Gjest lei av å vente.. Skrevet 26. april 2005 Skrevet 26. april 2005 Nå har vi prøvd siden august 2004, men ingenting skjer.. Begynner å tvile litt på at vi klarer å få til noe.. Ventet mensen på torsdag, men ingenting har kommet ennå, og testen var negativ!Hva skjer med kroppen min.. Tørr ikke begynne med EL-tester, tror det vil stresse meg sinnsykt. Jaja.. vi får bar fortsette å prøve... Selv om jeg håpte på et nyttårsbarn. Lykke til alle som prøver. 0 Siter
Eyes never lie Skrevet 26. april 2005 Skrevet 26. april 2005 Hei, Ser at dere har prøvd en del måneder. Har dere vært hos legen og sjekket dere? Det hadde vært lurt. Da får dere jo vite hva som feiler dere, hvis det i det hele tatt feiler dere noe. Lykke til! 0 Siter
ally80 Skrevet 26. april 2005 Skrevet 26. april 2005 Hei, Ser at dere har prøvd en del måneder. Har dere vært hos legen og sjekket dere? Det hadde vært lurt. Da får dere jo vite hva som feiler dere, hvis det i det hele tatt feiler dere noe. Lykke til! Heisann Vi har også prøvd siden august 2004 uten hell....Sluttet med pillen juli/august, har i ettertid fått med meg at det kan ta noen mnd før man har eggløsning igjen etter man har brukt prev.Men nå tenker jeg heller slik at det er større sjans for hver mnd som går:) Godt å vite at det er flere i samme båt! 0 Siter
picachu1365380511 Skrevet 26. april 2005 Skrevet 26. april 2005 Hei! Da er vi i samme båt..eller, dvs...vi har bare prøvd i 2 måneder, men jeg er så redd for at noe skal være galt ettersom det ikke skjer noe. Regner med at det blir fullstendig klaff når man har sex under eggløsning(har tatt en eggløsn.test), men neida! "Tanta" kom igjen....er redd jeg har endometriose..det gjør liksom vondt i tarmen og i underlivet(når jeg bommelibommer) under mensen...flere som har det slik? Klem fra meg 0 Siter
Gjest lei av å vente.. Skrevet 26. april 2005 Skrevet 26. april 2005 Heisann Vi har også prøvd siden august 2004 uten hell....Sluttet med pillen juli/august, har i ettertid fått med meg at det kan ta noen mnd før man har eggløsning igjen etter man har brukt prev.Men nå tenker jeg heller slik at det er større sjans for hver mnd som går:) Godt å vite at det er flere i samme båt! Nei vi har ikke vært til lege for å høre om noe er galt... Men vi har jo hvert vårt barn fra før av.. Så i teorien er vi i stand til å få barn. Godt å vite man ikke er alene om å slite.. 0 Siter
Gjest omsut Skrevet 28. april 2005 Skrevet 28. april 2005 Hei! Jeg hadde ikke menstruasjonen på 3 år. Jeg var på flere konsultasjoner på sykehus uten at de fant ut hva som var galt. Jeg la etterhvert på meg og fikk det bedre psykisk, og mensen kom tilbake. Da hadde vi ingen tid å miste, og kjøpte EL-tester. Det fungerte på første forsøk!! Det kan anbefales. Særlig hvis man har uregelmessige menstruasjoner (og eggløsninger). Uansett er det verdt å prøve før man oppsøker lege. Lykke til!! 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.