Babette Skrevet 26. april 2005 Skrevet 26. april 2005 Jeg skrev at jeg ikke liker søte parfymer. Jeg liker heller ikke søte dufter av kremer eller seper. Så nå spør jeg: Er det noen (bortsett fra vepsen) som liker sånn kokoskakeduftende solkremer og dusjseper? Jeg synes det er puke, men det lages jo, så noen må jo like det. Jeg lover å ikke mobbe de som sier ja, jeg bare lurer på om det finnes noen som liker det. Frisøren min brukte en gang noe som ga et fantastisk volum i håret mitt, en bitte liten klatt som ikke skulle skylles ut , men akk - dette duftet også kokos og var dermed uaktuelt å kjøpe. 0 Siter
favn Skrevet 26. april 2005 Skrevet 26. april 2005 Jeg skrev at jeg ikke liker søte parfymer. Jeg liker heller ikke søte dufter av kremer eller seper. Så nå spør jeg: Er det noen (bortsett fra vepsen) som liker sånn kokoskakeduftende solkremer og dusjseper? Jeg synes det er puke, men det lages jo, så noen må jo like det. Jeg lover å ikke mobbe de som sier ja, jeg bare lurer på om det finnes noen som liker det. Frisøren min brukte en gang noe som ga et fantastisk volum i håret mitt, en bitte liten klatt som ikke skulle skylles ut , men akk - dette duftet også kokos og var dermed uaktuelt å kjøpe. Jeg liker ikke parfymer i det hele tatt, og har ALDRI kjent noen som lukter 'godt' av parfyme - kokos eller ikke. 0 Siter
Freya Skrevet 26. april 2005 Skrevet 26. april 2005 Jeg skrev at jeg ikke liker søte parfymer. Jeg liker heller ikke søte dufter av kremer eller seper. Så nå spør jeg: Er det noen (bortsett fra vepsen) som liker sånn kokoskakeduftende solkremer og dusjseper? Jeg synes det er puke, men det lages jo, så noen må jo like det. Jeg lover å ikke mobbe de som sier ja, jeg bare lurer på om det finnes noen som liker det. Frisøren min brukte en gang noe som ga et fantastisk volum i håret mitt, en bitte liten klatt som ikke skulle skylles ut , men akk - dette duftet også kokos og var dermed uaktuelt å kjøpe. Jeg kjøpte en kokos-body butter på Body Shop, men jeg synes det blir vel mye kokos-lukt. Setter seg på klærne, og den body butteren trekker jo aldri inn heller. Kan jo ikke gå naken halve dagen. 0 Siter
Gyda Skrevet 26. april 2005 Skrevet 26. april 2005 Favorittene i denne rekkefølgen: 1 Eternity fra Calvin Klein 2 Giorgio Beverly Hills 3 Laura fra Laura Biagiotti 0 Siter
Gjest den ekte noor Skrevet 26. april 2005 Skrevet 26. april 2005 Jeg skrev at jeg ikke liker søte parfymer. Jeg liker heller ikke søte dufter av kremer eller seper. Så nå spør jeg: Er det noen (bortsett fra vepsen) som liker sånn kokoskakeduftende solkremer og dusjseper? Jeg synes det er puke, men det lages jo, så noen må jo like det. Jeg lover å ikke mobbe de som sier ja, jeg bare lurer på om det finnes noen som liker det. Frisøren min brukte en gang noe som ga et fantastisk volum i håret mitt, en bitte liten klatt som ikke skulle skylles ut , men akk - dette duftet også kokos og var dermed uaktuelt å kjøpe. Ja, jeg liker den lukten;) 0 Siter
Åsemor Skrevet 26. april 2005 Skrevet 26. april 2005 Jeg skrev at jeg ikke liker søte parfymer. Jeg liker heller ikke søte dufter av kremer eller seper. Så nå spør jeg: Er det noen (bortsett fra vepsen) som liker sånn kokoskakeduftende solkremer og dusjseper? Jeg synes det er puke, men det lages jo, så noen må jo like det. Jeg lover å ikke mobbe de som sier ja, jeg bare lurer på om det finnes noen som liker det. Frisøren min brukte en gang noe som ga et fantastisk volum i håret mitt, en bitte liten klatt som ikke skulle skylles ut , men akk - dette duftet også kokos og var dermed uaktuelt å kjøpe. Eller hva med sånn Musk-lukt? Helt forferdelig. Kokos er guffent. 0 Siter
