Gå til innhold

Jævlig mange som bor på slottet? Eller bare noen luringer?

Anbefalte innlegg

Gjest Odd Even False
Skrevet

Gjør følgende: (du må lure SQL søkemotoren, fordi du ikke egentlig får lov å søke på bare en adresse, du må oppgi de to første bokstaver i navnet)

www.gulesider.no

Telefonkatalogen

Detaljert søk

I feltet Etternavn : **

Gate: Drammensveien 1

Postnummer: 0010

Klikk Søk.

Drammensveien 1 er nemlig Slottet!

Slik kan du søke opp ale som bor et sted, gate osv, ved å taste inn to stjerner ** i navnefeltet.

Skrevet

Nå fikk jeg navnet på ALLE osm bor i gata vår :-) moro!

Gjest M.Angelica
Skrevet

Nå fikk jeg navnet på ALLE osm bor i gata vår :-) moro!

Kult! Jeg fikk opp navnet på alle i bygda jeg er ifra.hehehe =)

skorpionfisken
Skrevet

Slottet er en arbeidsplass. Du får opp alle som arbeider der og har telefon som slottet betaler for...

Søker du på mitt telefonnummer så får du adressen til arbeidsplassen min. Men jeg bor ikke der, selv om det kan føles slik av og til...

Skrevet

Ser folk har fått alle rare varianter på dette søket, jeg fikk bare meg og gubben jeg...

Gjest Odd Even False
Skrevet

Jeg får lov å søke uten noe i navnfelta...

Du har rett! Det var for mange som oppdaget det. For mange som kan SQL, men i forrige uke fikk jeg feilmelding om at jeg måtte skrive minst to bokstaver i etternamnefeltet. Så har de gitt opp. Mange bruker basen til useriøse formål og ekstraherer data til f eks reklame på SMS.

Skrevet

Du har rett! Det var for mange som oppdaget det. For mange som kan SQL, men i forrige uke fikk jeg feilmelding om at jeg måtte skrive minst to bokstaver i etternamnefeltet. Så har de gitt opp. Mange bruker basen til useriøse formål og ekstraherer data til f eks reklame på SMS.

det som er dumt er at hvis man søker på grunnlag av mobilnr så kommer jobbadressen opp i de tilfeller jobben betaler mobilen. Som samboeren min. Det ser ikke ut som vi bor sammen jo! :-)

Men, hvis en vil finne ut hvilken bedrift som har den oppgitte adressen, hvor søker jeg da?

regner med du har oversikt over sånt! ;-)

Gjest Odd Even False
Skrevet

det som er dumt er at hvis man søker på grunnlag av mobilnr så kommer jobbadressen opp i de tilfeller jobben betaler mobilen. Som samboeren min. Det ser ikke ut som vi bor sammen jo! :-)

Men, hvis en vil finne ut hvilken bedrift som har den oppgitte adressen, hvor søker jeg da?

Samme sted, i Gule Sider, skriv bare adresse og postnr

Gjest rar lik falsk er ditt nick
Skrevet

Javelja.

Gjest Odd Even False
Skrevet

Javelja.

ODD EVEN TRUE FALSE

1 eller 0

Lik eller Ulik

Sant eller Usant

Logaritmer.

Skrevet

Samme sted, i Gule Sider, skriv bare adresse og postnr

Ja, så klart..

*slår seg mot panna* :-)

Gjest Wanderlust
Skrevet

ODD EVEN TRUE FALSE

1 eller 0

Lik eller Ulik

Sant eller Usant

Logaritmer.

Det der var en sånn "hvem skal ut", hva?

Jeg vet svaret: Logaritmer!

Gjest Odd Even False
Skrevet

Det der var en sånn "hvem skal ut", hva?

Jeg vet svaret: Logaritmer!

Hva manglet?

TRUE!

Gjest Odd Even False
Skrevet

Ja, så klart..

*slår seg mot panna* :-)

*klask*

;-)

Gjest Wanderlust
Skrevet

Hva manglet?

TRUE!

Neida, True sto der, men logaritmer passer ikke inn, så det skal ut.

Skrevet

Trøst deg med at han bor på jobben du. Her i huset stod mannen oppført som om han bodde inne hos naboen (som er er en singel ung dame). Heldigvis har det blitt rettet opp nå.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...