Gjest lekker klokke i velkomstgave Skrevet 26. april 2005 Skrevet 26. april 2005 Hvilken parfyme passer for en mann med pene grønn/brune øyne. Han spiller elgitar. Han har høyskoleutdannelse. Ingen spesiell klesstil. Ser litt anonym ut? Han er en rolig person, høy og mørk.. 0 Siter
ShitDiddelyDo Skrevet 26. april 2005 Skrevet 26. april 2005 Det er naturligvis umulig å svare på. Parfyme lukter ulikt på ulike personer, og jeg har i hvert fall ikke til nå hørt at en manns eventuelle gitaregenskaper har innvirkning på hvordan han lukter med ulike parfymer. Men selv har jeg også nydelige brune øyne, og jeg har i flere år fått høre at Davidhoff visstnok lukter bedre på meg enn på noen andre. For alt jeg vet er mine brune øyne en direkte årsak til hvorfor akkurat denne parfymen passer meg godt. 0 Siter
Mary Poppins Skrevet 26. april 2005 Skrevet 26. april 2005 Det er naturligvis umulig å svare på. Parfyme lukter ulikt på ulike personer, og jeg har i hvert fall ikke til nå hørt at en manns eventuelle gitaregenskaper har innvirkning på hvordan han lukter med ulike parfymer. Men selv har jeg også nydelige brune øyne, og jeg har i flere år fått høre at Davidhoff visstnok lukter bedre på meg enn på noen andre. For alt jeg vet er mine brune øyne en direkte årsak til hvorfor akkurat denne parfymen passer meg godt. davidoff uten h *pirker* 0 Siter
ShitDiddelyDo Skrevet 26. april 2005 Skrevet 26. april 2005 davidoff uten h *pirker* Jeg husker aldri hvordan Davidoff skrives. Men jeg skal forsøke å huske det framover. 0 Siter
Reg@l Skrevet 26. april 2005 Skrevet 26. april 2005 Parfyme bør prøves på først. Selv om den lukter godt på andre eller på "papirstrimlene" i butikken er det ikke sikkert at den lukter godt på den som skal ha den. Mine favoritter på menn er Fahrenheit (Christian Dior), Hugo Boss elements aqua og Jean Paul le male 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.