Gå til innhold

Jippi-slankemotivert!

Anbefalte innlegg

Gjest nickedokka
Skrevet

Er litt stolt nå:)Har på ei uke gått ned 2 kg i vekt, og midjemålet har minsket med 5 cm!! Trodde nesten ikke det var sant, måtte måle og veie mange ganger.Men det stemte jammen!! Gjett om jeg er i godt humør, og at motivasjonen er på topp!!

skorpionfisken
Skrevet

Hold godt på den følelsen! Den er viktig å huske på.

Jeg har hatt den, så forlot den meg og jeg slet virkelig med å holde motivasjonen i gang, og nå har jeg den tilbake igjen. Her er det 12 kilo siden i oktober.

Gjest nickedokka
Skrevet

Hold godt på den følelsen! Den er viktig å huske på.

Jeg har hatt den, så forlot den meg og jeg slet virkelig med å holde motivasjonen i gang, og nå har jeg den tilbake igjen. Her er det 12 kilo siden i oktober.

12 kg, det er ikke verst da!! Så flink du har vært!

Jeg har jojo-slanket meg flere ganger før, så jeg vet godt at motivasjon kan forvinne fort, ja :( Men jeg er optimist. Har gått ned 3 kg og skal ned ca. 5 til før jeg er fornøyd.Satser på å klare det, og holde meg der denne gangen.

Skrevet

hæ?? hvordan klarer dere det?? jeg er fattig studine, så ikke si jeg må kjøpe mye mye spesialkost eller andre ting.

Skrevet

BRA! - - i fjor gikk jeg sammen med min søster som da veide 72 kilo og skulle ned 10 - - jeg veide da 82 og skulle også ned..........nå veier jeg 92 og hun 62

FANKEN!

Gjest da går du ned
Skrevet

hæ?? hvordan klarer dere det?? jeg er fattig studine, så ikke si jeg må kjøpe mye mye spesialkost eller andre ting.

Ut å rør på deg !

Kutt ut snop og brus. (da sparer du mye penger i tillegg)

Spis vanlig mat, lite og ofte (min. 4 måltider til dagen)

skorpionfisken
Skrevet

BRA! - - i fjor gikk jeg sammen med min søster som da veide 72 kilo og skulle ned 10 - - jeg veide da 82 og skulle også ned..........nå veier jeg 92 og hun 62

FANKEN!

Du har misforstått, det er ikke sånn at du må overta hennes kilo sånn at summen i familien er konstant.

Men påan igjen, som han sier i sangen. En gang er siste gang, vet du. Jeg har bestemt meg for at denne gangen er siste gang.

Skrevet

Du har misforstått, det er ikke sånn at du må overta hennes kilo sånn at summen i familien er konstant.

Men påan igjen, som han sier i sangen. En gang er siste gang, vet du. Jeg har bestemt meg for at denne gangen er siste gang.

Ja - det er lurt - det er bare å bestemme seg for å begynne.-....

Skrevet

FANKEN!

Svarte ikke Fedon helt til forventningene?

Skrevet

Ut å rør på deg !

jeg trener og rører på meg som bare det! (og prøver å spise sunt, men det er ikke alltid lett). mamma vil ha meg hjem til 17.mai, men da må jeg komme inn i bunaden jeg ikke har gjort noe med siden konfirmasjonen. forrige gang jeg hadde den på meg var jeg nær ved å kveles. håper det er sjanse for meg til å kave meg inn i den om noen uker.

fei1365380229
Skrevet

Ut å rør på deg !

Enig i "kuren" Har selv gått ned ca. 11 kilo siden midten av oktober, men de første satt løst fordi de kom på etter bruk av medisiner.

Skrevet

Svarte ikke Fedon helt til forventningene?

åjo! Ikke noe problem - men jeg ble operert - - reiste så på ferie - så på en ferie til og en til og så en tur med jobben.......og sånn gikk no dagan, men det gjorde ikke jeg :)

Skrevet

Ja - det er lurt - det er bare å bestemme seg for å begynne.-....

Det er sant. Det er lett å slanke seg, men å bestemme seg for å begynne? Du milde, så vanskelig!! (Har begynt nå, minus 4 kg:))

Gjest nickedokka
Skrevet

Jeg har ikke spist spesialkost. Har bare spist lite og det jeg har spist har vært sunt. Dessuten har jeg gått en time hver dag og trent 1 time aerobic 4 ganger i uka. Nå er jeg blitt helt hekta på trening:) Hadde ikke ventet meg resultater så fort.Men det kan jo hende at jeg har mistet mye vann så klart....

Skrevet

Jeg har ikke spist spesialkost. Har bare spist lite og det jeg har spist har vært sunt. Dessuten har jeg gått en time hver dag og trent 1 time aerobic 4 ganger i uka. Nå er jeg blitt helt hekta på trening:) Hadde ikke ventet meg resultater så fort.Men det kan jo hende at jeg har mistet mye vann så klart....

