Gå til innhold

Mette-Marit, ikke langt på vei enda

Anbefalte innlegg

Gjest teatrika
Skrevet

Er det ingen som har tenkt over hvor tidlig i svangerskapet de offentliggjorde graviditeten. Etter mine beregninger kan hun ikke være mer enn en måned eller to på vei. Litt tidlig med offentliggjøring da eller?

Skrevet

HUn er knapt tørr ja - - tja - de har vel sjekket at alt er i orden da - og så slipper de alle spekulasjonene som kom

Skrevet

Det er jo vanskelig å skjule hvis hun avlyser mye snorklipping osv, spesielt hvis hun blir veldig kvalm o.l.

Skrevet

Det kom vel også fram, i alle fall i en radiosending jeg hørte.

Og at grunnen til den tidlige offentliggjøringen er at hun vil måtte avlyse en del av sine representasjonsoppgaver som følge av graviditetsplager som allerede har gjort seg gjeldende. Som fx at hun måtte avlyse en oppgave i Drammen forrige uke.

Terminen er i desember leste jeg et sted (uten nærmere angivelse av dato).

Hadde kongen vært frisk, så hadde det kanskje gått greiere for Mette Marit å stikke seg unna, men nå blir det lagt godt merke til enhver sak hun ikke stiller på, i og med at kronprinsen nå er regenten, og følgelig har vel både han og hun flere oppgaver enn til vanlig.

Skrevet

Er det ikke fordi hun er endel dårlig da og ikke kan representere noe særlig. Det var i hvert fall det som sto i avisen.

Skrevet

Hun har garantert termin tidligere.

De sier det helt sikkert kun for å slippe å ha innpåslitne journalister rundt henne når det er termin.

Vipps så er hun innlagt....

Skrevet

HUn er knapt tørr ja - - tja - de har vel sjekket at alt er i orden da - og så slipper de alle spekulasjonene som kom

Er ikke MM helt tørr?

Fint at de nå får de unga de skal ha, så er ikke skilsmissen langt unna forhåpentligvis..

Skrevet

Er ikke MM helt tørr?

Fint at de nå får de unga de skal ha, så er ikke skilsmissen langt unna forhåpentligvis..

????

Skrevet

????

??? til tørrheten eller ??? til skilsmissen?

Jeg ønsker meg en annen kronprinsesse med et litt mer stabilt familieforhold.

Skrevet

???? til tørreheten!

Skrevet

???? til tørreheten!

OK :)

Aner ikke, det var Flisa som tok opp tørrheten, og jeg undres hva det er..

Gjest papirtiger
Skrevet

Wow, du virket veldig sympatisk ja.

Du ønsker altså at en person skal gjennomgå en skilsmisse for at du skal få en annen kronprinsesse. Ja bevares...

Skrevet

OK :)

Aner ikke, det var Flisa som tok opp tørrheten, og jeg undres hva det er..

At hun fortsatt vær våt av mannen sperm vil jeg tro :-)

Skrevet

Wow, du virket veldig sympatisk ja.

Du ønsker altså at en person skal gjennomgå en skilsmisse for at du skal få en annen kronprinsesse. Ja bevares...

Nja, kanskje ikke akkurat..

Jeg håper selvfølgelig at lykkelige par forblir gifte.

Uansett, dette giftemålet vil for alltid stå der, så det spiller egentlig ingen rolle hvordan det går.

Orker ikke en MM diskusjon til, jeg liker henne ikke og sånn er det.

Gjest papirtiger
Skrevet

Uansett, dette giftemålet vil for alltid stå der, så det spiller egentlig ingen rolle hvordan det går.

Etter det du skriver i denne tråden er det vanskelig å like deg også i grunnen..

Men men.

Skrevet

Kjenner du MM personlig siden du ikke liker henne, eller er det mennesker med litt fortid du har noe i mot....?

Skrevet

Kjenner du MM personlig siden du ikke liker henne, eller er det mennesker med litt fortid du har noe i mot....?

Det er mange jeg misliker uten å kjenne personlig. George Bush, f.eks. virker ikke som et ålreit bekjentskap.

Også er det mange flere kjente mennesker jeg liker veldig godt uten å kjenne i det hele tatt. Faktisk de aller fleste ..

Skrevet

Etter det du skriver i denne tråden er det vanskelig å like deg også i grunnen..

Men men.

Jeg bare kjenner hvor lite jeg bryr meg..

Skrevet

At hun fortsatt vær våt av mannen sperm vil jeg tro :-)

Usj, ja sånn var det visst :)

Det får vi håpe hu er..

Tørr, altså..

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...