Gå til innhold

Lokkene mine :/

Anbefalte innlegg

Skrevet

Krisebom,?!?! Ha ha.. Kirsebom.. mente jeg . Men jeg har jo alt drøssevis av skrivefeil i innlegget fra før av.

Krisebom er søstra til Skivebom.

Du må slutte å pimpe så mye portvin om formiddagen, serp.

Uansett har jeg ikke sans for den derre kirsebærdama. Utseendemessig er hun fin, men det er noe tilgjort over henne.

Mannen hennes kunne jeg godt feid over. Han er litt ung for meg, men pytt.

• Svar 84
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• serendipity

15

• Babette

15

• morsan

7

• favn

6

Populære dager

Mest aktive i denne tråden

Skrevet

Helt enig! Ser jo ut som hun har en firemannsbolig av et fuglereir i håret, jo!

Psst... Har du lest mailen din?

Skrevet

Psst... Har du lest mailen din?

Nei!!! Vi har full datakræsj pga virusangrep på jobben på 2. dagen nå. Bruk flyfly-mailen! :)

Skrevet

Uansett har jeg ikke sans for den derre kirsebærdama. Utseendemessig er hun fin, men det er noe tilgjort over henne.

Hvaaa??? Det er jo ikke noe tilgjort over henne. Tenk så naturlig det høres ut når hun snakker med sin mor i telefonen: "Den errj MYYE bedrje enn din farrjge!"

Skrevet

Hvaaa??? Det er jo ikke noe tilgjort over henne. Tenk så naturlig det høres ut når hun snakker med sin mor i telefonen: "Den errj MYYE bedrje enn din farrjge!"

Hehe.

Skrevet

Nei!!! Vi har full datakræsj pga virusangrep på jobben på 2. dagen nå. Bruk flyfly-mailen! :)

Ah! Da så :-)

Skrevet

Det gror ut igjen *trøster* Og hvis du har klippet det skulderkort, går det faktisk ganske raskt også.

Og så er det noe med vanen da. Jeg hadde hår til livet til jeg fyllte 40, det var ille med en gang men nå kunne jeg ikke tenke meg å ha det langt.

Skrevet

Jeg har heller ikke så "mye til overs" for henne, men er sikker på at hun vil se pen ut med langt hår når hun er 40. Mannen hennes kan du ha for deg selv, HAN vil jeg ikke feie over...

Mulig jeg bør vurdere mitt forhold til denne formiddags"nippinga", mulig det ikke er bra!?!?! (nei, det kan da umulig være skadelig ;-) he he)

Skrevet

Jeg har heller ikke så "mye til overs" for henne, men er sikker på at hun vil se pen ut med langt hår når hun er 40. Mannen hennes kan du ha for deg selv, HAN vil jeg ikke feie over...

Mulig jeg bør vurdere mitt forhold til denne formiddags"nippinga", mulig det ikke er bra!?!?! (nei, det kan da umulig være skadelig ;-) he he)

Skadelig er det neppe, men bokstavene kan bli litt vanskelig å holde styr på.

Når det gjelder dette med langt hår, får man ofte litt skarpere og hardere trekk i ansiktet med årene, og da vil langt hår bare understreke dette.

Men hvis de holder seg godt, er det mange som er fine med langt hår.

Jeg har vanskelig for å forestille meg Wenche Myhre med helt kort hår også. Hun har jo ikke direkte langt, men ganske mye hår.

Ingeborg Sørensen er et eksempel på en av de tilårskomne som ville sett heksete ut med langt.

Med andre ord: Som regel vil jeg påstå at den magiske grensen går noe over 40.

Skrevet

Skadelig er det neppe, men bokstavene kan bli litt vanskelig å holde styr på.

Når det gjelder dette med langt hår, får man ofte litt skarpere og hardere trekk i ansiktet med årene, og da vil langt hår bare understreke dette.

Men hvis de holder seg godt, er det mange som er fine med langt hår.

