Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest den ekte noor
Skrevet

De har verdens beste kyllingpålegg, og verdens beste yoghurt. I alle fall den beste som kan skaffes i Norge. :-)

Syns ikke godteriet deres er spesielt godt, men den italienske isen er kjempegod.

Ja, jogurten er bra, både frukt og naturell som vi bruker mye til dressing:) Kjøpte masse av det på lørdag!

Skrevet

Jeg har ennå flere... Skal vi prøve å gå sammen og motivere hverandre?

På mail og/eller msn fx?

Jeg skal si deg en hemmelighet jeg.....mail?

Skrevet

De har en sjokolade som er veldig god. Den smaker som kindersjokolade. Den er blå utenpå. Det er mange sånne små sjokolader inni. Og så har de kaffesjokolade. Den er også god.

Skrevet

Verdt å ta en tur ja. Mye snaskens, en del søppel - mye de andre butikkene ikke har.

Forskjellene er på godt og vondt - men mest godt så langt i min erfaring.

Lidli i Moss lukter så fælt inne - gjør det det der du bor? - Det lukter svømmebasseng...

Skrevet

De har verdens beste kyllingpålegg, og verdens beste yoghurt. I alle fall den beste som kan skaffes i Norge. :-)

Syns ikke godteriet deres er spesielt godt, men den italienske isen er kjempegod.

åja!! den hadde jeg nesten glemt - isen...

Skrevet

Har dere smakt sitronbrusen deres?

Å fyttihelv... for en pyton smak.

Tømte ut hele flaska jeg for den er verdiløs for alle tror jeg.

Jeg er brennsikker på at den COla-lighten deres slår den i å være FÆL, den smakte kaffekopp som har ligget i oppvaskvann...

fei1365380229
Skrevet

Har du fått i deg noe du ikke har spist? :o)

Skrevet

g-mini at netcom dot no

Skrevet

Jeg er brennsikker på at den COla-lighten deres slår den i å være FÆL, den smakte kaffekopp som har ligget i oppvaskvann...

Hehe.

Så det er ikke noen vits i å kjøpe cola light der da?:)

Jeg tror deg når jeg vet hvordan sitronbrusen smaker.

Den hadde en stygg ettersmak.

Hvem i huleste er det som har prøvesmakt og godkjent denne brusen før salg?

Har de tenkt å drepe oss?

jo for jeg tror det er gift i den.

Skrevet

Lidli i Moss lukter så fælt inne - gjør det det der du bor? - Det lukter svømmebasseng...

Har ikke Lidl hos oss, men er innom når vi besøker slekt i innlandet.

Har ikke merket noe sårskilt der - annet enn at butikklokalet er i særdeleshet upersonlig og lite koselig ;-)

Gjest avogtil
Skrevet

Yoghurten er knallgod. Og de sjokoladedessertene med vaniljesaus. Skinkepakker er billige. Mange gode pizzavarianter. Croissanter i pakker. Juicen er billig og god. Tja, litt her og litt der. Mye juggl, men man finner godbiter innimellom. Omtrent som hos Europris.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...