Gå til innhold

Hvorfor vil ingen ha meg?

Anbefalte innlegg

Gjest Snoopy83
Skrevet

Det skulle stå jente og lesbisk.

Jente på grunn av nicket ditt.

Lesbisk fordi du driver og søker kontakt med bensinstasjonberter.

Hehe =)

Er det noe galt med dem da?

Kjenner faktisk ingen, så jeg vet ikke... de er kanskje ikke så reflekterte som andre studenter...

• Svar 76
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• ShitDiddelyDo

10

• Mary Poppins

7

• Lillemus

4

• amber sun

3

Populære dager

Mest aktive i denne tråden

Gjest Shave my poodle
Skrevet

Det skulle stå jente og lesbisk.

Jente på grunn av nicket ditt.

Lesbisk fordi du driver og søker kontakt med bensinstasjonberter.

Jeg trodde også han var jente först, pga nicket. Men skjönte ganske tidlig at han er en han da. Hmm forbinder snoopy med fjortisberter jeg..merkelig;)

ShitDiddelyDo
Skrevet

Hehe =)

Er det noe galt med dem da?

Kjenner faktisk ingen, så jeg vet ikke... de er kanskje ikke så reflekterte som andre studenter...

Jeg mente ikke noe galt om bensinstasjonjenter. Men skrev du ikke nedenfor noe om at du synes en bensinstasjonjente er veldig søt?

Ergo lesbiske tendenser.

Men siden du nettopp viste deg å være hankjønn blir det naturligvis litt i overkant å kalle deg lesbisk. :)

ShitDiddelyDo
Skrevet

Jeg trodde også han var jente först, pga nicket. Men skjönte ganske tidlig at han er en han da. Hmm forbinder snoopy med fjortisberter jeg..merkelig;)

Det gjør jeg også. Men når jeg nå tenker etter er jo det helt feil. For Snoopy er, hvis jeg ikke husker helt feil, en feminin guttehund.

Gjest Snoopy83
Skrevet

Jeg mente ikke noe galt om bensinstasjonjenter. Men skrev du ikke nedenfor noe om at du synes en bensinstasjonjente er veldig søt?

Ergo lesbiske tendenser.

Men siden du nettopp viste deg å være hankjønn blir det naturligvis litt i overkant å kalle deg lesbisk. :)

Hm ja...

Livet er som smeltevann forresten. Det fosser en stund, så stopper det.

Var jeg ikke ganske poetisk nå da?

ShitDiddelyDo
Skrevet

Hm ja...

Livet er som smeltevann forresten. Det fosser en stund, så stopper det.

Var jeg ikke ganske poetisk nå da?

Jupp. Du bør begynne å skrive dikt. :)

Gjest Shave my poodle
Skrevet

Hehe, tegnefilmen har utviklet seg en smule.

Da jeg var barn var Snoopy og Streken det helt store. :)

Hos meg gikk det mest i Donald. Undres om ikke han også hadde homofile tendenser, for maken til behandling av en kvinne i Dollys kaliber skal man lete lenge etter..

Med streken mener du han som var på tv som lo så morsomt?:)

ShitDiddelyDo
Skrevet

Hos meg gikk det mest i Donald. Undres om ikke han også hadde homofile tendenser, for maken til behandling av en kvinne i Dollys kaliber skal man lete lenge etter..

Med streken mener du han som var på tv som lo så morsomt?:)

Streken var han som ble tegnet med noe så enkelt som en strek. :)

Gjest Shave my poodle
Skrevet

"Snoopy is an extroverted beagle with a Walter Mitty complex"

Det første skjønte jeg - han er vendt innover.

Men jeg hvem ikke hvem Walter Mitty er.

"Walter Mitty, a milquetoast man who lives life vicariously through daydreams in which he envisions himself in a series of heroic, fantastic personas."

Har ellers ikke peil på hvem han er.. men sånne dagdrömmer hadde jeg også mye av som barn forresten..

Gjest Shave my poodle
Skrevet

Streken var han som ble tegnet med noe så enkelt som en strek. :)

Men han var på tv ikke sant? Og fargen i bakgrunnen skiftet hele tiden. Og så lo han voldsomt og pekte:o)Lurer på hvilket språk han snakket egentlig..?

Gjest Snoopy83
Skrevet

"Walter Mitty, a milquetoast man who lives life vicariously through daydreams in which he envisions himself in a series of heroic, fantastic personas."

Har ellers ikke peil på hvem han er.. men sånne dagdrömmer hadde jeg også mye av som barn forresten..

"Walter Mitty" er blitt et navn på personer som mangler mot og som drømmer om et mer prangende liv.

Gjest Shave my poodle
Skrevet

"Walter Mitty" er blitt et navn på personer som mangler mot og som drømmer om et mer prangende liv.

Ja da er det nok et godt tegn at jeg ikke har slike dagrömmer lenger da;)

ShitDiddelyDo
Skrevet

Men han var på tv ikke sant? Og fargen i bakgrunnen skiftet hele tiden. Og så lo han voldsomt og pekte:o)Lurer på hvilket språk han snakket egentlig..?

Ja, han var på tv. En femminutters-snutt etter barnetv. Om jeg ikke husker helt feil.

Jeg husker faktisk ikke. Husker bare han var en strek og til slutt ramlet han ned fra streken som var han.

For en forklaring!

Gjest Snoopy83
Skrevet

Ja da er det nok et godt tegn at jeg ikke har slike dagrömmer lenger da;)

Jeg har i alle fall slike dagdrømmer.

Blir bok aldri voksen.

Gjest Snoopy83
Skrevet

Jupp. Du bør begynne å skrive dikt. :)

Neh.

Er bare en ekkel person som ville skrive ekle dikt uansett.

Det sier jeg ikke for å vekke sympati, men fordi jeg vet at det er sånn.

Gjest Shave my poodle
Skrevet

Ja, han var på tv. En femminutters-snutt etter barnetv. Om jeg ikke husker helt feil.

Jeg husker faktisk ikke. Husker bare han var en strek og til slutt ramlet han ned fra streken som var han.

For en forklaring!

Ja da mener vi samme:) Av og til skulle man tro de som laget barnetv gikk på noe..

ShitDiddelyDo
Skrevet

Ja da mener vi samme:) Av og til skulle man tro de som laget barnetv gikk på noe..

Det tror jeg aldri vi skal se bort ifra at de gjorde.

Streken. Labbetuss. Pompel og Pilt. Disse syke hendene som het Smitt og Smule. Tøflus.

Det er ikke rart mange i min generasjon ble narkomane.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...