Gjest Noen dager Skrevet 26. april 2005 Skrevet 26. april 2005 Hvis du viste at du skulle dø om noen dager, uten at mange andre vet det. Hva ville du brukt dine siste dager til? 0 Siter
Gjest ville jeg gjort Skrevet 26. april 2005 Skrevet 26. april 2005 Åpen dør til kontoen og dratt vekk med mann og barn for en uforglemmelig siste tid. Samtidig ville advokaten min ordnet opp i det siste i testamentet. 0 Siter
Gjest ex-bridget Skrevet 26. april 2005 Skrevet 26. april 2005 Vært sammen med kjæresten min 24t. i døgnet. Invitert familie og venner på en heidundrende fest (hvis jeg hadde vært frisk nok til det da). Vil at det siste de skal huske fra meg er med liv og røre, for det er den personen jeg alltid har vært. 0 Siter
maire Skrevet 26. april 2005 Skrevet 26. april 2005 Ville ha ryddet og kastet ting sånn at det lå igjen minst mulig skrot etter meg. Så ville jeg ha skrevet ned litt historie om familien min som barna kunne lese når de ble eldre. Det er viktig å vite hvor man kommer fra, og jeg og søsteren min er de siste gjenlevende i vår familie. Ellers ville jeg ikke gjort noe annerledes, men latt dagene gå som vanlig. 0 Siter
Gjest Pourca Skrevet 26. april 2005 Skrevet 26. april 2005 Jeg ville nok sittet på DOL så lenge jeg orket. 0 Siter
mil1365380270 Skrevet 26. april 2005 Skrevet 26. april 2005 Vært sammen med familien og gode venner. Fortalt dem hvor glad jeg er i dem, og tatt opp ting jeg trodde de lurte på, så de slapp å sitte igjen med spørsmål etterpå. Ordnet med testamente. Og sikkert sjekket desperat etter alternative behandlingsformer. 0 Siter
laban Skrevet 26. april 2005 Skrevet 26. april 2005 Jeg hadde sikkert gjort som jeg pleier: Fortrengt alle symptomer, satset på at det ville gå over av seg selv, og levd omtrent som normalt. Det har fungert bra i nesten 50 år. 0 Siter
Lillemus Skrevet 26. april 2005 Skrevet 26. april 2005 Først ville jeg dratt ut til en jeg har "på gress" og knullet som faen og deretter ville jeg tilbrakt resten av tiden med ungene mine. 0 Siter
Mrs. Wallace Skrevet 26. april 2005 Skrevet 26. april 2005 Jeg ville hatt et selskap med mine næreste venner og familie, og spist, drukket og snakket godt. Ville lekt, kost og snakket med barn og mann. Og jeg ville skrevet mange brev til sønnen min og tatt opp filmopptak som han kunne få etter hvert. 0 Siter
Åsemor Skrevet 26. april 2005 Skrevet 26. april 2005 Uff, begynner jo å grine av dette her Ville hatt tulla mi på fanget kontinuerlig, kost, strøket henne over håret og sånn. 0 Siter
flisa Skrevet 26. april 2005 Skrevet 26. april 2005 Uff, begynner jo å grine av dette her Ville hatt tulla mi på fanget kontinuerlig, kost, strøket henne over håret og sånn. ...at alle bare ville vært romantiske, rasjonelle, elskelige og rolige om de NÅ fikk vite de skulle dø om et par dager. Er det bare meg som hadde blitt livredd, skreket og bært meg? Forbannet sjebne, Gud og helvete og alt? 0 Siter
Åsemor Skrevet 26. april 2005 Skrevet 26. april 2005 ...at alle bare ville vært romantiske, rasjonelle, elskelige og rolige om de NÅ fikk vite de skulle dø om et par dager. Er det bare meg som hadde blitt livredd, skreket og bært meg? Forbannet sjebne, Gud og helvete og alt? Jeg ville neppe lagt fra meg ungen for å skrike. 0 Siter
morsan Skrevet 26. april 2005 Skrevet 26. april 2005 ...at alle bare ville vært romantiske, rasjonelle, elskelige og rolige om de NÅ fikk vite de skulle dø om et par dager. Er det bare meg som hadde blitt livredd, skreket og bært meg? Forbannet sjebne, Gud og helvete og alt? Dessuten: Sjansen er stor for at en som får vite nå at h*n kommer til å dø om to dager allerede er så svekket av sykdom at man har mer enn nok med å komme seg gjennom dagen. 0 Siter
Gjest den ekte noor Skrevet 26. april 2005 Skrevet 26. april 2005 Druknet mine sorger. og gjort om på testamentet mitt. 0 Siter
Gjest RaMo Skrevet 26. april 2005 Skrevet 26. april 2005 ...at alle bare ville vært romantiske, rasjonelle, elskelige og rolige om de NÅ fikk vite de skulle dø om et par dager. Er det bare meg som hadde blitt livredd, skreket og bært meg? Forbannet sjebne, Gud og helvete og alt? Det er ikke så lenge siden jeg også tenkte sånn, at skulle det skje så hadde jeg blitt deppressiv, hylt, skreket, ja i det hele tatt. Nå har jeg kommet dit hen at jeg tror jeg ville vært ubeskrivelig trist men at jeg for mine nærmestes skyld ville gjort siste tiden til en flott tid. Ikke minst for barns skyld. 0 Siter
Gjest Noen dager Skrevet 26. april 2005 Skrevet 26. april 2005 Dessuten: Sjansen er stor for at en som får vite nå at h*n kommer til å dø om to dager allerede er så svekket av sykdom at man har mer enn nok med å komme seg gjennom dagen. Noen dør frivillig 0 Siter
Dorthe Skrevet 26. april 2005 Skrevet 26. april 2005 ...at alle bare ville vært romantiske, rasjonelle, elskelige og rolige om de NÅ fikk vite de skulle dø om et par dager. Er det bare meg som hadde blitt livredd, skreket og bært meg? Forbannet sjebne, Gud og helvete og alt? Tenk så deilig å dø da. Og være ferdig med alt. 0 Siter
flisa Skrevet 26. april 2005 Skrevet 26. april 2005 Tenk så deilig å dø da. Og være ferdig med alt. Jeg vil leve evig jeg - men så ELSKER jeg også livet - syns det er så masse spenennde å fylle livet med - jeg opplever MASSE bare jeg går og henter avisa i postkassa jeg vet du .) 0 Siter
Dorthe Skrevet 26. april 2005 Skrevet 26. april 2005 Jeg vil leve evig jeg - men så ELSKER jeg også livet - syns det er så masse spenennde å fylle livet med - jeg opplever MASSE bare jeg går og henter avisa i postkassa jeg vet du .) Men hvis du ikke hadde kunnet hente avisen i postkassa da og ikke noen andre gjorde det for deg heller da ;o) 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.