Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Teller du 6 klarer du ENTEN å konsentrere deg veldig, ELLER du har ikke oppnådd full lesedykdighet i engelsk, og leser derfor F-ene i "of".

ELLER man har fått denne eller tilsvarende oppgaver tilsendt på mail tidligere, så man kjenner lusa på gangen! ;-)

• Svar 48
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• flisa

6

• Prozak

4

• amber sun

3

• Gyda

3

Mest aktive i denne tråden

Gjest teatrika
Skrevet

Så du tror jeg prøver å dra andre ned?

Altså...når du kaller meg dum, så er vel ikke det akkurat oppmuntrende, eller?

Gjest Snoopy83
Skrevet

Altså...når du kaller meg dum, så er vel ikke det akkurat oppmuntrende, eller?

Kanskje ikke for alle, men det at det var meget useriøst syntes jo å være uomtvistelig da. For meg, that is.

Beklager da.

Gjest teatrika
Skrevet

Kanskje ikke for alle, men det at det var meget useriøst syntes jo å være uomtvistelig da. For meg, that is.

Beklager da.

Det er vel ikke så veldig mange som blir oppmuntret av å bli kalt dum. Og hvis du spøkte, synes jeg heller du skulle gjort det med en person som kjenner deg, og ikke en som ikke aner hva slags type humor du har...

Gjest Snoopy83
Skrevet

Det er vel ikke så veldig mange som blir oppmuntret av å bli kalt dum. Og hvis du spøkte, synes jeg heller du skulle gjort det med en person som kjenner deg, og ikke en som ikke aner hva slags type humor du har...

Humor of the Crazed.

Skrevet

Talte 5 F'er jeg.

Skjønte ikke hvorfor man skulle telle 3 eller 6?

Skrevet

Vel, jeg kom til 6. Men jeg ander ikke hva som sto i teksten ... (Jeg bare telte F-er som jeg fikk "beskjed om").

Jeg skjønner jo "cluet", men det er sikkert bedre egnet for engelskspråklige - eller andre som leser teksten og får med meningen samtidig.

skorpionfisken
Skrevet

Vel, jeg kom til 6. Men jeg ander ikke hva som sto i teksten ... (Jeg bare telte F-er som jeg fikk "beskjed om").

Jeg skjønner jo "cluet", men det er sikkert bedre egnet for engelskspråklige - eller andre som leser teksten og får med meningen samtidig.

Da er vi like skarpe du og jeg. Genier :-)

Skrevet

Talte 5 F'er jeg.

Skjønte ikke hvorfor man skulle telle 3 eller 6?

Man skulle selvfølgelig telle 6 fordi det var 6 f-er der, eller man teller 3 fordi man hopper over de 3 som er i ordet OF.

Gjest engel 49+
Skrevet

herregud, for alle språksterke er det jo 3. Uansett hva folk har rodd seg til å si etterpå.

Du må være dårlig i engelsk, eller ha blitt 'lurt' på samme måte før, for å telle 6 i første omgang!

jeg talte heldigvis til 3. (Men så er jeg ikke blondine heller.)

:P

;))

Skrevet

herregud, for alle språksterke er det jo 3. Uansett hva folk har rodd seg til å si etterpå.

Du må være dårlig i engelsk, eller ha blitt 'lurt' på samme måte før, for å telle 6 i første omgang!

jeg talte heldigvis til 3. (Men så er jeg ikke blondine heller.)

:P

;))

"Du må være dårlig i engelsk, eller ha blitt 'lurt' på samme måte før, for å telle 6 i første omgang!"

Leste du teksten da du talte?

Jeg brukte vel blondine-metoden, jeg da ;)

Altså, jeg bare så på alle bokstavene og talte F'er, uten å lese ordene. Aner ikke hva som sto der engang, jeg.

Kom til 5 F'er, nå etter at jeg leste Åsemors svar kom jeg til 6 F'er.

Men 3? Må være hvis man leser det høyt da?

Gjest engel 49+
Skrevet

"Du må være dårlig i engelsk, eller ha blitt 'lurt' på samme måte før, for å telle 6 i første omgang!"

Leste du teksten da du talte?

Jeg brukte vel blondine-metoden, jeg da ;)

Altså, jeg bare så på alle bokstavene og talte F'er, uten å lese ordene. Aner ikke hva som sto der engang, jeg.

Kom til 5 F'er, nå etter at jeg leste Åsemors svar kom jeg til 6 F'er.

Men 3? Må være hvis man leser det høyt da?

ja, både leser høyt. Og snakker høyt alene til meg selv.

Voksen, vettu ;)

Ellers er 5 en uforklarlig middelverdi. Henger ikke på greip. Ingen av metodene funket, lissom??

Skrevet

Teller du 6 klarer du ENTEN å konsentrere deg veldig, ELLER du har ikke oppnådd full lesedykdighet i engelsk, og leser derfor F-ene i "of".

Jeg konsentrerte meg veldig - muligens fordi jeg har korrekturlesing i jobben - og da kan man ikke lese meningen.

Skrevet

Men nå som du skjønner den humoern til Snoopy83 - så kan du vel le? hæ? bare litt? :)

Skrevet

Fant bare 3 jeg. Måtte studere flere svar her og kikke NØYE på teksten før jeg så 6. "of"? Hadde ikke sett det ordet en gang, jeg. Man henger seg kanskje opp i substantivene?

Skrevet

At det var 6 f`er så jeg jo med en gang..

Rare greier, tror ingen teller feil der..

Gjest jeezuus
Skrevet

Ok, da er du dum da.

For det er nemlig sånn testen er. Alle tror dem er smarte når de teller 6, mens det egentlig er hele 7 der.

Den som leter finner...

Alle tror DEM er smarte?

Alle tror DE er smarte!

Gjest Snoopy83
Skrevet

Alle tror DEM er smarte?

Alle tror DE er smarte!

Såvisst.

Skrevet

Sånt er jo å BE meg om å skrive en liten rutine som teller antall F-er :-) (eller evt. kjøre søk i word)

"...................................."

Skrevet

Sånt er jo å BE meg om å skrive en liten rutine som teller antall F-er :-) (eller evt. kjøre søk i word)

"...................................."

SKRYTPAVE! :)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...