Gå til innhold

Lokkene mine :/

Anbefalte innlegg

Gjest håret mitt
Skrevet

Har hatt mange år med press og stress fra familiemedlemmer og lignende.

Mitt lange hår ble slitt og tørt.

Siden jeg er voksen bestemte jeg meg for å klippe meg skulderkort, synes dette er en elegant frisyre.

Nå angrer jeg meg som bare den, vet ikke om jeg vil klare å bli komfortabel med en slik lengde.

Trenger trøst og råd. Vet at hariextantion kan være et alternativ men det virker liksom så drastisk.

Er bare lei meg akkurat nå :(

• Svar 84
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• serendipity

15

• Babette

15

• morsan

7

• favn

6

Populære dager

Mest aktive i denne tråden

Skrevet

ALT er jo penere enn langt slitt hår på "godt voksne damer". !!!!

lalala1365380457
Skrevet

tenk deg hvor deilig det blir med skulderkort hår til sommeren :) du slipper å ha det lange varme håret nedover ryggen. og det vokser jo ut igjen, så til vintern har du sikkert fått lengde på det igjen =) spis b-vitamin hver dag, så vokser håret raskere, blir mykere/blankere og huden blir bedre. og alle de snærtne frisyrene du kan lage når håret ikke er for langt! =)

Skrevet

"De væks væl ut att!", som søskenbarnet mitt sa da hun hadde skamklipt tjorven-dokka til søsteren min. ;)

Mrs. Wallace
Skrevet

"De væks væl ut att!", som søskenbarnet mitt sa da hun hadde skamklipt tjorven-dokka til søsteren min. ;)

*fnis*

Gjest du venner deg til det
Skrevet

Det er bare vanen.

Skrevet

*fnis*

*ler*

Var da ikke noe å hisse seg opp over det... :)

Skrevet

ALT er jo penere enn langt slitt hår på "godt voksne damer". !!!!

Hva mener du med "godt voksne damer"??? litt redd her altså. Jeg har nemli langt hår........... ikke så slitt da, men dog!!

Når jeg tenker meg om så kjenner jeg faktisk svært få damer på 45+ som har langt hår...(",)..

Skrevet

Hva mener du med "godt voksne damer"??? litt redd her altså. Jeg har nemli langt hår........... ikke så slitt da, men dog!!

Når jeg tenker meg om så kjenner jeg faktisk svært få damer på 45+ som har langt hår...(",)..

Jeg syntes ikke langt hår som er omtrent til korsryggen er pent på 40 åringer...Og uansett må håret være tykt og blankt for at det skal være pent. Men sånn skulder langt kan være fint :-)

Skrevet

Jeg syntes ikke langt hår som er omtrent til korsryggen er pent på 40 åringer...Og uansett må håret være tykt og blankt for at det skal være pent. Men sånn skulder langt kan være fint :-)

Jeg synes det kommer litt an på typen og hvor godt de holder seg.

Dorthe Skappel og Benedicte Adrian er 40, uten at alderen ser ut til å tynge dem. Og de kler langt hår.

Guri malla, nå fikk jeg jernteppe. Jeg skulle si at hun filmdama på nærmere 60 også er flott med sitt lange, bustete faks. Men jeg har gud hjelpe glemt hva hun heter. Vibeke...

Skrevet

Dorthe Skappel og Benedicte Adrian er 40, uten at alderen ser ut til å tynge dem. Og de kler langt hår.

Guri malla, nå fikk jeg jernteppe. Jeg skulle si at hun filmdama på nærmere 60 også er flott med sitt lange, bustete faks. Men jeg har gud hjelpe glemt hva hun heter. Vibeke...

Løkkeberg???? Nei er du gal,,?? håret hennes er jo grusomt!

Skrevet

Jeg må ærlig innrømme at både Dorte og Benedicte hadde vært "freshere" med en litt kortere frisyre. Iallefll Dorthe. Det behøver jo ikke være kort.

Skrevet

Løkkeberg!

mvh

Skrevet

"hariextantion kan være et alternativ"

Nå satt jeg faktisk en liten stund og lurte på hva slags "stoff" dette var - noe hårvekstfremkallene e.l. :-)

For jeg regner med du mener "hair-extension"? :-)

Skrevet

Løkkeberg var det, ja. Gal er jeg. Men jeg synes hun passer til alt håret. Både det og ansiktet hennes er litt hestete, kan man si. Men jeg tipper hun må bruke afrokam med en meter mellom tinnene for å komme gjennom det. Og jeg tror hun ville bli rar med kort hår.

Når det er sagt, kler man som oftest litt kortere hår med årene.

Benedicte Adrian ser ut som om hun er 18, synes nå jeg. Og hun kler alt.

Skrevet

Løkkeberg var det, ja. Gal er jeg. Men jeg synes hun passer til alt håret. Både det og ansiktet hennes er litt hestete, kan man si. Men jeg tipper hun må bruke afrokam med en meter mellom tinnene for å komme gjennom det. Og jeg tror hun ville bli rar med kort hår.

Ja, jeg synts også fru. Løkekberg vil sett rar ut med kort hår, men hun kunne jo klippet det noe... Enig i at Benedicte Adrian klr ganske langt hår, (nydelig dame) Dorthe er litt for "spjåkete" ut. Hun er så utrolig LITE "fresh". Vendela Krisebom kommer nok også til å kle langt hår hun engagn runder 40 år. Men se på feks. hun Nicolette Sheridan i Fruene. Hun er 41 og kler SLETT IKKE langt hår.

Skrevet

Krisebom,?!?! Ha ha.. Kirsebom.. mente jeg . Men jeg har jo alt drøssevis av skrivefeil i innlegget fra før av.

Gjest håret mitt
Skrevet

"hariextantion kan være et alternativ"

Nå satt jeg faktisk en liten stund og lurte på hva slags "stoff" dette var - noe hårvekstfremkallene e.l. :-)

For jeg regner med du mener "hair-extension"? :-)

Vanskelig å skrive mellom tåreflommene ;)

Skrevet

Helt enig! Ser jo ut som hun har en firemannsbolig av et fuglereir i håret, jo!

Skrevet

Helt enig! Ser jo ut som hun har en firemannsbolig av et fuglereir i håret, jo!

*S* he he..

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...