Gå til innhold

Vanskelig å skifte glidlås i bukse?

Anbefalte innlegg

Gjest Håpefull hobbysydame
Skrevet

For en som er middels sykyndig, hvor vanskelig er det på en skale fra 1 til 10 å skifte glidlås i ei bukse. En slik bukse som ligner på olabukse, men finnes i flere farger. Husker ikke hva de kalles, men litt tykt stoff liksom.

Jeg syr uten problemer gardinger, puter og slikt. Og jeg legger opp buksene mine selv. Reparerer litt klær også, men glidlås... tør jeg det da?

Skrevet

skalert til 9,,,,for å få det pent -så sprett buksa nesten helt fra hverandre.

Skrevet

Skifte glidelås er lett, for da leverer jeg det til et "søm-sted" på et kjøpesenter. Mener å huske at de tar ca 130-140 kroner for det.*S*

Skrevet

Skifte glidelås er lett, for da leverer jeg det til et "søm-sted" på et kjøpesenter. Mener å huske at de tar ca 130-140 kroner for det.*S*

For den prisen får vi en billigbukse...

Skrevet

For den prisen får vi en billigbukse...

Billige bukser og barnebukser gidder jeg ikke skifte glidelås i.

Skrevet

Jeg prøvde for en stund siden, og det gikk bra. Jeg er ikke særlig sakkyndig på området. Anslår et 3-tall på skalaen.

Gjest engel 49+
Skrevet

skifte glidelås = nødvendig steg for å opprettholde respekten som symaskininnehaver

Syr aldri noe nytt lenger, unntatt gardiner, men glidelåser har jeg skiftet. men egetnlgi holder glidelåser lengre nå.... Så det er 100 år siden det var nødvendig

ellers unnskyld at jeg er så lat at jeg ikke gidder stor forbokstav og punktum og slikt..... ;p

Gjest tomatsuppe
Skrevet

Jeg leverte Reima tec jakka til guttungen til systedet her vi bor (hansen og dysvig)

Glidelåsen i den halvt år gamle jakka til 1100 kroner røyk, og da skifter jeg istedet for å kjøpe ny.

Kostet 140 kroner.

Skrevet

Jeg leverte Reima tec jakka til guttungen til systedet her vi bor (hansen og dysvig)

Glidelåsen i den halvt år gamle jakka til 1100 kroner røyk, og da skifter jeg istedet for å kjøpe ny.

Kostet 140 kroner.

Egentlig burde man forventet at et glidelås i et såpass dyrt plagg hadde vart lenger enn et halvt år! :-(

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...