morsan Skrevet 26. april 2005 Skrevet 26. april 2005 Teller du 6 klarer du ENTEN å konsentrere deg veldig, ELLER du har ikke oppnådd full lesedykdighet i engelsk, og leser derfor F-ene i "of". ELLER man har fått denne eller tilsvarende oppgaver tilsendt på mail tidligere, så man kjenner lusa på gangen! ;-) 0 Siter
Gjest teatrika Skrevet 26. april 2005 Skrevet 26. april 2005 Så du tror jeg prøver å dra andre ned? Altså...når du kaller meg dum, så er vel ikke det akkurat oppmuntrende, eller? 0 Siter
Gjest Snoopy83 Skrevet 26. april 2005 Skrevet 26. april 2005 Altså...når du kaller meg dum, så er vel ikke det akkurat oppmuntrende, eller? Kanskje ikke for alle, men det at det var meget useriøst syntes jo å være uomtvistelig da. For meg, that is. Beklager da. 0 Siter
Gjest teatrika Skrevet 26. april 2005 Skrevet 26. april 2005 Kanskje ikke for alle, men det at det var meget useriøst syntes jo å være uomtvistelig da. For meg, that is. Beklager da. Det er vel ikke så veldig mange som blir oppmuntret av å bli kalt dum. Og hvis du spøkte, synes jeg heller du skulle gjort det med en person som kjenner deg, og ikke en som ikke aner hva slags type humor du har... 0 Siter
Gjest Snoopy83 Skrevet 26. april 2005 Skrevet 26. april 2005 Det er vel ikke så veldig mange som blir oppmuntret av å bli kalt dum. Og hvis du spøkte, synes jeg heller du skulle gjort det med en person som kjenner deg, og ikke en som ikke aner hva slags type humor du har... Humor of the Crazed. 0 Siter
amber sun Skrevet 26. april 2005 Skrevet 26. april 2005 Talte 5 F'er jeg. Skjønte ikke hvorfor man skulle telle 3 eller 6? 0 Siter
Gyda Skrevet 26. april 2005 Skrevet 26. april 2005 Vel, jeg kom til 6. Men jeg ander ikke hva som sto i teksten ... (Jeg bare telte F-er som jeg fikk "beskjed om"). Jeg skjønner jo "cluet", men det er sikkert bedre egnet for engelskspråklige - eller andre som leser teksten og får med meningen samtidig. 0 Siter
skorpionfisken Skrevet 26. april 2005 Skrevet 26. april 2005 Vel, jeg kom til 6. Men jeg ander ikke hva som sto i teksten ... (Jeg bare telte F-er som jeg fikk "beskjed om"). Jeg skjønner jo "cluet", men det er sikkert bedre egnet for engelskspråklige - eller andre som leser teksten og får med meningen samtidig. Da er vi like skarpe du og jeg. Genier :-) 0 Siter
Åsemor Skrevet 26. april 2005 Skrevet 26. april 2005 Talte 5 F'er jeg. Skjønte ikke hvorfor man skulle telle 3 eller 6? Man skulle selvfølgelig telle 6 fordi det var 6 f-er der, eller man teller 3 fordi man hopper over de 3 som er i ordet OF. 0 Siter
Gjest engel 49+ Skrevet 26. april 2005 Skrevet 26. april 2005 herregud, for alle språksterke er det jo 3. Uansett hva folk har rodd seg til å si etterpå. Du må være dårlig i engelsk, eller ha blitt 'lurt' på samme måte før, for å telle 6 i første omgang! jeg talte heldigvis til 3. (Men så er jeg ikke blondine heller.) ) 0 Siter
amber sun Skrevet 26. april 2005 Skrevet 26. april 2005 herregud, for alle språksterke er det jo 3. Uansett hva folk har rodd seg til å si etterpå. Du må være dårlig i engelsk, eller ha blitt 'lurt' på samme måte før, for å telle 6 i første omgang! jeg talte heldigvis til 3. (Men så er jeg ikke blondine heller.) ) "Du må være dårlig i engelsk, eller ha blitt 'lurt' på samme måte før, for å telle 6 i første omgang!" Leste du teksten da du talte? Jeg brukte vel blondine-metoden, jeg da Altså, jeg bare så på alle bokstavene og talte F'er, uten å lese ordene. Aner ikke hva som sto der engang, jeg. Kom til 5 F'er, nå etter at jeg leste Åsemors svar kom jeg til 6 F'er. Men 3? Må være hvis man leser det høyt da? 0 Siter
Gjest engel 49+ Skrevet 26. april 2005 Skrevet 26. april 2005 "Du må være dårlig i engelsk, eller ha blitt 'lurt' på samme måte før, for å telle 6 i første omgang!" Leste du teksten da du talte? Jeg brukte vel blondine-metoden, jeg da Altså, jeg bare så på alle bokstavene og talte F'er, uten å lese ordene. Aner ikke hva som sto der engang, jeg. Kom til 5 F'er, nå etter at jeg leste Åsemors svar kom jeg til 6 F'er. Men 3? Må være hvis man leser det høyt da? ja, både leser høyt. Og snakker høyt alene til meg selv. Voksen, vettu Ellers er 5 en uforklarlig middelverdi. Henger ikke på greip. Ingen av metodene funket, lissom?? 0 Siter
flisa Skrevet 26. april 2005 Forfatter Skrevet 26. april 2005 Teller du 6 klarer du ENTEN å konsentrere deg veldig, ELLER du har ikke oppnådd full lesedykdighet i engelsk, og leser derfor F-ene i "of". Jeg konsentrerte meg veldig - muligens fordi jeg har korrekturlesing i jobben - og da kan man ikke lese meningen. 0 Siter
flisa Skrevet 26. april 2005 Forfatter Skrevet 26. april 2005 Det er vel ikke så veldig mange som blir oppmuntret av å bli kalt dum. Og hvis du spøkte, synes jeg heller du skulle gjort det med en person som kjenner deg, og ikke en som ikke aner hva slags type humor du har... Men nå som du skjønner den humoern til Snoopy83 - så kan du vel le? hæ? bare litt? 0 Siter
soleil Skrevet 26. april 2005 Skrevet 26. april 2005 Fant bare 3 jeg. Måtte studere flere svar her og kikke NØYE på teksten før jeg så 6. "of"? Hadde ikke sett det ordet en gang, jeg. Man henger seg kanskje opp i substantivene? 0 Siter
Champagne Skrevet 26. april 2005 Skrevet 26. april 2005 At det var 6 f`er så jeg jo med en gang.. Rare greier, tror ingen teller feil der.. 0 Siter
Gjest jeezuus Skrevet 26. april 2005 Skrevet 26. april 2005 Ok, da er du dum da. For det er nemlig sånn testen er. Alle tror dem er smarte når de teller 6, mens det egentlig er hele 7 der. Den som leter finner... Alle tror DEM er smarte? Alle tror DE er smarte! 0 Siter
Gjest Snoopy83 Skrevet 26. april 2005 Skrevet 26. april 2005 Alle tror DEM er smarte? Alle tror DE er smarte! Såvisst. 0 Siter
Prozak Skrevet 26. april 2005 Skrevet 26. april 2005 Sånt er jo å BE meg om å skrive en liten rutine som teller antall F-er :-) (eller evt. kjøre søk i word) "...................................." 0 Siter
flisa Skrevet 26. april 2005 Forfatter Skrevet 26. april 2005 Sånt er jo å BE meg om å skrive en liten rutine som teller antall F-er :-) (eller evt. kjøre søk i word) "...................................." SKRYTPAVE! 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.