Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Sunset beach...var ikke det den som hadde scener fra et skipsforlis flere uker i trekk?

Jeg så aldri på den (mer enn et minutt eller så av gangen), men fikk inntrykk av at man kunne forlate den mange uker, og så hoppe rett inn i den igjen uten å ha mistet noe...

Skipsforlis.. hm, jo det kan stemme det. :-)

• Svar 52
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• Babette

11

• Åsemor

7

• Katt-ja

5

• morsan

4

Mest aktive i denne tråden

Skrevet

Skipsforlis.. hm, jo det kan stemme det. :-)

Akkurat! Og så var det noe med en som i månedsvis gikk rundt med en pute på magen og lot som om hun var gravid, ikke sant? Det demrer litt.

Og så bar serien preg av å ha hatt enormt mange reklamepauser...

Tror den var rett før eller rett etter noe annet jeg skulle se på, for jeg fikk med meg mange sånne minutt-glimt ;-)

Skrevet

Akkurat! Og så var det noe med en som i månedsvis gikk rundt med en pute på magen og lot som om hun var gravid, ikke sant? Det demrer litt.

Og så bar serien preg av å ha hatt enormt mange reklamepauser...

Tror den var rett før eller rett etter noe annet jeg skulle se på, for jeg fikk med meg mange sånne minutt-glimt ;-)

Pute på magen ja! Og doping under fødsel og stjeling av ungen, plutselig bytte av skuespillere, intriger, prate høyt med seg selv...

Sukk og stønn, elendig dårlig selvsagt, men bra som tanketom underholdning :-) Tror forresten ikke jeg hadde holdt ut å se den nå, kikket litt da den gikk på TV4 i fjor, men det ble rett og slett for dumt. Godt å kjenne at man har modnet litt og!

Skrevet

Pute på magen ja! Og doping under fødsel og stjeling av ungen, plutselig bytte av skuespillere, intriger, prate høyt med seg selv...

Sukk og stønn, elendig dårlig selvsagt, men bra som tanketom underholdning :-) Tror forresten ikke jeg hadde holdt ut å se den nå, kikket litt da den gikk på TV4 i fjor, men det ble rett og slett for dumt. Godt å kjenne at man har modnet litt og!

Ikke sant ;-)

Skrevet

Ikke sant ;-)

Vet du hva, jeg tror faktisk at da serien nærmet seg slutten så våknet hovedpersonen (Meg) opp, og oppdaget at hun hadde drømt alt sammen.....!!!!!!!!!!

Jeg skal ikke si det for sikkert, men det demrer liksom for meg... Det er jo hysterisk morsomt (sinnsykt dårlig), da! :o)

Skrevet

Vet du hva, jeg tror faktisk at da serien nærmet seg slutten så våknet hovedpersonen (Meg) opp, og oppdaget at hun hadde drømt alt sammen.....!!!!!!!!!!

Jeg skal ikke si det for sikkert, men det demrer liksom for meg... Det er jo hysterisk morsomt (sinnsykt dårlig), da! :o)

Jeg måtte lese innlegget ditt noen ganger,- jeg visste ikke at hovedpersonen het Meg,- og trodde det var pronomenet "meg" som sto der

*lol*

Psykiatri-forumet neste ;-)

Skrevet

Jeg måtte lese innlegget ditt noen ganger,- jeg visste ikke at hovedpersonen het Meg,- og trodde det var pronomenet "meg" som sto der

*lol*

Psykiatri-forumet neste ;-)

Jeg har nok for vane å leve meg inn i dårlige TV-serier, men det fins da grenser selv for meg (mij) ;-)

Skrevet

Nå har jeg lyst til å si litt om Glamour. For det meste en stillestående og innholdsløs serie om de rike og vakre.

Men den har hatt noen uventede vendinger også.

Som da Stephanie fikk hukommelsestap og slo seg sammen med byens hjemløse, eller historien om Erics og Stephanies hemmelige datter Angela som lå til sengs og var syk og lam - og så var det bare en svindler som spilte den syke. Den egentlige datteren var død.

Og Felicias kjæreste Jake (bror til Margot)som var blitt misbrukt i barndommen.

Så det har ikke vært bare moter og glitter og stas i Glamour opp gjennom årene.

Jeg kunne trekke fram mange andre ting også. Minnene strømmer på, her jeg sitter.

Takk for oppmerksomheten.

Og en HIV-positiv som skulle gifte seg med en Forrester var inne i bildet en stund ... (Vet ikke hvordan dé gikk, men).

Skrevet

Og en HIV-positiv som skulle gifte seg med en Forrester var inne i bildet en stund ... (Vet ikke hvordan dé gikk, men).

Ja, han hadde jeg nesten glemt. Han giftet seg med Kristen.

Og så var det den ur-slemme heksa, hun sykepleiersken som tok livet av både den ene og den andre, sto i med Eric og fikk datteren Erica. Sheila het hun, ja. Håper hun er dau nå. Et skrekkelig menneske.

Eric er ikke faren til Erica, vel?

Skrevet

Hehe, jeg trodde tråden handlet om Lano, Sterilan og dens slags.

Gjest den ekte noor
Skrevet

Østkantfolk, ingen over, ingen på siden.

Skrevet

Østkantfolk, ingen over, ingen på siden.

Åh, når jeg var liten var jeg forelska i intro-melodien (det heter noe jeg ikke husker) til østkantfolk, og fikk høre den etter jeg hadde pussa tenna og før jeg la meg. Blir fortsatt varm i hjertet når jeg hører den melodien. (ikke ofte, har ikke sett en hel episode)

Gjest den ekte noor
Skrevet

Åh, når jeg var liten var jeg forelska i intro-melodien (det heter noe jeg ikke husker) til østkantfolk, og fikk høre den etter jeg hadde pussa tenna og før jeg la meg. Blir fortsatt varm i hjertet når jeg hører den melodien. (ikke ofte, har ikke sett en hel episode)

Husker jeg alltid ble hysja på når den kom på jeg:)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...