forstår jeg svært godt at kjæresten reagerer. Om dette kun skjer sporadisk, har jeg litt mindre forståelse for kjærestens reaksjoner. I forhold til å bedømme selv hvorvidt hans reaksjon er over kanten eller ikke - spør deg selv om du hadde likt at han chattet like mye med en spesifikk berte som du gjør med din mannlige venn. Jeg har spurt meg selv mange ganger om jeg hadde reagert slik om han hadde hatt kontakt med en venninne via msn. Det tror jeg ikke, ikke om jeg hadde visst at det de skrev var helt ufarlig, slik det er mellom meg og min venn. Vi bruker heller ikke mange timer daglig til å chatte. Kanskje en time tilsammen i uken. Jeg syns faktisk jeg har større grunn til å være sjalu enn han har. Han har tenkt å reise på besøk og overnatte sammen med en annen kamerat hos en dame de ble kjent med sist sommer. Hun bor langt unna, og de tenkte at de skulle reise til henne til sommeren en hel helg. Og jeg vet at min kjæreste hadde noe på gang med henne sist sommer (før vi ble kjærester). Så derfor syns han overreagerer utrolig for noen uskyldige samtaler over msn med en god venn! 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/182408-msn-venner/page/3/#findComment-1236324 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hawkwind Skrevet 26. april 2005 Del Skrevet 26. april 2005 Jeg har spurt meg selv mange ganger om jeg hadde reagert slik om han hadde hatt kontakt med en venninne via msn. Det tror jeg ikke, ikke om jeg hadde visst at det de skrev var helt ufarlig, slik det er mellom meg og min venn. Vi bruker heller ikke mange timer daglig til å chatte. Kanskje en time tilsammen i uken. Jeg syns faktisk jeg har større grunn til å være sjalu enn han har. Han har tenkt å reise på besøk og overnatte sammen med en annen kamerat hos en dame de ble kjent med sist sommer. Hun bor langt unna, og de tenkte at de skulle reise til henne til sommeren en hel helg. Og jeg vet at min kjæreste hadde noe på gang med henne sist sommer (før vi ble kjærester). Så derfor syns han overreagerer utrolig for noen uskyldige samtaler over msn med en god venn! Er det snakk om en times tid i uka, er det klart at typen din overreagerer. I forhold til sommerturen - så synes jeg at du har en viss grunn til å reagere ja. Jeg vet at jeg hadde reagert på et slikt opplegg selv - og satt hardt mot hardt. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/182408-msn-venner/page/3/#findComment-1236330 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest kovac... Skrevet 26. april 2005 Del Skrevet 26. april 2005 Er det snakk om en times tid i uka, er det klart at typen din overreagerer. I forhold til sommerturen - så synes jeg at du har en viss grunn til å reagere ja. Jeg vet at jeg hadde reagert på et slikt opplegg selv - og satt hardt mot hardt. Gidder ikke begynne å krangle om det. Viss han har samvittighet til å reise en helg til henne i sommer (faktisk den eneste helgen vi kunne funnet på noe sammen, hvor ingen av oss har barn eller jobber) så kan jeg ha god samvittighet når jeg reiser til syden med min venninne til høsten. Men jeg liker ikke at han reiser til denne venninnen og det har jeg sagt klart fra om, men jeg kommer ikke til å nekte han å dra om han virkelig ønsker det. Han er veldig ærlig så jeg tror nok han hadde sagt ifra om det hadde skjedd noe eller ikke. Og hadde det skjedd noe så er det jo faktisk bedre at det skjer nå enn når vi har vært sammen veldig lenge...:-/ 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/182408-msn-venner/page/3/#findComment-1236345 Del på andre sider Flere delingsvalg…
ShitDiddelyDo Skrevet 26. april 2005 Del Skrevet 26. april 2005 Ikke helt enig med deg der SDD. På generelt standpunkt er jeg enig med deg, men hvordan man ser en spesifikk situasjon an, kommer an på hva som er den eksakte situasjon. Er det snakk om en time eller to i uka, ikke noe problem. Er det snakk om en time eller to om dagen, er det definitivt et problem. Menmen, godt mulig jeg er gammel og konservativ på dette området...? Du er nok gammel og konservativ. Selv har jeg ekser som venner. Jeg her eks-elskerinner som venner. Har jeg lyst på en øl med dem tar jeg en øl med dem. Jeg spør ingen om lov i forhold til det. 90 % av de jeg har på msn-lista mi er jenter. Jeg snakker med disse. Jeg snakker med dem selv når jeg er i et forhold. Flertallet av jentene på msn-lista mi er opptatte. Burde disse droppet å snakke med meg? Selv fatter jeg ikke at noen vil være sammen med en jente/gutt man ikke stoler på. Uansett har en partner nøyaktig null (her er det ikke engang rom for komma) han eller hun skal ha sagt i forhold til venner partneren til og med hadde før det aktuelle paret ble sammen. Jeg er ikke så veldig sjalu av meg. Jeg stoler på de jeg er sammen med. Jeg stoler på at min kjæreste klarer å snakke med andre gutter, enten det er på fest, jobb, gata eller på msn, uten at hun fantaserer om fyren halve døgnet. Jeg tror faktisk at jenter og gutter kan være meget gode venner uten å tenke på sex. Og aldri i verden om jeg noen gang kommer til å velge mine kjæresters venner for dem. 0 Siter Lenke til kommentar https://forum.doktoronline.no/topic/182408-msn-venner/page/3/#findComment-1236417 Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.