Gjest Bare lurer jeg da Skrevet 26. april 2005 Skrevet 26. april 2005 Hvilken rett har du på å henge ut folk på denne måten? Med nummer og alt?? 0 Siter
Freya Skrevet 26. april 2005 Skrevet 26. april 2005 Hvilken rett har du på å henge ut folk på denne måten? Med nummer og alt?? Å gisp! Tenk at HVEM som HELST bare kan taste inn et HVILKET som HELST navn og få opp telefonnummeret! O grusomme verden! 0 Siter
Gjest Bare lurer jeg da Skrevet 26. april 2005 Skrevet 26. april 2005 Å gisp! Tenk at HVEM som HELST bare kan taste inn et HVILKET som HELST navn og få opp telefonnummeret! O grusomme verden! Jeg syns det er slemt å henge ut folk på den måten. Men ikke alle bryr seg om andre. 0 Siter
Gjest gå å legg deg igjen! Skrevet 26. april 2005 Skrevet 26. april 2005 Hvilken rett har du på å henge ut folk på denne måten? Med nummer og alt?? telefonkatalogen er offentlig 0 Siter
Freya Skrevet 26. april 2005 Skrevet 26. april 2005 Jeg syns det er slemt å henge ut folk på den måten. Men ikke alle bryr seg om andre. Nei, du står vel ikke i telefonkatalogen heller du. Det er lov å bruke hue! 0 Siter
flisa Skrevet 26. april 2005 Forfatter Skrevet 26. april 2005 Hvilken rett har du på å henge ut folk på denne måten? Med nummer og alt?? Ingen, antar jeg - det er åpne informasjon på internett - du kan jo sikkert finne Arne Olsen også 0 Siter
flisa Skrevet 26. april 2005 Forfatter Skrevet 26. april 2005 Jeg syns det er slemt å henge ut folk på den måten. Men ikke alle bryr seg om andre. Til og med VG har jo funent frem til rare navn og laget konkurranse med dem - hun jeg kjenner som kom på 2.plass er ikke flau - hun vet jo selv hun har et rart navn Om man heter Odd Person og flytter til et engelsktalende land -så forstår man også at det er morsomt for dem. Å hete Iromp Adi i Norge ER morsomt - fyren kan jo være en kjekk kar for det! 0 Siter
Gjest mårratrøtt Skrevet 26. april 2005 Skrevet 26. april 2005 Jeg ser ikke hva som er spesielt med nummeret, jeg. 0 Siter
Gjest NÅ må du våkne Skrevet 26. april 2005 Skrevet 26. april 2005 Jeg ser ikke hva som er spesielt med nummeret, jeg. det er vel ikke nummeret det er noe rart med ..... kanskje hvis du klarer å lese navnet ..... 0 Siter
laban Skrevet 26. april 2005 Skrevet 26. april 2005 Jeg for min del tror navnet er konstruert, som en fleip. Men jeg er innmari kjedelig, da. 0 Siter
Gjest den ekte noor Skrevet 26. april 2005 Skrevet 26. april 2005 hihi:) Er det seriøst et navn eller? 0 Siter
Gjest krepsa Skrevet 26. april 2005 Skrevet 26. april 2005 Dette må vel være et oppdiktet navn vel??? 0 Siter
flowy Skrevet 26. april 2005 Skrevet 26. april 2005 Til og med VG har jo funent frem til rare navn og laget konkurranse med dem - hun jeg kjenner som kom på 2.plass er ikke flau - hun vet jo selv hun har et rart navn Om man heter Odd Person og flytter til et engelsktalende land -så forstår man også at det er morsomt for dem. Å hete Iromp Adi i Norge ER morsomt - fyren kan jo være en kjekk kar for det! Da tror jeg at vi kjenner samme person, gitt. ;-) 0 Siter
flisa Skrevet 26. april 2005 Forfatter Skrevet 26. april 2005 Hvor tar du det fra? får på mail 0 Siter
Gjest noen tøffe? Skrevet 26. april 2005 Skrevet 26. april 2005 Jeg for min del tror navnet er konstruert, som en fleip. Men jeg er innmari kjedelig, da. Hadde vært artig å ringt vedkommende for å sjekke om navnet var ekte da. Men jeg tør ikke. 0 Siter
flisa Skrevet 26. april 2005 Forfatter Skrevet 26. april 2005 Hadde vært artig å ringt vedkommende for å sjekke om navnet var ekte da. Men jeg tør ikke. tør heller ikke - - det er sikkert ekte 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.