Jeg har vanskelig for å forestille meg Wenche Myhre med helt kort hår også. Hun har jo ikke direkte langt, men ganske mye hår.

Ingeborg Sørensen er et eksempel på en av de tilårskomne som ville sett heksete ut med langt.

Med andre ord: Som regel vil jeg påstå at den magiske grensen går noe over 40.

Da er vi enige ;-) For de aller, aller fleste går den der.

Skrevet

Vanskelig å skrive mellom tåreflommene ;)

Utvilsomt :-)

Men - du ER klar over at det vokser ut igjen? :-)

".............................."

Skrevet

Da er vi enige ;-) For de aller, aller fleste går den der.

Men det går jo også an å sette opp håret. Da vil det virke annerledes mot ansiktet enn løsthengende.

Skrevet

"De væks væl ut att!", som søskenbarnet mitt sa da hun hadde skamklipt tjorven-dokka til søsteren min. ;)

*lol*

Skrevet

Løkkeberg var det, ja. Gal er jeg. Men jeg synes hun passer til alt håret. Både det og ansiktet hennes er litt hestete, kan man si. Men jeg tipper hun må bruke afrokam med en meter mellom tinnene for å komme gjennom det. Og jeg tror hun ville bli rar med kort hår.

Når det er sagt, kler man som oftest litt kortere hår med årene.

Benedicte Adrian ser ut som om hun er 18, synes nå jeg. Og hun kler alt.

Benedicte Adrian ser uforskammet ung ut!

Skrevet

Ja, jeg synts også fru. Løkekberg vil sett rar ut med kort hår, men hun kunne jo klippet det noe... Enig i at Benedicte Adrian klr ganske langt hår, (nydelig dame) Dorthe er litt for "spjåkete" ut. Hun er så utrolig LITE "fresh". Vendela Krisebom kommer nok også til å kle langt hår hun engagn runder 40 år. Men se på feks. hun Nicolette Sheridan i Fruene. Hun er 41 og kler SLETT IKKE langt hår.

Nicolette Sheridan - er det hun som har de fire ville barna?

Skrevet

Nicolette Sheridan - er det hun som har de fire ville barna?

Nei, det er hun som er eiendomsmegler. Hun med barna hadde forresten trengt en god klipp hun også ;-)

Skrevet

Benedicte Adrian ser uforskammet ung ut!

Ja, hun gjør det.

Tror ikke hun lever som en asket heller, snarere tvert i mot. Hun bare er sånn.

Gjest håret mitt
Skrevet

Utvilsomt :-)

Men - du ER klar over at det vokser ut igjen? :-)

".............................."

He he, joda, jeg er klar over at det vokser ut igjen.

Men når man har hatt en del cm nedover ryggen så blir det faktisk en litt traumatisk opplevelse alikavel.

Ikke pent med langt slitent hår, men jeg mistet liksom litt at kvinnligheten min føler jeg, Idiotisk men.

Og du har rett, gråter ikke, men setter opp håret hele tiden forde jeg ikke klarer lengden så litt stress må jeg jo si at det er blitt.

Gjest tionne
Skrevet

ALT er jo penere enn langt slitt hår på "godt voksne damer". !!!!

Synes nesten alt er penere enn sånn grusom kjerring-frisyre a la prinsesse Märtha og Hilde Hummelvoll...

Gjest håret mitt
Skrevet

Det gror ut igjen *trøster* Og hvis du har klippet det skulderkort, går det faktisk ganske raskt også.

Og så er det noe med vanen da. Jeg hadde hår til livet til jeg fyllte 40, det var ille med en gang men nå kunne jeg ikke tenke meg å ha det langt.

Takk for trøsten.

Trodde jeg var moden for dette men det har blitt traumatisk, idiotisk nok.

Setter det opp hele tiden forde jeg synes det ser så ille ut.

Savner følelsen av det lange håret og angrer som en hund på at jeg ikke heller klippet det litt til og ordnet på det på litt andre måter.

Skammer meg nesten for å si det men jeg mistet litt av kvinnligheten min.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...