Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg bruker postbanken, å lurer på om jeg kan få lån?

Jeg jobber ikke, men får rehabiliterings penger (8000 hver måned) å har fått dette et år, å er garantert to år til.

Jeg trenger litt penger, er gravid.. så er en del ting som må ordnes og fikses..

Blandt annet en ex jeg s kylder penger fra et gammelt forhold..

Vil få alt dette bort så fort som mulig. Mindre bekymringer!

Er det noe sjans for at jeg kan få lån?

Gjest snåljåp
Skrevet

Skriv et brev. Fortell at du trenger pengene til et kurs i forskjellen på og/å. Da får du nok lån.

Men du må skrive, ikke ringe.

Logitechmusa
Skrevet

Etter de nye reglene kan man få rehabpenger i ett år, men maks to år. Det ble jeg fortalt på trygdekontoret.

Skrevet

Etter de nye reglene kan man få rehabpenger i ett år, men maks to år. Det ble jeg fortalt på trygdekontoret.

ja, det er to år, men om det ligger spesielle grunner kan de utvide det.. å det får jeg! så jeg er garantert tre år..

Skrevet

Skriv et brev. Fortell at du trenger pengene til et kurs i forskjellen på og/å. Da får du nok lån.

Men du må skrive, ikke ringe.

alltid så mye koselige mennesker her.

godt du kan sitte på nettet å leke deg.

Skrevet

Snakk med en kunderådgiver i banken din, så finner de sikkert frem til et opplegg som kan passe deg og din økonomi. Lykke til forresten :-)

Skrevet

Hei!

Er det ingen andre du kan låne av?

Forbrukslån er svinedyrt, låner du f.eks 30 000,- blir det ihvertfall en 1000,- lapp å betale i mnd.over langt tid, og 8 000,- per mnd er ikke så veldig mye!

Hvis du skal ha barn så har du vel krav på noe støtte fra Trygdekontoret eller?

Vet det er lett å ta opp et sånt lån, men det anbefales IKKE!

Lykke til!

mvh

Gjest engangsstønaden da
Skrevet

Forbrukslån er fryktelig dyrt. Er det ingen du kan låne penger av (kjæresten?). Engangsstønaden kan du også få ganske tidlig, den er ment til bruk for å ordne ting før babyen kommer.

Gjest snåljåp
Skrevet

alltid så mye koselige mennesker her.

godt du kan sitte på nettet å leke deg.

Dine gjentatte ganger i innlegget, hvor du brukte "å" i stedet for "og" var så oppsiktsvekkende, at jeg ikke kunne dy meg fra å fleipe litt med deg.

"å" er det såkalte infinitivsmerke, dvs det skal kun brukes foran verb i infinitiv. "og" er et bindeord.

Infinitiv: å gå, å prate, å hoppe. Unntaket er hvis man skriver "å gå og prate", da skal det være og foran hoppe, for å binde de to infinitivsverbene sammen.

Skrevet

Jeg har hatt smålån i banken å det ble ikke så ille dyrt.

Men jeg betalte tilbake raskt ved å betale stor sum pr mnd.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...