Gå til innhold

Kan noen anbefale en bra film på kino?

Anbefalte innlegg

Gjest forslag til kinofilm?
Skrevet

har tenkt meg på kino i slutten av uka og lurer på om noen har noen anbefalinger. Jeg liker ikke alt for dype filmer hvor jeg må konsentrere meg masse. ikke en ren actionfilm heller, er ikke så glad i slossing og blod.

ellers er alt av interesse?

forslag?

ShitDiddelyDo
Skrevet

Du kan jo forsøke Be Cool. Den er ikke spesielt dyp, men har mye humor, referanser til andre filmer, og litt action.

Hvis du har sett forgjengeren Get Shorty og likte den, vil du sikkert like denne også. Selv om forgjengeren er en liten genistrek, mens Be Cool bare er litt artig.

Jeg koste meg i hvert da jeg så den på søndag.

Skrevet

Er det noen som vet om Lemony Snicket er en bra/morsom film for voksne også, eller er det mest en barnefilm? Den så jo litt morsom ut da.

Skrevet

Er det noen som vet om Lemony Snicket er en bra/morsom film for voksne også, eller er det mest en barnefilm? Den så jo litt morsom ut da.

Den tror jeg er kul. Tror den er i samme sjangeren som "Charlie og sjokoladefabrikken" etc. Eventyr som også funker for voksne. :)

Sistnevnte kommer på kino i høst!

Skrevet

Den tror jeg er kul. Tror den er i samme sjangeren som "Charlie og sjokoladefabrikken" etc. Eventyr som også funker for voksne. :)

Sistnevnte kommer på kino i høst!

Å ja, gjett om jeg har fått med meg det da!!! :) Gleder meg som en unge til den jeg...

Og så Johnny da... *slurp*

Skrevet

Der Untergang. Den høres kanskje dypsindig ut, men den er ikke det.

Gjest baremei
Skrevet

Å ja, gjett om jeg har fått med meg det da!!! :) Gleder meg som en unge til den jeg...

Og så Johnny da... *slurp*

Samme her!!! Gleder meg, *hviiiin*!

Gjest baremei
Skrevet

"Tolken" med Nicole Kidman er spennende.

"Hitch" er en romantisk komedie-bra, om du liker sånne(det gjør jeg!!):) Hvis den går ennå, da...

Gjest baremei
Skrevet

Og så gleder jeg meg til denne:

http://www.apple.com/trailers/wb/corpse_bride/

og til denne:

http://hitchhikers.movies.go.com/

og ikke minst denne:

http://www.imdb.com/title/tt0383574/

Åååå! Gleder meg!!! Captain Jack Sparrow! Hyyl!

*kremt*

Hehe:)

Hitchikers guide to the galaxy skal jeg ihvertfall se, ja!

Pirates of the caribbean(1) har jeg ikke sett. Burde jeg det??(tror jeg aner hva svaret blir, hehe)

Fikk ikke til å åpne Corpse Bride.. Hvilken film er det? Aldri hørt om den.

Skrevet

Hehe:)

Hitchikers guide to the galaxy skal jeg ihvertfall se, ja!

Pirates of the caribbean(1) har jeg ikke sett. Burde jeg det??(tror jeg aner hva svaret blir, hehe)

Fikk ikke til å åpne Corpse Bride.. Hvilken film er det? Aldri hørt om den.

Hvis du liker Johnny Depp bør du absolutt se Pirates I! *sikle*

Corpse Bride er en animasjonsfilm i samme stil som A nightmare before Christmas, hvis du har sett den.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...