Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

På tv akkurat nå: Glamour, I gode og onde dager, og Home and away.

Er det rart man sitter på nett? ;)

• Svar 52
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• Babette

11

• Åsemor

7

• Katt-ja

5

• morsan

4

Mest aktive i denne tråden

Skrevet

Og jeg som tenkte at det dreide seg om ekte såpe... Vet ikke om det hadde vært mer interessant, egentlig ;-)

Home and away ser ungene på av og til,- den ser ut til å være mindre typisk såpe-urealistisk-glamour-aktig. Men DOL er sikkert et bra alternativ likevel :-)

Skrevet

Holdt på å skrive "Lano" jeg nå (ler)

Ingen såpe, BB og Lost for meg.

Skrevet

Hvis jeg er syk hjemme er det utrolig nitrist at det er så mange treige såpeserier på TV! :-( Kunne de ikke heller sendt alle de gamle reprisene av sit-coms da, istedenfor midt på natta når folk sover???

Skrevet

Hvis jeg er syk hjemme er det utrolig nitrist at det er så mange treige såpeserier på TV! :-( Kunne de ikke heller sendt alle de gamle reprisene av sit-coms da, istedenfor midt på natta når folk sover???

Dr. Phil er en god venn om man ligger på sofaen om formiddagen.

Skrevet

Dr. Phil er en god venn om man ligger på sofaen om formiddagen.

Ja, men det er jo bare en liten time, da. Ikke mye å skryte av! *S*

På tidlig ettermiddag kommer det jo noen programmer, men da er det jo på tide å komme seg opp fra sofaen og få på seg noen klær slik at man får hentet barnet sitt! ;-)

Som mor kan man nemlig kun være syk i "arbeidstiden"! *he he*

Skrevet

Ja, men det er jo bare en liten time, da. Ikke mye å skryte av! *S*

På tidlig ettermiddag kommer det jo noen programmer, men da er det jo på tide å komme seg opp fra sofaen og få på seg noen klær slik at man får hentet barnet sitt! ;-)

Som mor kan man nemlig kun være syk i "arbeidstiden"! *he he*

Å, jeg tipper begge hanndyrene dine kappes om å varte deg opp når du ligger syk og lidende på sofaen.

Skrevet

Å, jeg tipper begge hanndyrene dine kappes om å varte deg opp når du ligger syk og lidende på sofaen.

"Du drømmer du, Baktusbror!" *S*

Men barnet er selvsagt så stor og fornuftig at han kan bestikkes med en film eller dataspill hvis moder'n er sjaber. Mannen jobber som oftest såpass sent, men når han først kommer kan han jo ta over.

Men bank-i-bordet, for nå har jeg ikke vært sengeliggendes på _lenge_!! *S*

Skrevet

Min mor var her i stad, og hun så på Glamour. Je minnet henne på at da jeg kom flyttende hit i 1996, husker jeg at jeg fulgte med på det sammen med henne. Droppet ut etter en stund, men hun har fulgt med - i over 9 år!

Skrevet

Min mor var her i stad, og hun så på Glamour. Je minnet henne på at da jeg kom flyttende hit i 1996, husker jeg at jeg fulgte med på det sammen med henne. Droppet ut etter en stund, men hun har fulgt med - i over 9 år!

Kremt. Har Brooke fått ungen, tro, og er hun sammen med Ridge igjen?

Ting går så langsomt i Glamour.

Skrevet

I gode og onde dager ser jeg på hver gang jeg er hjemme på den tida av døgnet (og det er ikke mange), og jeg koser meg med å se at jeg kan følge rimelig godt med likevel.

(Jeg kom ganske godt inn i det i siste barselspermisjon for seks år siden.)

Moren min (pensjonist) følger Glamour på tolvte året - minst! Hun tar opp på video de episodene hun ikke får med seg. *s*

Skrevet

Kremt. Har Brooke fått ungen, tro, og er hun sammen med Ridge igjen?

Ting går så langsomt i Glamour.

Det lille jeg så i dag, var om Brooke og Ridge og en annen fyr som hadde fridd til henne. Ridge dukket visst plutselig opp igjen. Så ikke noe til noe barn, men hun snakket om at hun måtte passe på barnet sitt...

Stephanie var jo artig med ny frisyre :-)

Ellers var det noen ungdommer der som holdt på med noen valper. Vet ikke hvem de var. Min mor sa det, kanskje det var Ridge sin sønn han ene? En var adoptert.

Enig - det går vanvittig tregt!

Skrevet

I gode og onde dager ser jeg på hver gang jeg er hjemme på den tida av døgnet (og det er ikke mange), og jeg koser meg med å se at jeg kan følge rimelig godt med likevel.

(Jeg kom ganske godt inn i det i siste barselspermisjon for seks år siden.)

Moren min (pensjonist) følger Glamour på tolvte året - minst! Hun tar opp på video de episodene hun ikke får med seg. *s*

Høres ut som min mor! Er det virkelig tolv år???!!! Vi kom frem til at det var minst ni, men jeg vet at det er lenger siden hun begynte å se....

Skrevet

Det lille jeg så i dag, var om Brooke og Ridge og en annen fyr som hadde fridd til henne. Ridge dukket visst plutselig opp igjen. Så ikke noe til noe barn, men hun snakket om at hun måtte passe på barnet sitt...

Stephanie var jo artig med ny frisyre :-)

Ellers var det noen ungdommer der som holdt på med noen valper. Vet ikke hvem de var. Min mor sa det, kanskje det var Ridge sin sønn han ene? En var adoptert.

Enig - det går vanvittig tregt!

Det er antakelig barnefaren som har fridd til henne, halvbroren til Ridge, dvs. den offisielle sønnen til Massimo.

Skrevet

Høres ut som min mor! Er det virkelig tolv år???!!! Vi kom frem til at det var minst ni, men jeg vet at det er lenger siden hun begynte å se....

Kanskje alle mødre gjør det? Min har slutta da for hun klarer ikke å følge med på tv lenger men hun så helt til i fjor.

Skrevet

Kanskje alle mødre gjør det? Min har slutta da for hun klarer ikke å følge med på tv lenger men hun så helt til i fjor.

*he he* Ja kanskje alle mødre gjør det? ;-)

Min mor fulgte med på Glamour så lenge det gikk på ettermiddagene. Da det ble flyttet til formiddag var hun fortsatt yrkesaktiv. Tror ikke hun har gjenopptatt denne (u)vanen etter at hun sluttet å jobbe.

Skrevet

Eneste såpa jeg har hatt litt sansen for var Twin Peaks ;-)

Skrevet

Jeg er ikke sikker på at det tolv år. Men det føles i alle fall sånn.

(Det er godt mulig at du har rett med dine ni.)

:o)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...