Gjest mij Skrevet 26. april 2005 Skrevet 26. april 2005 Ekte mannsmot er når du kommer kav dritings hjem etter en lang natt på byen, kona angriper deg med en sopelime, og du er tøff nok til å si; Gjør du rent ennå, eller skal du ut og fly en tur? 0 Siter
Gjest mij Skrevet 26. april 2005 Skrevet 26. april 2005 Skulle jeg postet denne på forum for samliv, tro? >:-) 0 Siter
Freya Skrevet 26. april 2005 Skrevet 26. april 2005 *fliiirer* Eller han som listet seg stille inn midt på natta med skoene i hånda, og kjerringa sto klar med kjevlet. Hun: Å du drekk å du drekk! Han: Ja, å du båkkå å du båkkå! 0 Siter
Gjest mij Skrevet 26. april 2005 Skrevet 26. april 2005 *fliiirer* Eller han som listet seg stille inn midt på natta med skoene i hånda, og kjerringa sto klar med kjevlet. Hun: Å du drekk å du drekk! Han: Ja, å du båkkå å du båkkå! He-he! Det var sikkert Brimi'n det. :-) 0 Siter
Freya Skrevet 26. april 2005 Skrevet 26. april 2005 He-he! Det var sikkert Brimi'n det. :-) Jeg tror det var et forsøk på oppdalsdialekt, men jeg er ikke så stø på det. 0 Siter
Gjest mij Skrevet 26. april 2005 Skrevet 26. april 2005 Jeg tror det var et forsøk på oppdalsdialekt, men jeg er ikke så stø på det. Funker på Lomsk og, tror jeg :-) 0 Siter
Freya Skrevet 26. april 2005 Skrevet 26. april 2005 Funker på Lomsk og, tror jeg :-) Det funker nok på de fleste "språk". 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.