Babette Skrevet 26. april 2005 Skrevet 26. april 2005 Eller hva med sånn Musk-lukt? Helt forferdelig. Kokos er guffent. Jeg brukte deo med musk i min fortapte ungdom, da likte jeg den. Nå synes jeg den blir for søt og tung. 0 Siter
Gjest M.Angelica Skrevet 26. april 2005 Skrevet 26. april 2005 Akkurat nå bruker jeg Laura Biagiotti - Emotion. =) 0 Siter
Kvinna Skrevet 26. april 2005 Skrevet 26. april 2005 "Provocative Woman" fra Elizabeth Arden om dagen: http://www.escentual.co.uk/elizabeth_arden/provocative_woman.html "Trouble" fra Boucheron "til pent" om kvelden: http://www.escentual.co.uk/boucheron/trouble.html 0 Siter
Gjest wysiwyg Skrevet 26. april 2005 Skrevet 26. april 2005 Jeg skrev at jeg ikke liker søte parfymer. Jeg liker heller ikke søte dufter av kremer eller seper. Så nå spør jeg: Er det noen (bortsett fra vepsen) som liker sånn kokoskakeduftende solkremer og dusjseper? Jeg synes det er puke, men det lages jo, så noen må jo like det. Jeg lover å ikke mobbe de som sier ja, jeg bare lurer på om det finnes noen som liker det. Frisøren min brukte en gang noe som ga et fantastisk volum i håret mitt, en bitte liten klatt som ikke skulle skylles ut , men akk - dette duftet også kokos og var dermed uaktuelt å kjøpe. Åja, kokos er kjempedigg! Særlig bodybutter fra Bodyshop! mmm.... *digge* 0 Siter
Freya Skrevet 26. april 2005 Skrevet 26. april 2005 Åja, kokos er kjempedigg! Særlig bodybutter fra Bodyshop! mmm.... *digge* Men body butter fra Body Shop trekker jo aldri inn i huden! Føler at klærne oser av kokos eller papaya i flere dager etter at jeg har brukt den. 0 Siter
amber sun Skrevet 26. april 2005 Skrevet 26. april 2005 Jeg skrev at jeg ikke liker søte parfymer. Jeg liker heller ikke søte dufter av kremer eller seper. Så nå spør jeg: Er det noen (bortsett fra vepsen) som liker sånn kokoskakeduftende solkremer og dusjseper? Jeg synes det er puke, men det lages jo, så noen må jo like det. Jeg lover å ikke mobbe de som sier ja, jeg bare lurer på om det finnes noen som liker det. Frisøren min brukte en gang noe som ga et fantastisk volum i håret mitt, en bitte liten klatt som ikke skulle skylles ut , men akk - dette duftet også kokos og var dermed uaktuelt å kjøpe. Ja! Jeg liker kokoslukten. Har av og til kjøpt dusjsåpe som lukter kokos-. Det minner om deilige soldager i syden...sikkert derfor 0 Siter
Mary Poppins Skrevet 26. april 2005 Skrevet 26. april 2005 Ja! Jeg liker kokoslukten. Har av og til kjøpt dusjsåpe som lukter kokos-. Det minner om deilige soldager i syden...sikkert derfor Jeg er helt enig, får ferie og sommer følelse når jeg lukter kokos!! 0 Siter
amber sun Skrevet 26. april 2005 Skrevet 26. april 2005 Jeg er helt enig, får ferie og sommer følelse når jeg lukter kokos!! hehe, tenkte jeg det ikke 0 Siter
Mary Poppins Skrevet 26. april 2005 Skrevet 26. april 2005 hehe, tenkte jeg det ikke hehe nei det kom vel ikke som noen overraskelse vil jeg tro. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.