Gå til innhold

Lokkene mine :/

Anbefalte innlegg

Skrevet

Synes nesten alt er penere enn sånn grusom kjerring-frisyre a la prinsesse Märtha og Hilde Hummelvoll...

Husker du Märtha med "langt" hår, DA var hun kjerring da..

• Svar 84
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• serendipity

15

• Babette

15

• morsan

7

• favn

6

Populære dager

Mest aktive i denne tråden

Gjest tionne
Skrevet

Husker du Märtha med "langt" hår, DA var hun kjerring da..

Neei... uenig. Kan ikke bli stort verre enn nå. Kunstferdig klippede fjoner med "gøyale" striper i her og der, huffameg.

Skrevet

Neei... uenig. Kan ikke bli stort verre enn nå. Kunstferdig klippede fjoner med "gøyale" striper i her og der, huffameg.

Hun er kul syntes jeg.. !

Skrevet

Takk for trøsten.

Trodde jeg var moden for dette men det har blitt traumatisk, idiotisk nok.

Setter det opp hele tiden forde jeg synes det ser så ille ut.

Savner følelsen av det lange håret og angrer som en hund på at jeg ikke heller klippet det litt til og ordnet på det på litt andre måter.

Skammer meg nesten for å si det men jeg mistet litt av kvinnligheten min.

Jeg skjønner det. Men kanskje du synes det er deilig til sommeren og når høsten kommer har det sikker vokst ut ganske mye igjen :o)

Skrevet

Ja, hun gjør det.

Tror ikke hun lever som en asket heller, snarere tvert i mot. Hun bare er sånn.

Snakk om å ha flaks med genene sine. *S*

Gjest tionne
Skrevet

Hun er kul syntes jeg.. !

Mjo, kanskje, men ikke på håret! :-)

Skrevet

Herregud, det er bare _hår_? Vær glad du ikke fikk feilamputert et av lemmene.

Skrevet

Snakk om å ha flaks med genene sine. *S*

Og en kjekk, fransk flyger. Sikle, sikle.

Skrevet

Næhææææ, hehe, _en_ av lemmene skulle det stå.

At det går an... *S*

Skrevet

Enig.

Fint. Vi _skal_ jo være enige vi ;-)

Skrevet

Mjo, kanskje, men ikke på håret! :-)

JO, det også ;-)

Skrevet

Næhææææ, hehe, _en_ av lemmene skulle det stå.

At det går an... *S*

Nei, et kroppslem og en kjellerlem.

Jeg mener det var rett slik du skrev det først.

Skrevet

Fint. Vi _skal_ jo være enige vi ;-)

Ja, og nå skal faktisk Bondevik-regjeringen legge frem forslag om en ny lov om akkurat det! ;-)

Skrevet

Ja, og nå skal faktisk Bondevik-regjeringen legge frem forslag om en ny lov om akkurat det! ;-)

Det gleder meg å høre!

Gjest håret mitt
Skrevet

Greit det at du synes det er et "herregud".

Dog er noe viktig for noen og annet viktig for andre.

Selvsakt er jeg lykkelig over å være frisk og rask, men jeg må simpelthen få slite med at jeg føler jeg må sette opp håret døgnet rundt forde jeg ikke klarer det slik det er nå.

Dette er depp for meg som små pupper, vonde tenner eller annet er viktig for andre her på DOL

Skrevet

Nei, et kroppslem og en kjellerlem.

Jeg mener det var rett slik du skrev det først.

Hm... nå ble jeg straks usikker igjen. Du har jo rett i artikkelbruken, men det så plutselig feil ut med 'et' i stad...

Førstegangsbruken var intuitiv, andregangen begynte jeg å tenke. Det gikk altså skeis. Tør ikke tenke på hva moralen i bunn og grunn blir _da_...

Skrevet

Greit det at du synes det er et "herregud".

Dog er noe viktig for noen og annet viktig for andre.

Selvsakt er jeg lykkelig over å være frisk og rask, men jeg må simpelthen få slite med at jeg føler jeg må sette opp håret døgnet rundt forde jeg ikke klarer det slik det er nå.

Dette er depp for meg som små pupper, vonde tenner eller annet er viktig for andre her på DOL

Hvis hår nærmest utløser en liten depresjon, kan du velge mellom nytt besøk hos frisøren eller stikke bort til fastlegen. Hva er det enkleste?

Gjest håret mitt
Skrevet

Hvis hår nærmest utløser en liten depresjon, kan du velge mellom nytt besøk hos frisøren eller stikke bort til fastlegen. Hva er det enkleste?

Svært så gneldrete da du.

Begge ligger like nært :)

Depresjon, vel, en må jo få lov til å bli litt på tuppa da når man plutselig ikke får noen som helst dreis på sveisen. Bør vel kanskje ikke katogoriseres depprissiv av den grunn.

Du hadde sikkert uffet deg litt du og om frisøren din ved en feil klippte deg slik at du ikke klarte å håndtere frisyren.

Og hadde du ikke uffet deg så er du vel litt bedre på det området en noen av oss andre da sikkert.

Gjest elinapetrina
Skrevet

Jeg og bruker å bli deppa første tiden etter at jeg har klipt meg. Men husk at dersom det fortsatt går til skuldrene ser du likens ut i ansiktet fremdeles:o)

Og det kan ta tid før du ser hvor fint det er, fordi det er sant som de sier, at en må venne seg til det.

Og langt slitt hår er STYGT...det er MYE finere å klippe det og igjen ha det glansfullt og fint enn å ha det slitt. Det er mange med langt hår som ikke innser det og ser stadig vekk jenter med langt langt hår, kjempeslitt i tuppen. Lite lekkert. Trust me

Forhåpentligvis blir du mer fornøyd iløpet av kort tid, tror det er normalt å være deppa i begynnelsen

Lykke til :o)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...