Gå til innhold

Stakkars automatene på Storo-senteret

Anbefalte innlegg

Gjest Calóni
Skrevet

Inspirert av tråden under, samt alle andre orddelingstråder:

Da jeg gikk forbi informasjonsdisken på Storosenteret i går så jeg et oppslag med "Automat klager" og diverse telefonnummer under. Er spilleautomatene i gang med å danne en egen fagforening?

Skrevet

Så man kan ringe ett av numrene og høre hva det er automaten klager på da? :-)

Gjest Calóni
Skrevet

Så man kan ringe ett av numrene og høre hva det er automaten klager på da? :-)

Det kan jo være man må være en slik automat for å ringe. Det er ikke sikkert de telefonnummerene er for at hvem-som-helst skal ringe dem, nemlig! Tenk om jeg kommer til krisetelefonen for automater i nød, og oppholder en telefonlinje mens en automat -virkelig- er i nød på Brynsenteret? :o

Gjest Timari
Skrevet

Er dette Storo senteret i Oslo, eller et annet sted i landet?

Er du i Oslo for tiden?

Gjest Calóni
Skrevet

Er dette Storo senteret i Oslo, eller et annet sted i landet?

Er du i Oslo for tiden?

Jammen Timari, da...Nå driver jeg akkurat og mobber orddelingsfeil her, og så går du rett på og skriver "Storo senteret"? *sukke*

Men joda, jeg er i Oslo en tur. Nærmere enn du aner. Muhaha!

Gjest Timari
Skrevet

Jammen Timari, da...Nå driver jeg akkurat og mobber orddelingsfeil her, og så går du rett på og skriver "Storo senteret"? *sukke*

Men joda, jeg er i Oslo en tur. Nærmere enn du aner. Muhaha!

ok da Storo-senteret. Er det et kompromiss ? Sånn ord deling er noe dritt he he:)

blir du værende i Oslo eller?

Gjest Calóni
Skrevet

ok da Storo-senteret. Er det et kompromiss ? Sånn ord deling er noe dritt he he:)

blir du værende i Oslo eller?

Jeg håper seriøst "ord deling" var på tull? :o Hvis ikke må jeg virkelig gi meg ende over *sukke*

Men neida, jeg er jo bare på besøk. Du veit da vel at jeg er ifra området?

Gjest Timari
Skrevet

Jeg håper seriøst "ord deling" var på tull? :o Hvis ikke må jeg virkelig gi meg ende over *sukke*

Men neida, jeg er jo bare på besøk. Du veit da vel at jeg er ifra området?

slapp av !!. Den var på tull. Men jeg må innrømme at min orddelingskunnskap ikke er min sterkeste side. Er litt amerikansk av meg der ja.

Gjest Calóni
Skrevet

slapp av !!. Den var på tull. Men jeg må innrømme at min orddelingskunnskap ikke er min sterkeste side. Er litt amerikansk av meg der ja.

Man skal ikke tulle med sånt :o jeg får utslett!

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...