Gå til innhold

Ikke gravid:(

Anbefalte innlegg

Gjest lei av å vente..
Skrevet

Nå har vi prøvd siden august 2004, men ingenting skjer.. Begynner å tvile litt på at vi klarer å få til noe.. Ventet mensen på torsdag, men ingenting har kommet ennå, og testen var negativ!Hva skjer med kroppen min.. Tørr ikke begynne med EL-tester, tror det vil stresse meg sinnsykt.

Jaja.. vi får bar fortsette å prøve... Selv om jeg håpte på et nyttårsbarn.

Lykke til alle som prøver.

Eyes never lie
Skrevet

Hei,

Ser at dere har prøvd en del måneder. Har dere vært hos legen og sjekket dere? Det hadde vært lurt. Da får dere jo vite hva som feiler dere, hvis det i det hele tatt feiler dere noe.

Lykke til!

Skrevet

Hei,

Ser at dere har prøvd en del måneder. Har dere vært hos legen og sjekket dere? Det hadde vært lurt. Da får dere jo vite hva som feiler dere, hvis det i det hele tatt feiler dere noe.

Lykke til!

Heisann

Vi har også prøvd siden august 2004 uten hell....Sluttet med pillen juli/august, har i ettertid fått med meg at det kan ta noen mnd før man har eggløsning igjen etter man har brukt prev.Men nå tenker jeg heller slik at det er større sjans for hver mnd som går:) Godt å vite at det er flere i samme båt!

picachu1365380511
Skrevet

Hei!

Da er vi i samme båt..eller, dvs...vi har bare prøvd i 2 måneder, men jeg er så redd for at noe skal være galt :( ettersom det ikke skjer noe. Regner med at det blir fullstendig klaff når man har sex under eggløsning(har tatt en eggløsn.test), men neida! "Tanta" kom igjen....er redd jeg har endometriose..det gjør liksom vondt i tarmen og i underlivet(når jeg bommelibommer) under mensen...flere som har det slik? Klem fra meg

Gjest lei av å vente..
Skrevet

Heisann

Vi har også prøvd siden august 2004 uten hell....Sluttet med pillen juli/august, har i ettertid fått med meg at det kan ta noen mnd før man har eggløsning igjen etter man har brukt prev.Men nå tenker jeg heller slik at det er større sjans for hver mnd som går:) Godt å vite at det er flere i samme båt!

Nei vi har ikke vært til lege for å høre om noe er galt... Men vi har jo hvert vårt barn fra før av.. Så i teorien er vi i stand til å få barn.

Godt å vite man ikke er alene om å slite..

Skrevet

Hei!

Jeg hadde ikke menstruasjonen på 3 år. Jeg var på flere konsultasjoner på sykehus uten at de fant ut hva som var galt. Jeg la etterhvert på meg og fikk det bedre psykisk, og mensen kom tilbake. Da hadde vi ingen tid å miste, og kjøpte EL-tester. Det fungerte på første forsøk!! Det kan anbefales. Særlig hvis man har uregelmessige menstruasjoner (og eggløsninger). Uansett er det verdt å prøve før man oppsøker lege. Lykke til!!

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...