Gå til innhold

Får ikke utløsning

Anbefalte innlegg

Gjest hjelp_hva_er_dette?

Jeg er en gutt på 24. I det siste har jeg blitt sammen med en jente og vi har det kjempefint sammen. Problemet kommer til når vi er intime og tar på hverandre. Jeg har i det siste tatt hånden hennes til penis og fått henne til å onanere meg. Problemet er det at den er stiv hele veien med utløsning kommer ikke. Har aldri vært sammen med noen før og er også jomfru. Er ikke erfaren med sex. Jenta er snill og sier at det er for tidlig for meg og at jeg bør ta det med ro.

Hva kan problemet være? Jeg pleier å onanere flere ganger om dagen, kan det være det?

Lenke til kommentar
https://forum.doktoronline.no/topic/182428-f%C3%A5r-ikke-utl%C3%B8sning/
Del på andre sider

• 2 uker senere...

Fortsetter under...

Gjest anonym84

vi har noe tilfelles:

her er mitt problem:

Jeg er gutt på 20 som slitter med et stort problem...

Når jeg koser med jenter i sengen så er penisen min "med på leken" altså den er stiv og alt det der...

Men når æ skal penetrere jenta så er penisen min ikke hard nok. Jeg får ikke kommet inn.

Dette skjedde med meg for en måned siden.

Det samme skjedde for et år siden. Altså jeg har ikke hatt sex på et år og det samme historien gjentar seg...

jeg har runket flere ganger hver dag i mange år nu... æ lurer på om denne aktiviten har påvirket både meg deg på en neagtiv måte....

Eller ka sier du?

• 3 uker senere...
  • 5 måneder senere...

når du onanerer-så kan du det-

det er du som føler hele tiden-

hvordan du ligger ann- du bestemmer dine tanker i takt med onanien, og mye mer.

Kjæresten din kan jo onanere-

men må ha ordentlig instruksjon på -gjøre hva når-

det er ikke bare å bevege hånden-lykke til-prøv mer-og husk å instruere -kan være fint

med litt olje-da blir hun friere-og tør mer..

Annonse

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...