Gå til innhold

Hvorfor vil ingen ha meg?

Anbefalte innlegg

Gjest Snoopy83
Skrevet

Mange som smiler når jeg prater med dem. De bak disken da, selvsagt. Hvem andre. Men de bare later som.

Hva er det som er så feil med meg...

Kan jo hende at jeg er en psykopat da, og at de merker det.

Syns det høres fornuftig ut jeg, for jeg merker jo det at jeg skifter roller hele tiden.

Er nok derfor jeg får så sjeldne timer hos psyken og - psykopater kan ingen rehabilitere.

Hun som var på bensinstasjonen var skikkelig søt. Det varmet veldig når jeg oppdaget at hun var hyggelig.

Skulle bare ønske jeg kunne prate med henne eller noe... men det ville bare være teit, desutten meningsløst, for ingen overhodet liker meg.

Skjønner ikke hvorfor jeg skriver så masse drit her inne jeg... det er vel min form for kommunikasjon da... eneste jeg får til, liksom...

Absolutt tragisk.

• Svar 76
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• ShitDiddelyDo

10

• Mary Poppins

7

• Lillemus

4

• amber sun

3

Populære dager

Mest aktive i denne tråden

Mary Poppins
Skrevet

Jeg får litt vondt av deg når jeg leser innleggene dine, du har det tydeligvis lite godt med deg selv, og det må være ekstremt slitsomt.

I tillegg virker det som du er svært ensom. Men vet du, det er det mange som er, du er ikke alene om å være ensom. Og det kan du gjøre noe med. Men du må begynne med deg selv, akspetere deg selv for den du er!

Jeg synes du ofte skriver artige innlegg inne på åpent (ikke bestanding men noen ganger :) ) og når du er i godt humør virker du som en morsom person! :0)

Gjest Snoopy83
Skrevet

Jeg får litt vondt av deg når jeg leser innleggene dine, du har det tydeligvis lite godt med deg selv, og det må være ekstremt slitsomt.

I tillegg virker det som du er svært ensom. Men vet du, det er det mange som er, du er ikke alene om å være ensom. Og det kan du gjøre noe med. Men du må begynne med deg selv, akspetere deg selv for den du er!

Jeg synes du ofte skriver artige innlegg inne på åpent (ikke bestanding men noen ganger :) ) og når du er i godt humør virker du som en morsom person! :0)

Kan jo hende det er noen som syns jeg er morsom ja =) Hehe... tror jeg må begynne å prøve å faktisk finne ut det snart...

Mary Poppins
Skrevet

Forresten har jeg forstått det sånn at du savner en kjæreste, har du prøvd å registrere deg på noen av disse nettsidene der man legger inn en"kontaktannonse"? dagbladets blink f.eks? Det finnes sikkert mange flere men det er den eneste jeg har hørt om..

Gjest Snoopy83
Skrevet

Forresten har jeg forstått det sånn at du savner en kjæreste, har du prøvd å registrere deg på noen av disse nettsidene der man legger inn en"kontaktannonse"? dagbladets blink f.eks? Det finnes sikkert mange flere men det er den eneste jeg har hørt om..

Det funker ikke.

Ikke meg i alle fall.

Mary Poppins
Skrevet

Det funker ikke.

Ikke meg i alle fall.

har du prøvd?

Gjest Snoopy83
Skrevet

har du prøvd?

Ja, lenge, lenge.

Selvsagt ikke særlig seriøst hele tiden.

Desutten gidder jeg vel ikke ha en kjæreste som bor langt unna...

Mary Poppins
Skrevet

Ja, lenge, lenge.

Selvsagt ikke særlig seriøst hele tiden.

Desutten gidder jeg vel ikke ha en kjæreste som bor langt unna...

Hvis du bor i en storby er det sikkert mange andre fra samme by som er registrert på sånne nettsider, men hvis du har prøvd så var kanskje ikke det noe for deg..

Gjest Snoopy83
Skrevet

Hvis du bor i en storby er det sikkert mange andre fra samme by som er registrert på sånne nettsider, men hvis du har prøvd så var kanskje ikke det noe for deg..

