Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hva slags matvarer selger de der? Mye som ikke selges i de norske kjedene? Annet godteri enn det norske? (er skikkelig godtesyk nå...) Bør jeg ta turen innom der?

Skrevet

Kjøp pizza og vaskepulver der - og om du liker gelegodteri og sånn vingummi - og sjokolade! :)

Skrevet

........og ikke glem sånne plastkopper med sjokolademousse med krem i kjøla - 2,50 pr stk! Kjøp et BRETT! .)

Gjest den ekte noor
Skrevet

God sjokolade, og kjenmeknaskegodt potetgull:) Pizzabaguetter, lett appelsinbrus, en smøreost med urter i, skivet gauda+++

Vi handler mye på Lidl, der vi legger storhandelen:)

Skrevet

God sjokolade, og kjenmeknaskegodt potetgull:) Pizzabaguetter, lett appelsinbrus, en smøreost med urter i, skivet gauda+++

Vi handler mye på Lidl, der vi legger storhandelen:)

skivet CHEDDAR!!! - - til toast - - FARLIG GODT - og veldig billig.

fei1365380229
Skrevet

skivet CHEDDAR!!! - - til toast - - FARLIG GODT - og veldig billig.

Og veldig lite slankende :o)

fei1365380229
Skrevet

Nå må du være HYSJ! :)

Ble bare så sulten på en ristet toast med skikkelig fetende ost her jeg sitter med grøntfôret mitt :o), men har bare 5-6 kg igjen til mål så skal klare det.

Skrevet

Ble bare så sulten på en ristet toast med skikkelig fetende ost her jeg sitter med grøntfôret mitt :o), men har bare 5-6 kg igjen til mål så skal klare det.

da er du flink! i fjor hadde jeg bare 20 kilo igjen - - nå er det 30 igjen....helvetes LIDL - hehe

fei1365380229
Skrevet

da er du flink! i fjor hadde jeg bare 20 kilo igjen - - nå er det 30 igjen....helvetes LIDL - hehe

Ja da kan jeg prise meg lykkelig for at det er et stykke til Lidl da :o).

Men den sjokolademoussen den tror jeg faktisk jeg må prøve om jeg kommer over en Lidl.

Skrevet

Ja da kan jeg prise meg lykkelig for at det er et stykke til Lidl da :o).

Men den sjokolademoussen den tror jeg faktisk jeg må prøve om jeg kommer over en Lidl.

Jeg har en Lidl på vei hjem fra jobb jeg....

Skrevet

de har verdens beste kjeks!!!

ja, hva het den igjen`?

Skrevet

de har verdens beste kjeks!!!

Har dere smakt sitronbrusen deres?

Å fyttihelv... for en pyton smak.

Tømte ut hele flaska jeg for den er verdiløs for alle tror jeg.

Mary Poppins
Skrevet

ja, hva het den igjen`?

De heter så mye som Duetti også må du ta den med mørk sjokolade da den er desidert den beste,

De er egentlig ikke så veldig spennende, men sjokoladetrekket er himmelsk!!

Pakningen er rød, med bilde av kjeksen.

Skrevet

Jeg har ennå flere... Skal vi prøve å gå sammen og motivere hverandre?

På mail og/eller msn fx?

Gjest den ekte noor
Skrevet

Jeg har en Lidl på vei hjem fra jobb jeg....

Har en mil eller noe jeg, kanskje jeg skal begynne å gå, har bare 3 kilo som skal bort så er jeg i sommerform:)

Gjest ChiengMai
Skrevet

........og ikke glem sånne plastkopper med sjokolademousse med krem i kjøla - 2,50 pr stk! Kjøp et BRETT! .)

Fysj, nå var du slem! Tenk å narre folk til avhengighet på den måten. (Men du har så rett, så rett.)

Gjest ChiengMai
Skrevet

De har verdens beste kyllingpålegg, og verdens beste yoghurt. I alle fall den beste som kan skaffes i Norge. :-)

Syns ikke godteriet deres er spesielt godt, men den italienske isen er kjempegod.

Skrevet

Verdt å ta en tur ja. Mye snaskens, en del søppel - mye de andre butikkene ikke har.

Forskjellene er på godt og vondt - men mest godt så langt i min erfaring.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...