Gå til innhold

Prøver en gang til....

Gjest ei som ALDRI legger fra seg mobilen igjen!!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Legger det inn en gang til, vær så snill å ikke gi meg kjeft for det da :)

Sendte en SMS i dag til en fyr som jeg syns er...ja. Han vet knapt hvem jeg er.

Gikk og venta på svar, og da tre timer uten svar var gått så var jeg så deppa at jeg slo av lyden på telefonen og la den bort (i ti minutter ;).

Så viser det seg selvsagt at noen har ringt med skjult nummer i det jævla tidsrommet der. Hvem vet, sannsynligvis enten han eller en selger. (Herregud, så patetisk det går an å bli!)

I alle fall... Hvis det nå skulle være han, hvor stor er sjansen for at han ringer tilbake??

Og jada - jeg VET jeg er ynkelig nå. Vi er begge voksne, +/-30.

Skrevet

Han må være like feig som deg da, om han ringer fra skjult nr!

Du får prøve på nytt i morgen. Ny dag - nye muligheter!

Skrevet

Takk! *ynkelig*

Skrevet

Hvis han ikke er ekstremt sjenert, så ringer han nok tilbake hvis han er interessert. Ellers kan du jo prøve å sende en sms til og spørre om han fikk den forrige (sett på rapport). Svarer han ikke bør du vel glemme ham.

Skrevet

Hvis han ikke er ekstremt sjenert, så ringer han nok tilbake hvis han er interessert. Ellers kan du jo prøve å sende en sms til og spørre om han fikk den forrige (sett på rapport). Svarer han ikke bør du vel glemme ham.

Så lenge det er liv, er det håp - med andre ord?

:o)

Gjest En som ikke er feig men ikke liker folk som screener telefonsamt
Skrevet

han kan vel ha ringt fra jobben?

på min jobb kommer telefonnummeret ikke opp når jeg ringer ut

Skrevet

De fleste selgere ringer kun til fasttelefon.

Bortsett fra alle de som har deg i kundedatabasen sin fordi du er kunde eller har vært kunde for ti år siden. De ringer på mobilen også. Enten du har reservert deg eller ei.

Skrevet

De fleste selgere ringer kun til fasttelefon.

Å herreguuud... har hatt en selger på mobilen èn eneste gang, for lenge siden..

Føler meg som en idiot, TENK at jeg slo av den jævla lyden

:deppa:

Skrevet

Nå er det jo en stund siden du skrev meldingen... Men hvis du fremdeles ikke har hørt noe, så synes jeg du rett og slett burde ringe fyren! Presenter deg, spør om han fikk meldingen. Ikke kom med masse unnskyldninger for at du ringer, men spør om han har lyst til å finne på noe sammen med deg en dag. Ja, kanskje du rett og slett bare kan si at du liker ham godt?

Vet så inderlig godt hvor opphengt man blir i "spillet", og har erfart at noen ganger er det best å bare si ting som de er.Alle synes jo det er hyggelig å bli likt!

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...