Gå til innhold

Drømmen DIN kan bli sann...

Anbefalte innlegg

Gjest drømmer'n
Skrevet

... DU kan endelig få oppfyllt den STOORE drømmen DIN.

Det finnes INGEN begrensninger hverken på hva det er, eller hva det koster...

Hva ønsker du deg?

Gjest Det er største drøm i dag
Skrevet

Vil ikke være til mer.

Skrevet

Et kjempebryllup!

Men sånn bortsett fra det har jeg nå fått alt jeg har drømt om... Er liksom fornøyd.

Skrevet

minst 20 millioner kroner, for da kan jeg oppfylle mange mindre drømmer - og i tillegg ha penger nok for lange tider.

Gjest crazyyy
Skrevet

bli genmanipulert eller fått operert hodet så jeg hadde blitt kurert for min manisk depressive lidelse!!!!!!!

Skrevet

Da ønsker jeg at alle mennesker skulle slippe psykiske problemer.

Skrevet

Vinne toppgevinsten i lotto, og det skal være så stor at jeg ikke trenger bekymre meg for penger resten av livet.

Gjest aerlig
Skrevet

Da ønsker jeg at alle mennesker skulle slippe psykiske problemer.

Edelt, og veldig politisk korrekt.

Er redd du likevel tar "feil" valg hvis du fikk velge mellom 20 millioner og en verden uten mennesker med psykiske problemer.

Skrevet

Edelt, og veldig politisk korrekt.

Er redd du likevel tar "feil" valg hvis du fikk velge mellom 20 millioner og en verden uten mennesker med psykiske problemer.

Ånei - jeg hadde nok ikke det. Jeg kenner for mange nydelige personer som sliter - hadde ikke kunne brukt de millionene med god samvittighet om de kunne vært reddet. Hadde du?

Gjest M.Angelica
Skrevet

Akkurat nå er drømmen min å bare kunne se på forsiden av pensumbøkene, så kan jeg alt som står der.

Så fra jeg A på eksamene mine =)

Skrevet

Åh..da skulle jeg studert og blitt både journalist og lege!

Det var kanskje to ønsker det.. :-)

Gjest Snoopy83
Skrevet

Åh..da skulle jeg studert og blitt både journalist og lege!

Det var kanskje to ønsker det.. :-)

Jeg ønsker meg alt. Det er bare ett ønske.

Gjest mittønske
Skrevet

Jeg ønsker meg en datter. Har en sønn fra før...

Får aldri fred før jeg får en datter.

Gjest aerlig
Skrevet

Ånei - jeg hadde nok ikke det. Jeg kenner for mange nydelige personer som sliter - hadde ikke kunne brukt de millionene med god samvittighet om de kunne vært reddet. Hadde du?

Ja.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...