Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har en "stygg" dag i dag. Ingen klær jeg vil ha på meg, ingenting passer sammen. Stygg på håret, stygg i trynet. Rød i kinnene og småkviser her og der. Har ikke piffen til å ha på full krigsmaling for å dekke over alt heller. Blæh. Har mest lyst til å bare være inne i hele dag, men jeg MÅ ut blant folk litt senere i dag...

Mrs. Wallace
Skrevet

Vi har alle sånne dager. Bare sørg for at du er ren og hel - og smell på litt underlagskrem, kanske? Uansett føles det verre enn det virker for andre, helt garantert!

Selv har jeg en klønete dag i dag.

Har allerede klart å miste posen med havregryn på gulvet, velte melkekartongen over knekkebrødene som skulle i matpakka til guttungen, rote bort noen viktige papirer og skalle hodet i kjøkkenskapet.

Nå prøver jeg å sitte så musestille som mulig og jobbe - og prøver å unngå å søle kaffe på tastaturet.

*krysser fingrene*

Skrevet

Vi har alle sånne dager. Bare sørg for at du er ren og hel - og smell på litt underlagskrem, kanske? Uansett føles det verre enn det virker for andre, helt garantert!

Selv har jeg en klønete dag i dag.

Har allerede klart å miste posen med havregryn på gulvet, velte melkekartongen over knekkebrødene som skulle i matpakka til guttungen, rote bort noen viktige papirer og skalle hodet i kjøkkenskapet.

Nå prøver jeg å sitte så musestille som mulig og jobbe - og prøver å unngå å søle kaffe på tastaturet.

*krysser fingrene*

Jada, er nydusjet jeg... :)

Det er det som er så surt å tenke på, for andre mennesker ser vi sikkert helt like ut om vi har en dårlig dag, eller om vi går fra speilet og tror man er verdens vakreste. Bare vi selv som ser forskjell. Da tenker jeg "æsj, jeg er jo ikke noe søt likevel jo, jeg er verdens styggeste/teiteste/feiteste" etc.

Jaja, det går vel over, og uansett er det ikke verdens undergang. :)

Skrevet

Sånn er det bare noen ganger.

PS: Styr endelig unna svart på slike dager. Gjør deg 10 år eldre.

Skrevet

Uff, jeg som har skiftet genser 3 ganger allerede, og endte opp med en svart en! Får vel grave litt dypere i klesskapet da... :P

Skrevet

Uff, jeg som har skiftet genser 3 ganger allerede, og endte opp med en svart en! Får vel grave litt dypere i klesskapet da... :P

Rosa eller lette blå- eller grønntoner er fint på sånne dager. Jeg tuller ikke.

Skrevet

Men i svart blir man mer "usynlig" , he he...

Skrevet

Men i svart blir man mer "usynlig" , he he...

Usynlig og gammel... En skjebne verre enn døden.

Skrevet

Usynlig og gammel... En skjebne verre enn døden.

Au da... ikkw si det sånn, DET hørtes grusomt ut det ;-)

Skrevet

Rosa eller lette blå- eller grønntoner er fint på sånne dager. Jeg tuller ikke.

Jeg føler ikke for å gå i de tynne, ettersittende blusene jeg har som er rosa og blå i dag. Og yndlingsgenseren min, som er limegrønn, er til vask. Den hadde virkelig gjort seg nå!

Nei, jeg går for komfort, har håret i en krokodilleklemme, en HVIT genser og en fin beige joggebukse. :) Det får være bra nok i dag. Så får jeg heller sparkle over de verste hullene i murpussen før jeg skal ut og freshe meg litt rundt øynene.

Skrevet

Alle har vi jo slike dager, og hvis det er til en trøst, kan jeg fortelle dette: *S*

DU synes du ser adskillig mye styggere ut på en dag som denne enn det ALLE ANDRE synes du gjør! :-)

For det er mye psykisk i det hvordan man føler seg. Baz Luhrman sier det slik om tykkhet, men utsagnet kan lett overføres på ens egen oppfattelse av sitt eget utseende: "You ar not as fat as you imagine!"

Skrevet

Au da... ikkw si det sånn, DET hørtes grusomt ut det ;-)

Backspace! Backspace! Backspace! Delete! Delete! Delete!

Skrevet

Backspace! Backspace! Backspace! Delete! Delete! Delete!

Takk ;-)

Skrevet

Jeg føler ikke for å gå i de tynne, ettersittende blusene jeg har som er rosa og blå i dag. Og yndlingsgenseren min, som er limegrønn, er til vask. Den hadde virkelig gjort seg nå!

Nei, jeg går for komfort, har håret i en krokodilleklemme, en HVIT genser og en fin beige joggebukse. :) Det får være bra nok i dag. Så får jeg heller sparkle over de verste hullene i murpussen før jeg skal ut og freshe meg litt rundt øynene.

Ja, men det er riktig, det: Lyse klær.

Skrevet

Alle har vi jo slike dager, og hvis det er til en trøst, kan jeg fortelle dette: *S*

DU synes du ser adskillig mye styggere ut på en dag som denne enn det ALLE ANDRE synes du gjør! :-)

For det er mye psykisk i det hvordan man føler seg. Baz Luhrman sier det slik om tykkhet, men utsagnet kan lett overføres på ens egen oppfattelse av sitt eget utseende: "You ar not as fat as you imagine!"

Takk! :)

Det var jo det syndromet jeg beskrev nedenfor... Håper de andre ser den "pene" meg da, og at ikke alle alltid ser den "stygge". :)

Skrevet

Ja, men det er riktig, det: Lyse klær.

Ok, da går jeg for det! :)

Skrevet

Takk! :)

Det var jo det syndromet jeg beskrev nedenfor... Håper de andre ser den "pene" meg da, og at ikke alle alltid ser den "stygge". :)

Ja, he he, så det nå.

Og det er jo "baksiden" av det hele, da, at vi da kanskje ikke ser så pene ut de gangene vi føler oss veldig pene! ;-)

Husker i bryllupet mitt hvor utrolig vakker jeg følte meg. Gjett om det ble en skuffelse å få bryllupsbildene - jeg så jo ut som vanlig, jo, bare finere på håret og i klærne! *S*

Men nå har det gått så mange år at jeg har glemt følelsen fra dengang. Nå ser jeg bare på bildene og tenker at jammen var jeg ung og pen! *he he*

Skrevet

Ja, he he, så det nå.

Og det er jo "baksiden" av det hele, da, at vi da kanskje ikke ser så pene ut de gangene vi føler oss veldig pene! ;-)

Husker i bryllupet mitt hvor utrolig vakker jeg følte meg. Gjett om det ble en skuffelse å få bryllupsbildene - jeg så jo ut som vanlig, jo, bare finere på håret og i klærne! *S*

Men nå har det gått så mange år at jeg har glemt følelsen fra dengang. Nå ser jeg bare på bildene og tenker at jammen var jeg ung og pen! *he he*

Sukk ja, enn om man bare kunne nyte hvor vakker man egentlig er NÅ, istedet for å bekymre seg over rynker og fett og kviser eller hva det nå er som plager en. Jeg ser også på bilder fra noen år tilbake og tenker "herregud, hvorfor syntes jeg jeg var så fæl da da!". Håper jeg ikke tenker det samme om ti år da. :)

Mrs. Wallace
Skrevet

Jeg elsker den sunscreen-teksten. Den inneholder alt man trenger å huske i livet!

Skrevet

Jeg elsker den sunscreen-teksten. Den inneholder alt man trenger å huske i livet!

Helt enig! :-)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...