Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest men litt usikker
Skrevet

Det er vel ikke mer enn hundrelappen?

Gjest ulik pris
Skrevet

Hos øyelege koster det vanlig egenandel (under 200) (men du må ha henvisning fra fastlegen).

Hos optiker: Det er veldig stor forskjell mellom de ulike optikerne / kjedene. Noen har en enkel test gratis,andre koster en hundrelapp, og noen har spesielt dyrt og avansert utstyr, og tar ganske stiv pris.

Ring rundt og hør på forhånd.

Gjest Brilleslangen
Skrevet

Hos Brilleland tok de 250 eller 280 for full synstest tidligere i åra. Tok vel en tre kvarters tid.

Skrevet

Hos øyelege koster det vanlig egenandel (under 200) (men du må ha henvisning fra fastlegen).

Hos optiker: Det er veldig stor forskjell mellom de ulike optikerne / kjedene. Noen har en enkel test gratis,andre koster en hundrelapp, og noen har spesielt dyrt og avansert utstyr, og tar ganske stiv pris.

Ring rundt og hør på forhånd.

Helt enig i at det er stor forskjell. Tok min første synsprøve på Brilleland som var veldig fort gjort. Etter noen år gikk jeg til en liten optikerforretning og der ble det gjort veldig nøye og mange flere tester, holdt på i over 45 min. Hørt flere som sier det samme, mener prisen var en hundrelapp forskjell. Betalte 350kr. i den lille forretningen mener jeg.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...