Gjest RaMo Skrevet 26. april 2005 Skrevet 26. april 2005 Har fått et digitalt videokamera, det tar også bilder og har plass til mp3. Merket er Euromax (EU4) Noen som har hørt om det? Det står at det skal bruke to AA Alkaline batterier. Kan jeg kjøpe oppladbade batterier til dette? (står ikke noe om det i håndboka) Kameradelen har 4 mp. videodelen 840x480 . Har ikke prøvd å ta bilder med det men videoen ble liksom så som så. Det kan ta DSkort, hvor stort kort bør jeg kjøpe? Er det noen som kan fortelle meg på en lett måte hvor mye et kort av viss størrelse rommer av antall bilder, lengde video e.l. 0 Siter
citoyen Skrevet 27. april 2005 Skrevet 27. april 2005 Kameraet vet ikke forskjell på om batteriene du setter inn er oppladbare eller ikke 0 Siter
Gjest RaMo Skrevet 27. april 2005 Skrevet 27. april 2005 Kameraet vet ikke forskjell på om batteriene du setter inn er oppladbare eller ikke He he. Du kan jo ha rett i det Men det står Alkaline, er ikke det bare et merke da? Så vet jeg at det er forskjell på vanlige batterier og oppladbare, tenkte kanskje at de virket litt forskjellig. 0 Siter
citoyen Skrevet 27. april 2005 Skrevet 27. april 2005 He he. Du kan jo ha rett i det Men det står Alkaline, er ikke det bare et merke da? Så vet jeg at det er forskjell på vanlige batterier og oppladbare, tenkte kanskje at de virket litt forskjellig. Det finnes mange ulike typer batterier, det er riktig. Men du kan alltid bytte ut vanlige AA-batterier med tilsvarende oppladbare AA-batterier. Spør i butikken, så får du riktig type. 0 Siter
Katt-ja Skrevet 27. april 2005 Skrevet 27. april 2005 Kameraet vet ikke forskjell på om batteriene du setter inn er oppladbare eller ikke Nja,- stemmer det helt da? Kanskje er min erfaring utdatert (noen år siden vi testet..), men før i alle fall, så ga de vanlige batteriene 1,5V, mens de oppladbare kun ga 1,2V. En del apparater funker på 1,2, og en del (husker ikke hva spesifikt det gjaldt) virket ikke når det krøp ned mot 1,2. Men, som sagt, de oppladbare kan jo endret seg de siste årene... 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.