Gå til innhold

Lokkene mine :/

Anbefalte innlegg

Skrevet

Du sier jo selv at håret var slitt og tørt. Da er det jo ikke annet å gjøre enn å klippe. Og ingenting å angre på.

Det må da være tusen ganger bedre å ha friskt og blankt skulderlangt hår enn kjempelangt og flisete?

Enig! :-)

Og ettersom håret allerede er skulderlangt, så er det jo lett å spare det ned igjen. Verre hvis man har klippet håret i en kortere frisyre.

• Svar 84
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• serendipity

15

• Babette

15

• morsan

7

• favn

6

Populære dager

Mest aktive i denne tråden

Skrevet

Svært så gneldrete da du.

Begge ligger like nært :)

Depresjon, vel, en må jo få lov til å bli litt på tuppa da når man plutselig ikke får noen som helst dreis på sveisen. Bør vel kanskje ikke katogoriseres depprissiv av den grunn.

Du hadde sikkert uffet deg litt du og om frisøren din ved en feil klippte deg slik at du ikke klarte å håndtere frisyren.

Og hadde du ikke uffet deg så er du vel litt bedre på det området en noen av oss andre da sikkert.

Skal jeg være blodærlig, synes jeg er småsykt at du på ramme alvor forventer sympati når du sutrer over håret ditt. Men du velger selv hva som er viktig for deg.

Lykke til videre (?) i livet!

Gjest mitt hår
Skrevet

Skal jeg være blodærlig, synes jeg er småsykt at du på ramme alvor forventer sympati når du sutrer over håret ditt. Men du velger selv hva som er viktig for deg.

Lykke til videre (?) i livet!

Jeg vil heller inneha triste miner enn en sur attityd som din iallefall.

Sånn er det med den saken.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...