serendipity Skrevet 26. april 2005 Skrevet 26. april 2005 Synes nesten alt er penere enn sånn grusom kjerring-frisyre a la prinsesse Märtha og Hilde Hummelvoll... Husker du Märtha med "langt" hår, DA var hun kjerring da.. 0 Siter
Gjest tionne Skrevet 26. april 2005 Skrevet 26. april 2005 Husker du Märtha med "langt" hår, DA var hun kjerring da.. Neei... uenig. Kan ikke bli stort verre enn nå. Kunstferdig klippede fjoner med "gøyale" striper i her og der, huffameg. 0 Siter
serendipity Skrevet 26. april 2005 Skrevet 26. april 2005 Neei... uenig. Kan ikke bli stort verre enn nå. Kunstferdig klippede fjoner med "gøyale" striper i her og der, huffameg. Hun er kul syntes jeg.. ! 0 Siter
Dorthe Skrevet 26. april 2005 Skrevet 26. april 2005 Takk for trøsten. Trodde jeg var moden for dette men det har blitt traumatisk, idiotisk nok. Setter det opp hele tiden forde jeg synes det ser så ille ut. Savner følelsen av det lange håret og angrer som en hund på at jeg ikke heller klippet det litt til og ordnet på det på litt andre måter. Skammer meg nesten for å si det men jeg mistet litt av kvinnligheten min. Jeg skjønner det. Men kanskje du synes det er deilig til sommeren og når høsten kommer har det sikker vokst ut ganske mye igjen ) 0 Siter
morsan Skrevet 26. april 2005 Skrevet 26. april 2005 Ja, hun gjør det. Tror ikke hun lever som en asket heller, snarere tvert i mot. Hun bare er sånn. Snakk om å ha flaks med genene sine. *S* 0 Siter
Gjest tionne Skrevet 26. april 2005 Skrevet 26. april 2005 Hun er kul syntes jeg.. ! Mjo, kanskje, men ikke på håret! :-) 0 Siter
favn Skrevet 26. april 2005 Skrevet 26. april 2005 Herregud, det er bare _hår_? Vær glad du ikke fikk feilamputert et av lemmene. 0 Siter
Babette Skrevet 26. april 2005 Skrevet 26. april 2005 Snakk om å ha flaks med genene sine. *S* Og en kjekk, fransk flyger. Sikle, sikle. 0 Siter
favn Skrevet 26. april 2005 Skrevet 26. april 2005 Herregud, det er bare _hår_? Vær glad du ikke fikk feilamputert et av lemmene. Næhææææ, hehe, _en_ av lemmene skulle det stå. At det går an... *S* 0 Siter
serendipity Skrevet 26. april 2005 Skrevet 26. april 2005 Enig. Fint. Vi _skal_ jo være enige vi ;-) 0 Siter
serendipity Skrevet 26. april 2005 Skrevet 26. april 2005 Mjo, kanskje, men ikke på håret! :-) JO, det også ;-) 0 Siter
Babette Skrevet 26. april 2005 Skrevet 26. april 2005 Næhææææ, hehe, _en_ av lemmene skulle det stå. At det går an... *S* Nei, et kroppslem og en kjellerlem. Jeg mener det var rett slik du skrev det først. 0 Siter
morsan Skrevet 26. april 2005 Skrevet 26. april 2005 Fint. Vi _skal_ jo være enige vi ;-) Ja, og nå skal faktisk Bondevik-regjeringen legge frem forslag om en ny lov om akkurat det! ;-) 0 Siter
serendipity Skrevet 26. april 2005 Skrevet 26. april 2005 Ja, og nå skal faktisk Bondevik-regjeringen legge frem forslag om en ny lov om akkurat det! ;-) Det gleder meg å høre! 0 Siter
Gjest håret mitt Skrevet 26. april 2005 Skrevet 26. april 2005 Herregud, det er bare _hår_? Vær glad du ikke fikk feilamputert et av lemmene. Greit det at du synes det er et "herregud". Dog er noe viktig for noen og annet viktig for andre. Selvsakt er jeg lykkelig over å være frisk og rask, men jeg må simpelthen få slite med at jeg føler jeg må sette opp håret døgnet rundt forde jeg ikke klarer det slik det er nå. Dette er depp for meg som små pupper, vonde tenner eller annet er viktig for andre her på DOL 0 Siter
favn Skrevet 26. april 2005 Skrevet 26. april 2005 Nei, et kroppslem og en kjellerlem. Jeg mener det var rett slik du skrev det først. Hm... nå ble jeg straks usikker igjen. Du har jo rett i artikkelbruken, men det så plutselig feil ut med 'et' i stad... Førstegangsbruken var intuitiv, andregangen begynte jeg å tenke. Det gikk altså skeis. Tør ikke tenke på hva moralen i bunn og grunn blir _da_... 0 Siter
favn Skrevet 26. april 2005 Skrevet 26. april 2005 Greit det at du synes det er et "herregud". Dog er noe viktig for noen og annet viktig for andre. Selvsakt er jeg lykkelig over å være frisk og rask, men jeg må simpelthen få slite med at jeg føler jeg må sette opp håret døgnet rundt forde jeg ikke klarer det slik det er nå. Dette er depp for meg som små pupper, vonde tenner eller annet er viktig for andre her på DOL Hvis hår nærmest utløser en liten depresjon, kan du velge mellom nytt besøk hos frisøren eller stikke bort til fastlegen. Hva er det enkleste? 0 Siter
Gjest håret mitt Skrevet 26. april 2005 Skrevet 26. april 2005 Hvis hår nærmest utløser en liten depresjon, kan du velge mellom nytt besøk hos frisøren eller stikke bort til fastlegen. Hva er det enkleste? Svært så gneldrete da du. Begge ligger like nært Depresjon, vel, en må jo få lov til å bli litt på tuppa da når man plutselig ikke får noen som helst dreis på sveisen. Bør vel kanskje ikke katogoriseres depprissiv av den grunn. Du hadde sikkert uffet deg litt du og om frisøren din ved en feil klippte deg slik at du ikke klarte å håndtere frisyren. Og hadde du ikke uffet deg så er du vel litt bedre på det området en noen av oss andre da sikkert. 0 Siter
Gjest elinapetrina Skrevet 26. april 2005 Skrevet 26. april 2005 Jeg og bruker å bli deppa første tiden etter at jeg har klipt meg. Men husk at dersom det fortsatt går til skuldrene ser du likens ut i ansiktet fremdeles:o) Og det kan ta tid før du ser hvor fint det er, fordi det er sant som de sier, at en må venne seg til det. Og langt slitt hår er STYGT...det er MYE finere å klippe det og igjen ha det glansfullt og fint enn å ha det slitt. Det er mange med langt hår som ikke innser det og ser stadig vekk jenter med langt langt hår, kjempeslitt i tuppen. Lite lekkert. Trust me Forhåpentligvis blir du mer fornøyd iløpet av kort tid, tror det er normalt å være deppa i begynnelsen Lykke til ) 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.