Når du trener så mye som du gjør, så er det nok ikke bare vann. Men selvsagt, i starten mister man ofte litt overflødig vann i kroppen

Bare ikke mist motivasjonen når det etter hvert blir mindre vektnedgang pr uke. Det sies jo at 0,5 - 1 kg per uke er det beste, mer enn 1 kg i uka gjør ofte at man tærer på muskelmassen. Og da får man dårligere forbrenning, som igjen fører til at man legger letter på seg når man er ferdig med å slanke seg. Uansett bør man jo underveis i slankinga legge seg til sunnere vaner enn de man hadde før vektoppgangen, slik at man klarer å holde på de gode resultatene.

Gjest nickedokka
Skrevet

FANKEN!

Uff, så kjedelig.Men det er jo aldri for seint å gjøre noe med saken? Søstera di kan jo være til inspirasjon kanskje?

Jeg har gått ned i vekt og opp igjen mange ganger de siste årene. Det er lett å gi opp. Det jeg har gjort nå er å begynne å trene veldig mye. Det har jeg tenkt å fortsette med. Håper dette kan hjelpe på forbrenninga så jeg ikke går så lett opp igjen.

Målet mitt er iallfall å møte sommeren som en litt fastere bikini-fisk:o)

Gjest nickedokka
Skrevet

Når du trener så mye som du gjør, så er det nok ikke bare vann. Men selvsagt, i starten mister man ofte litt overflødig vann i kroppen

Bare ikke mist motivasjonen når det etter hvert blir mindre vektnedgang pr uke. Det sies jo at 0,5 - 1 kg per uke er det beste, mer enn 1 kg i uka gjør ofte at man tærer på muskelmassen. Og da får man dårligere forbrenning, som igjen fører til at man legger letter på seg når man er ferdig med å slanke seg. Uansett bør man jo underveis i slankinga legge seg til sunnere vaner enn de man hadde før vektoppgangen, slik at man klarer å holde på de gode resultatene.

Takk for rådene! Jeg spiser vanligvis veldig sunt, men har en kjempe-last og det er sjokolade...(inkludert sjokoladekake og sjokoladeis,sukk). Det er sjokosuget jeg først og fremst må klare å overvinne.

Forventer meg ikke å gå ned 2 kg per uke framover. Jeg skal være fornøyd bare det fortsetter å gå nedover, jeg:-) Og det tror jeg det skal gjøre hvis jeg klarer å fortsette å trene minst 3 ganger i uka og holde meg til sunn mat.

Det som er typisk er om jeg blir syk eller noe sånt, så jeg ikke kan trene. Det har skjedd før, og da er det kjørt...

Skrevet

Takk for rådene! Jeg spiser vanligvis veldig sunt, men har en kjempe-last og det er sjokolade...(inkludert sjokoladekake og sjokoladeis,sukk). Det er sjokosuget jeg først og fremst må klare å overvinne.

Forventer meg ikke å gå ned 2 kg per uke framover. Jeg skal være fornøyd bare det fortsetter å gå nedover, jeg:-) Og det tror jeg det skal gjøre hvis jeg klarer å fortsette å trene minst 3 ganger i uka og holde meg til sunn mat.

Det som er typisk er om jeg blir syk eller noe sånt, så jeg ikke kan trene. Det har skjedd før, og da er det kjørt...

Veit hvordan det er, sjokolade- og søtsug er noe herk... En ting som hjelper meg litt, er sånn "slankekakao" av merke Options. Da får man sjokolade-smaken, men med få kalorier.

Jeg jobber nå med å komme igang sjøl, har dårlig helse og mye plager pga kiloene nå merker jeg. Kanskje er det også andre faktorer med i bildet, ikek bare overvekten, men uansett vil vektreduksjon kun være av det gode, når man er mega-tungvekter som meg...

Gjest nickedokka
Skrevet

Veit hvordan det er, sjokolade- og søtsug er noe herk... En ting som hjelper meg litt, er sånn "slankekakao" av merke Options. Da får man sjokolade-smaken, men med få kalorier.

Jeg jobber nå med å komme igang sjøl, har dårlig helse og mye plager pga kiloene nå merker jeg. Kanskje er det også andre faktorer med i bildet, ikek bare overvekten, men uansett vil vektreduksjon kun være av det gode, når man er mega-tungvekter som meg...

Hmm. Den må jeg prøve.Selges den på vanlig butikk?

Hender jeg tar en sånn nutrilett-bar, synes de er ganske gode. Spesielt den med karamellsmak.Har du prøvd de?

Lykke til med å komme i gang! Kan anbefale å gå tur. Nå som det er begynt å bli varmere i været er det lettere å komme seg ut og gå synes jeg!Også så godt det føles etterpå:)

Skrevet

Uff, så kjedelig.Men det er jo aldri for seint å gjøre noe med saken? Søstera di kan jo være til inspirasjon kanskje?

Jeg har gått ned i vekt og opp igjen mange ganger de siste årene. Det er lett å gi opp. Det jeg har gjort nå er å begynne å trene veldig mye. Det har jeg tenkt å fortsette med. Håper dette kan hjelpe på forbrenninga så jeg ikke går så lett opp igjen.

Målet mitt er iallfall å møte sommeren som en litt fastere bikini-fisk:o)

Ja, det er helt klart mosjon som er alfa og omega - bare man trimmer jevnt og trutt så kan man faktisk spise litt "gat" både titt og ofte .,)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...