morsan Skrevet 26. april 2005 Skrevet 26. april 2005 Du sier jo selv at håret var slitt og tørt. Da er det jo ikke annet å gjøre enn å klippe. Og ingenting å angre på. Det må da være tusen ganger bedre å ha friskt og blankt skulderlangt hår enn kjempelangt og flisete? Enig! :-) Og ettersom håret allerede er skulderlangt, så er det jo lett å spare det ned igjen. Verre hvis man har klippet håret i en kortere frisyre. 0 Siter
favn Skrevet 26. april 2005 Skrevet 26. april 2005 Svært så gneldrete da du. Begge ligger like nært Depresjon, vel, en må jo få lov til å bli litt på tuppa da når man plutselig ikke får noen som helst dreis på sveisen. Bør vel kanskje ikke katogoriseres depprissiv av den grunn. Du hadde sikkert uffet deg litt du og om frisøren din ved en feil klippte deg slik at du ikke klarte å håndtere frisyren. Og hadde du ikke uffet deg så er du vel litt bedre på det området en noen av oss andre da sikkert. Skal jeg være blodærlig, synes jeg er småsykt at du på ramme alvor forventer sympati når du sutrer over håret ditt. Men du velger selv hva som er viktig for deg. Lykke til videre (?) i livet! 0 Siter
Gjest mitt hår Skrevet 26. april 2005 Skrevet 26. april 2005 Skal jeg være blodærlig, synes jeg er småsykt at du på ramme alvor forventer sympati når du sutrer over håret ditt. Men du velger selv hva som er viktig for deg. Lykke til videre (?) i livet! Jeg vil heller inneha triste miner enn en sur attityd som din iallefall. Sånn er det med den saken. 0 Siter
favn Skrevet 26. april 2005 Skrevet 26. april 2005 Jeg vil heller inneha triste miner enn en sur attityd som din iallefall. Sånn er det med den saken. Helledussen, for et naut dette var da... Her har du noe å kose deg med: http://www.legermotatomvapen.no/artikler/miner%20og%20handvapen/Landmine.htm 0 Siter
Gjest håret mitt Skrevet 26. april 2005 Skrevet 26. april 2005 Helledussen, for et naut dette var da... Her har du noe å kose deg med: http://www.legermotatomvapen.no/artikler/miner%20og%20handvapen/Landmine.htm Det kan vel diskuteres hvem som slipper bomber kanskje. Jeg syter og klager over en liten bagatell. Du blir udregelig og uhøflig over den samme lille bagatellen. Mon tro hva som er verst av de sidene du. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.