Gå til innhold

Mannfolkparfyme

Gjest lekker klokke i velkomstgave

Anbefalte innlegg

Gjest lekker klokke i velkomstgave
Skrevet

Hvilken parfyme passer for en mann med pene grønn/brune øyne. Han spiller elgitar. Han har høyskoleutdannelse. Ingen spesiell klesstil. Ser litt anonym ut? Han er en rolig person, høy og mørk..

ShitDiddelyDo
Skrevet

Det er naturligvis umulig å svare på.

Parfyme lukter ulikt på ulike personer, og jeg har i hvert fall ikke til nå hørt at en manns eventuelle gitaregenskaper har innvirkning på hvordan han lukter med ulike parfymer.

Men selv har jeg også nydelige brune øyne, og jeg har i flere år fått høre at Davidhoff visstnok lukter bedre på meg enn på noen andre.

For alt jeg vet er mine brune øyne en direkte årsak til hvorfor akkurat denne parfymen passer meg godt.

Mary Poppins
Skrevet

Det er naturligvis umulig å svare på.

Parfyme lukter ulikt på ulike personer, og jeg har i hvert fall ikke til nå hørt at en manns eventuelle gitaregenskaper har innvirkning på hvordan han lukter med ulike parfymer.

Men selv har jeg også nydelige brune øyne, og jeg har i flere år fått høre at Davidhoff visstnok lukter bedre på meg enn på noen andre.

For alt jeg vet er mine brune øyne en direkte årsak til hvorfor akkurat denne parfymen passer meg godt.

davidoff uten h

*pirker*

ShitDiddelyDo
Skrevet

davidoff uten h

*pirker*

Jeg husker aldri hvordan Davidoff skrives. Men jeg skal forsøke å huske det framover. :)

Skrevet

Parfyme bør prøves på først. Selv om den lukter godt på andre eller på "papirstrimlene" i butikken er det ikke sikkert at den lukter godt på den som skal ha den.

Mine favoritter på menn er Fahrenheit (Christian Dior), Hugo Boss elements aqua og Jean Paul le male

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...