Gjest Shira12 Skrevet 26. april 2005 Skrevet 26. april 2005 Nå har fått bevist en gang for alle at jeg er hekta på Dol. Drømte i natt, noe jeg ofte gjør, men da om personer og ting i RL, men nå har jeg gått over til og drømme om nickène her inne :-) Men vil få sagt (for dere begynner og spekulere) at det det var en uskyldig drøm, vi spilte Mah Jong med oss selv som brikker. Men jeg kan ikke huske hvordan jeg trodde dere så ut ;-) 0 Siter
Line Skrevet 26. april 2005 Skrevet 26. april 2005 Hehe....kanskje på tide med et par dager fri fra pc'n da? Hadde vært moro å høre hvilket bilde folk har på Dolerne, forresten! 0 Siter
Gjest Shira12 Skrevet 27. april 2005 Skrevet 27. april 2005 Hehe....kanskje på tide med et par dager fri fra pc'n da? Hadde vært moro å høre hvilket bilde folk har på Dolerne, forresten! Det irriterte meg at jeg ikke kan huske hvilket bilde jeg hadde av dere ;-) Av og til er jeg borte fra pcèn , og det går fint, helt til jeg kommer hjem, da må jeg bare sjekke. Jaja, er vel ikke det verste jeg kan være hekta på ;-) 0 Siter
Freya Skrevet 27. april 2005 Skrevet 27. april 2005 Jeg tror jeg er hekta jeg også. I natt drømte jeg at jeg var hos Tottlå og spiste brødskive. hihi 0 Siter
Gjest Shira12 Skrevet 27. april 2005 Skrevet 27. april 2005 Jeg tror jeg er hekta jeg også. I natt drømte jeg at jeg var hos Tottlå og spiste brødskive. hihi He he, merkelig det der. Nesten som vi lever i 2 verdener, RL og DOl. ;-) 0 Siter
Gjest M.Angelica Skrevet 27. april 2005 Skrevet 27. april 2005 Hehe....kanskje på tide med et par dager fri fra pc'n da? Hadde vært moro å høre hvilket bilde folk har på Dolerne, forresten! "Hadde vært moro å høre hvilket bilde folk har på Dolerne, forresten!" Ja enig! Sånn ser jeg for meg deg Line: http://in-sw.easterseals.com/images/content/pagebuilder/334411.jpg Sporty og god mor =) 0 Siter
Line Skrevet 27. april 2005 Skrevet 27. april 2005 "Hadde vært moro å høre hvilket bilde folk har på Dolerne, forresten!" Ja enig! Sånn ser jeg for meg deg Line: http://in-sw.easterseals.com/images/content/pagebuilder/334411.jpg Sporty og god mor =) Hehehe... takk Jeg prøver nå å røre litt på meg av og til, om ikke annet, men det er langt fra nok. Ønsker meg et treningssenter som nær nabo! Jeg er ikke SÅ lyshåret, tror jeg Ser for meg deg som helt mørk, med halvlangt hår og midtskill. Ca 30 år? 0 Siter
Mary Poppins Skrevet 27. april 2005 Skrevet 27. april 2005 Hehehe... takk Jeg prøver nå å røre litt på meg av og til, om ikke annet, men det er langt fra nok. Ønsker meg et treningssenter som nær nabo! Jeg er ikke SÅ lyshåret, tror jeg Ser for meg deg som helt mørk, med halvlangt hår og midtskill. Ca 30 år? Hehe hun er lys i håret og 8 år yngre enn 30, du var ikke helt close med andre ord 0 Siter
Gjest Sjåførstuen Majorskole Skrevet 27. april 2005 Skrevet 27. april 2005 Meg kan du se som Karlsson På Taket. 0 Siter
Gjest M.Angelica Skrevet 27. april 2005 Skrevet 27. april 2005 Hehehe... takk Jeg prøver nå å røre litt på meg av og til, om ikke annet, men det er langt fra nok. Ønsker meg et treningssenter som nær nabo! Jeg er ikke SÅ lyshåret, tror jeg Ser for meg deg som helt mørk, med halvlangt hår og midtskill. Ca 30 år? "Ser for meg deg som helt mørk, med halvlangt hår og midtskill. Ca 30 år?" He he.. Nei, det er nok ikke meg det. Eller midtskillet stemmer da. Har lyst laaangt hår og 23 år. =) 0 Siter
Gjest M.Angelica Skrevet 27. april 2005 Skrevet 27. april 2005 Hehe hun er lys i håret og 8 år yngre enn 30, du var ikke helt close med andre ord Duuu.. jeg er 23 år da! Blir 24 i år faktisk! 0 Siter
Mary Poppins Skrevet 27. april 2005 Skrevet 27. april 2005 Duuu.. jeg er 23 år da! Blir 24 i år faktisk! Oi, har jeg tatt så feil! Men jeg trodde faktisk du var 22 jeg.. Beklager så meget! er jeg tilgitt? *dådyr øyne* 0 Siter
Gjest M.Angelica Skrevet 27. april 2005 Skrevet 27. april 2005 Meg kan du se som Karlsson På Taket. ..eller sånn: http://www.oyavis.no/oy1202/images/knut1.jpg 0 Siter
Gjest M.Angelica Skrevet 27. april 2005 Skrevet 27. april 2005 Oi, har jeg tatt så feil! Men jeg trodde faktisk du var 22 jeg.. Beklager så meget! er jeg tilgitt? *dådyr øyne* Ok da.. siden du er så snill og grei =) 0 Siter
Gjest Shira12 Skrevet 28. april 2005 Skrevet 28. april 2005 Meg kan du se som Karlsson På Taket. He he, du kan fly også da eller? Du er nok lett gjenkjennelig hvis du går rundt med propell på ryggen ;-) 0 Siter
Gjest Sjåførstuen Majorskole Skrevet 28. april 2005 Skrevet 28. april 2005 He he, du kan fly også da eller? Du er nok lett gjenkjennelig hvis du går rundt med propell på ryggen ;-) En mann i sin beste alder, egoistisk og passe frekk. 0 Siter
Gjest Sjåførstuen Majorskole Skrevet 28. april 2005 Skrevet 28. april 2005 ..eller sånn: http://www.oyavis.no/oy1202/images/knut1.jpg Knut? 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.