flisa Skrevet 26. april 2005 Skrevet 26. april 2005 Alzheimer's Test- Count the "F's" in the following text: FINISHED FILES ARE THE RE- SULT OF YEARS OF SCIENTIF- IC STUDY COMBINED WITH THE EXPERIENCE OF YEARS... (see below) . . .. . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .. . . .. . . .. . . .. . . .. . . .. . . .. . . .. . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . Managed it ? Scroll down only after you have counted them, okay? Do you think there are three? . .. . . .. . . .. . . .. . . .. . . .. . . .. . . .. . . .. . . .. . . .. . . .. . . .. . . .. . . .. . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .. . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . How many ? 3? Wrong, there are 6 !!--no joke. Read it again. The reasoning behind it is further down. . . .. . . .. . . .. . . .. . . .. . . .. . . .. . . .. . . .. . . .. . . .. . . .. . . .. . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .. . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .. . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .. . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .. . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .. . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . The brain cannot process "OF". Incredible or what ? Go back and look again!! Anyone who counts all 6 "F's" on the first go is a genius. Three is normal, four is quite rare. Send this to your friends-it drives them crazy 0 Siter
flisa Skrevet 26. april 2005 Forfatter Skrevet 26. april 2005 Rare greier. Ja, jeg talte 3. 6 jeg - - juhuuuuu! 0 Siter
Gjest teatrika Skrevet 26. april 2005 Skrevet 26. april 2005 Jepp! Ingen fare for Alzheimers her i gården! Telte seks av seks:-) 0 Siter
flisa Skrevet 26. april 2005 Forfatter Skrevet 26. april 2005 Jepp! Ingen fare for Alzheimers her i gården! Telte seks av seks:-) og så sier dem at 4 er enormt liksom.....brunette du også? hehe 0 Siter
Gjest teatrika Skrevet 26. april 2005 Skrevet 26. april 2005 og så sier dem at 4 er enormt liksom.....brunette du også? hehe Jepp;-) 0 Siter
MsSophie Skrevet 26. april 2005 Skrevet 26. april 2005 6 Og jeg er selvfølgelig også brunette....;-) 0 Siter
Gjest Snoopy83 Skrevet 26. april 2005 Skrevet 26. april 2005 Jepp! Ingen fare for Alzheimers her i gården! Telte seks av seks:-) Ok, da er du dum da. For det er nemlig sånn testen er. Alle tror dem er smarte når de teller 6, mens det egentlig er hele 7 der. Den som leter finner... 0 Siter
Gjest teatrika Skrevet 26. april 2005 Skrevet 26. april 2005 Ok, da er du dum da. For det er nemlig sånn testen er. Alle tror dem er smarte når de teller 6, mens det egentlig er hele 7 der. Den som leter finner... Tro'kke det, vennen:-) Du får ikke dratt andre ned i en negativ tankegang om seg selv, selv om du tydeligvis har problemer... 0 Siter
Gjest Snoopy83 Skrevet 26. april 2005 Skrevet 26. april 2005 Tro'kke det, vennen:-) Du får ikke dratt andre ned i en negativ tankegang om seg selv, selv om du tydeligvis har problemer... Bare kødder jeg da... jeg vet jo at det er 6 F'er. Det så jeg med en gang jeg, uten å lese setningen tilogmed! 0 Siter
Carina82 Skrevet 26. april 2005 Skrevet 26. april 2005 Fant fem, jeg... Hoppet over f'en i scientific, fordi jeg konsa så fælt på of'ene... 0 Siter
Gjest teatrika Skrevet 26. april 2005 Skrevet 26. april 2005 Bare kødder jeg da... jeg vet jo at det er 6 F'er. Det så jeg med en gang jeg, uten å lese setningen tilogmed! Jada, det er klart du gjorde. Synsk du vettu...NOT! 0 Siter
annegunn Skrevet 26. april 2005 Skrevet 26. april 2005 Fant fem, jeg. Lurer på hvilken bås det plasserer meg i? Uansett vil jeg tro testen virker bedre på de med engelsk som morsmål... 0 Siter
Gjest Snoopy83 Skrevet 26. april 2005 Skrevet 26. april 2005 Jada, det er klart du gjorde. Synsk du vettu...NOT! Synsk nei... men jeg har sånn syn som Supermann... Jeg er for det meste bare Clark Kent da, men det gode synet er jo der likevel. Men om natten flyr jeg da. Husker jeg reddet en ung dame fra å bli overfallt av en moskus da hun var på vei hjem fra pubben... hun ble så glad at hun kysset meg =) 0 Siter
Gjest teatrika Skrevet 26. april 2005 Skrevet 26. april 2005 Synsk nei... men jeg har sånn syn som Supermann... Jeg er for det meste bare Clark Kent da, men det gode synet er jo der likevel. Men om natten flyr jeg da. Husker jeg reddet en ung dame fra å bli overfallt av en moskus da hun var på vei hjem fra pubben... hun ble så glad at hun kysset meg =) Huff, du kjeder meg. 0 Siter
Gjest Snoopy83 Skrevet 26. april 2005 Skrevet 26. april 2005 Huff, du kjeder meg. Driter vel jeg i. 0 Siter
Gjest teatrika Skrevet 26. april 2005 Skrevet 26. april 2005 Driter vel jeg i. Så la nå være å svare på mine innlegg da! 0 Siter
ariadne Skrevet 26. april 2005 Skrevet 26. april 2005 Teller du 6 klarer du ENTEN å konsentrere deg veldig, ELLER du har ikke oppnådd full lesedykdighet i engelsk, og leser derfor F-ene i "of". 0 Siter
Gjest Snoopy83 Skrevet 26. april 2005 Skrevet 26. april 2005 Så la nå være å svare på mine innlegg da! Så du tror jeg prøver å dra andre ned? 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.