laban Skrevet 26. april 2005 Skrevet 26. april 2005 Hadde vært artig å ringt vedkommende for å sjekke om navnet var ekte da. Men jeg tør ikke. Ut fra hva man finner ved å søke på nettet, er det ingenting som tyder på at "iromp" er et fornavn. Hvis vedk. finnes, hadde h*n ikke inntekt i Norge i 2001 eller 2002 (noe som selvsagt ikke beviser noenting). 0 Siter
Carina82 Skrevet 26. april 2005 Skrevet 26. april 2005 Ingen, antar jeg - det er åpne informasjon på internett - du kan jo sikkert finne Arne Olsen også Ikke noe negativt om Arne Olsen her, Flisa! Han kjenner nemlig jeg... 0 Siter
flisa Skrevet 26. april 2005 Forfatter Skrevet 26. april 2005 Ikke noe negativt om Arne Olsen her, Flisa! Han kjenner nemlig jeg... Hvem gjør ikke det? Bør ikke alle kjenne sin Arne?? 0 Siter
Freya Skrevet 26. april 2005 Skrevet 26. april 2005 Hvem gjør ikke det? Bør ikke alle kjenne sin Arne?? Det minner meg om Odalssangen: "Der lå min barndoms arne (Arne), det kjære, kjente sted, dit tanken gikk fra byens travle gater. Ja, der fikk lengslen vinger så mang en sommerkveld..." osv Veldig fin å mime/lage "tegnspråk" til. *fnis* 0 Siter
morsan Skrevet 26. april 2005 Skrevet 26. april 2005 Det minner meg om Odalssangen: "Der lå min barndoms arne (Arne), det kjære, kjente sted, dit tanken gikk fra byens travle gater. Ja, der fikk lengslen vinger så mang en sommerkveld..." osv Veldig fin å mime/lage "tegnspråk" til. *fnis* Apropos tegnspråk: Husker du hvor festlig det var å "si" Øyvind og Rasmus på "tegnspråk"? *he he* 0 Siter
Freya Skrevet 26. april 2005 Skrevet 26. april 2005 Apropos tegnspråk: Husker du hvor festlig det var å "si" Øyvind og Rasmus på "tegnspråk"? *he he* Ja, og "jeg melker kua". Er da vel ikke barnslig, jeg!? 0 Siter
Sofline Skrevet 26. april 2005 Skrevet 26. april 2005 Det er vel også en del som heter Dolly Duch, Elvis Presley osv.... 0 Siter
Gjest hilsen incognito Skrevet 26. april 2005 Skrevet 26. april 2005 Å gisp! Tenk at HVEM som HELST bare kan taste inn et HVILKET som HELST navn og få opp telefonnummeret! O grusomme verden! Gjør som meg: få deg hemmelig nummer. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.