Gå til innhold

Batterier og digi.videokamera

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har fått et digitalt videokamera, det tar også bilder og har plass til mp3.

Merket er Euromax (EU4) Noen som har hørt om det?

Det står at det skal bruke to AA Alkaline batterier. Kan jeg kjøpe oppladbade batterier til dette?

Kameradelen har 4 mp. videodelen 840x480 . Har ikke prøvd å ta bilder med det men videoen ble liksom så som så.

Det kan ta DSkort, hvor stort kort bør jeg kjøpe? Er det noen som kan fortelle meg på en lett måte hvor mye et kort av viss størrelse rommer av antall bilder, lengde video e.l.

Skrevet

Kan ikke svare så mye på det du spør om, men prøver i alle fall på en ting. Du sa noe om at kvaliteten på det du filmet ble så som så. Har du prøvd ut mulige innstillinger for å bedre kvaliteten? Vi lånte et videokamera nå nettopp, og der var det en innstilling for å unngå å få for urolige bilder når man holder kamera i hånden. Ellers er det mulig å bruke en snor rundt halsen, som kameraet henger i, det kan gjøre det mer stabilt. Er det et display som du kan vippe i ulike retninger, så kan du fortsatt søke i dette, selv om du altså ikke ser inn i selve søkeren.

Jeg TROR også at du fint kan bruke oppladbare batterier, men sjekk det nøye...

Lykke til! :-)

Skrevet

Kan ikke svare så mye på det du spør om, men prøver i alle fall på en ting. Du sa noe om at kvaliteten på det du filmet ble så som så. Har du prøvd ut mulige innstillinger for å bedre kvaliteten? Vi lånte et videokamera nå nettopp, og der var det en innstilling for å unngå å få for urolige bilder når man holder kamera i hånden. Ellers er det mulig å bruke en snor rundt halsen, som kameraet henger i, det kan gjøre det mer stabilt. Er det et display som du kan vippe i ulike retninger, så kan du fortsatt søke i dette, selv om du altså ikke ser inn i selve søkeren.

Jeg TROR også at du fint kan bruke oppladbare batterier, men sjekk det nøye...

Lykke til! :-)

Det er noen innstillinger da, men inntil nå har jeg bare skjønt at det gjelder fargene, så som B&W, Sepia, Mosaic.

Det er en skjerm jeg bretter ut og jeg søker i den.

En kan foresten velge kvalitet på bildene, filmen og der har jeg valgt best kvalitet av tre alternativer.

Det er 4xdig.zoom, ble ikke bra i fargene av å bruke det.

Det står ikke noe i boken som fulgte med i forhold til oppladbare batterier. Må forhøre meg hos noen som selger slikt kanskje.

Skrevet

Det er noen innstillinger da, men inntil nå har jeg bare skjønt at det gjelder fargene, så som B&W, Sepia, Mosaic.

Det er en skjerm jeg bretter ut og jeg søker i den.

En kan foresten velge kvalitet på bildene, filmen og der har jeg valgt best kvalitet av tre alternativer.

Det er 4xdig.zoom, ble ikke bra i fargene av å bruke det.

Det står ikke noe i boken som fulgte med i forhold til oppladbare batterier. Må forhøre meg hos noen som selger slikt kanskje.

Digital zoom er alltid noe dritt, gir bare kornete bilder. Det eneste som har noe for seg er optisk zoom.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...