Nei. Du må nærmest mase på folk, vettu, og når de ikke gidder å svare blir du bare deppa.

Mary Poppins
Skrevet

Nei. Du må nærmest mase på folk, vettu, og når de ikke gidder å svare blir du bare deppa.

hva med å kjøre en litt annen taktikk, ikke virke for overivrig, kanskje det kan hjelpe?

Nei jeg vet ikke jeg egentlig, tror bare du hadde hatt godt av å finne noen :)

Gjest Snoopy83
Skrevet

hva med å kjøre en litt annen taktikk, ikke virke for overivrig, kanskje det kan hjelpe?

Nei jeg vet ikke jeg egentlig, tror bare du hadde hatt godt av å finne noen :)

Det tror jeg og =)

Taktikk og taktikk... det er overlegne, brautende og glisende gutter jenter vil ha...

De aller fleste i alle fall tror jeg.

Mary Poppins
Skrevet

Det tror jeg og =)

Taktikk og taktikk... det er overlegne, brautende og glisende gutter jenter vil ha...

De aller fleste i alle fall tror jeg.

Ikke akkurat brautende, men selv vet jeg at hvis en gutt er overivrig har ihvertfal jeg null interesse.

Men nå er ikke alle som meg da, og det finnes sikkert jenter som blir sjarmert av overivrighet.

Gjest Snoopy83
Skrevet

Ikke akkurat brautende, men selv vet jeg at hvis en gutt er overivrig har ihvertfal jeg null interesse.

Men nå er ikke alle som meg da, og det finnes sikkert jenter som blir sjarmert av overivrighet.

Jeg mener ikke at jeg er sånn. jeg mener jeg er motsatt.

Er vel bare på nettet jeg kan være litt overivrig... prate om uinteressante ting... så da mister folk interessen...

Ellers sier jeg pent lite, faktisk. Har ennå ikke sagt et pip til mine naboer.

Mary Poppins
Skrevet

Jeg mener ikke at jeg er sånn. jeg mener jeg er motsatt.

Er vel bare på nettet jeg kan være litt overivrig... prate om uinteressante ting... så da mister folk interessen...

Ellers sier jeg pent lite, faktisk. Har ennå ikke sagt et pip til mine naboer.

Ja jeg mente på nettet, i virkeligheten tror jeg ikke du er overivrig heller kanskje litt sjenert? :)

Gjest Snoopy83
Skrevet

Ja jeg mente på nettet, i virkeligheten tror jeg ikke du er overivrig heller kanskje litt sjenert? :)

Nei er ikke sjenert... men får ikke frem et ord til jenter allikevel...

Du vil kanskje si det er å være sjenert, men jeg føler at det er noe annet allikevel...

Eller nei, jeg er vel sjenert da. Kunne sikkert skravle bra jeg om jeg bare fikk sjansen.

ShitDiddelyDo
Skrevet

Jeg syns faktisk du virker som en artig skrue. Hadde dol vært et sjekkested og det fantes flere mannfolk her enn meg og Prozak, hadde du helt sikkert fått napp.

Men jeg er kanskje ikke helt god. :)

Gjest Snoopy83
Skrevet

Jeg syns faktisk du virker som en artig skrue. Hadde dol vært et sjekkested og det fantes flere mannfolk her enn meg og Prozak, hadde du helt sikkert fått napp.

Men jeg er kanskje ikke helt god. :)

Hm, tror du også jeg er homofil?

ShitDiddelyDo
Skrevet

Hm, tror du også jeg er homofil?

Ah, du er gutt? Jeg trodde du var jente eller lesbisk. :)

Gjest Snoopy83
Skrevet

Ah, du er gutt? Jeg trodde du var jente eller lesbisk. :)

Du er visst en festlig skrue du også.

ShitDiddelyDo
Skrevet

Du er visst en festlig skrue du også.

Det skulle stå jente og lesbisk.

Jente på grunn av nicket ditt.

Lesbisk fordi du driver og søker kontakt med bensinstasjonberter.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...