Gjest Shave my poodle Skrevet 27. april 2005 Skrevet 27. april 2005 Jeg har i alle fall slike dagdrømmer. Blir bok aldri voksen. Å bli voksen har for meg värt å godta den jeg er. Ikke alle kan väre modige og töffe, selv er jeg veldig pinglete og redd for mye. Men det går jo alltids ann å jobbe med seg selv da. Er sikker på at om du ser tilbale på livet ditt, så tör du mer nå enn du gjorde for noen år siden? 0 Siter
Gjest Snoopy83 Skrevet 27. april 2005 Skrevet 27. april 2005 Å bli voksen har for meg värt å godta den jeg er. Ikke alle kan väre modige og töffe, selv er jeg veldig pinglete og redd for mye. Men det går jo alltids ann å jobbe med seg selv da. Er sikker på at om du ser tilbale på livet ditt, så tör du mer nå enn du gjorde for noen år siden? På noen områder har det gått fremover. På mange har det gått bakover. 0 Siter
Gjest Shave my poodle Skrevet 27. april 2005 Skrevet 27. april 2005 Det tror jeg aldri vi skal se bort ifra at de gjorde. Streken. Labbetuss. Pompel og Pilt. Disse syke hendene som het Smitt og Smule. Tøflus. Det er ikke rart mange i min generasjon ble narkomane. Hehe smitt og smule hadde jeg nesten glemt:) For ikke å snakke om Gullars, Flode, giraffen i portveien 2, håret til pippi langströmpe, töydokke anna samt tante grönn, tante röd, og fiolett. 0 Siter
Gjest Shave my poodle Skrevet 27. april 2005 Skrevet 27. april 2005 På noen områder har det gått fremover. På mange har det gått bakover. Det kan jo tenkes at du föler det går bakover, men at det egentlig handler om at du har lärt av feil du har gjort og ikke vil gjöre dem igjen? Eller at du har brent deg og ikke tör å rissikere det nå. 0 Siter
Gjest Snoopy83 Skrevet 27. april 2005 Skrevet 27. april 2005 Det kan jo tenkes at du föler det går bakover, men at det egentlig handler om at du har lärt av feil du har gjort og ikke vil gjöre dem igjen? Eller at du har brent deg og ikke tör å rissikere det nå. Ja... jeg har lært at det ikke lønner seg å være interessert i andre... men det er jo som å på nytt lære at jorden er flat... 0 Siter
Gjest Shave my poodle Skrevet 27. april 2005 Skrevet 27. april 2005 Ja... jeg har lært at det ikke lønner seg å være interessert i andre... men det er jo som å på nytt lære at jorden er flat... Har du värt interessert i de rette menneskene da? De som blir interessert i deg tilbake? 0 Siter
Gjest Snoopy83 Skrevet 27. april 2005 Skrevet 27. april 2005 Har du värt interessert i de rette menneskene da? De som blir interessert i deg tilbake? Tror ikke jeg har noen likesinnede jeg. Jeg er veldig spesiell. 0 Siter
Gjest Shave my poodle Skrevet 27. april 2005 Skrevet 27. april 2005 Tror ikke jeg har noen likesinnede jeg. Jeg er veldig spesiell. Man kan da gå bra sammen med mennesker som er ulik en selv også Dessuten er alle spesielle:) 0 Siter
Gjest Snoopy83 Skrevet 27. april 2005 Skrevet 27. april 2005 Man kan da gå bra sammen med mennesker som er ulik en selv også Dessuten er alle spesielle:) Joda, alle er spesielle på et vis, og man kan godt være sammen med folk som er ulik en selv. Men jeg opplever i alle fall gang på gang at det er vanskelig å ha et skikkelig vennskap da. 0 Siter
Gjest Shave my poodle Skrevet 27. april 2005 Skrevet 27. april 2005 Joda, alle er spesielle på et vis, og man kan godt være sammen med folk som er ulik en selv. Men jeg opplever i alle fall gang på gang at det er vanskelig å ha et skikkelig vennskap da. Ja det er sant. Mine närmeste venner har samme grundverdier som meg. Dessuten har vi noe av de samme interessene også. Tror det er viktig å ikke väre altfor fordomsfull. Tenker du mest på det at du vil ha kjäreste, eller mer generellt? 0 Siter
Soria Skrevet 27. april 2005 Skrevet 27. april 2005 Hehe smitt og smule hadde jeg nesten glemt:) For ikke å snakke om Gullars, Flode, giraffen i portveien 2, håret til pippi langströmpe, töydokke anna samt tante grönn, tante röd, og fiolett. Og onkel blå 0 Siter
Gjest engel 49+ Skrevet 27. april 2005 Skrevet 27. april 2005 Jeg har i alle fall slike dagdrømmer. Blir bok aldri voksen. Du blir sikkert voksen etterhvert. Jeg skjønner ikke hvordan SDD kunne mene at du var jente pga nicket ditt. Snoopy er jo så søt og god gutt, jeg elsker både snoopy og pipip-en, men mest snoopy. Det var jo feks han som satt og skrev til likningskontpret at han "sa opp abonnementet" sitt, "vennligst fjern navnet mitt fra Deres lister..." Han er morsom når han skriver om heltene sine også. Jeg skjønner godt at du dagdrømmer om forskjellige roller eller måter å håndtere situasjoner på. Det er naturlig når du er usikker og lurer på hva som er feil med deg osv.. Og fordi du ikke får brukt deg selv sosialt sammen med andre. Da må det jo bli drømming i stedet. 0 Siter
Lillemus Skrevet 27. april 2005 Skrevet 27. april 2005 For å være helt ærlig så høres du ut som om du er temmelig desperat og i tillegg har uhyggelig liten tro på deg selv. Ikke egenskaper noen faller for kanskje? Ta tak i deg selv og prøv å lik deg selv i første omgang - det er det beste utgangspunktet for at andre skal like en. Løft nesa opp fra navlen din, begynn å tren, finn en hobby, kom deg ut! Fiff deg opp, fiks deg på håret, et par nye skjorter og prøv med et ekte smil og litt småprat. Lykke til! 0 Siter
Lillemus Skrevet 27. april 2005 Skrevet 27. april 2005 Jeg trodde også han var jente först, pga nicket. Men skjönte ganske tidlig at han er en han da. Hmm forbinder snoopy med fjortisberter jeg..merkelig;) Jeg trodde også lenge at Snoopy83 var ei jente, bare noen dager siden det gikk opp for meg at det er en gutt. 0 Siter
Lillemus Skrevet 27. april 2005 Skrevet 27. april 2005 Hehe smitt og smule hadde jeg nesten glemt:) For ikke å snakke om Gullars, Flode, giraffen i portveien 2, håret til pippi langströmpe, töydokke anna samt tante grönn, tante röd, og fiolett. Heeey! Ikke ett stygt ord om Flode! *Streng* 0 Siter
Gjest en mamma i nord Skrevet 27. april 2005 Skrevet 27. april 2005 Kommunikasjon på nett er da bedre enn ingen kommunikasjon. Ikke alle som er så flinke til å snakke i telefonen eller for den saks skyld småprate med andre in real life. Er litt vanskelig det der med småprating. Hva snakker man for eksempel om, været, klær, verdensfred eller eller? Jeg er heller ikke så flink til dette. Fint at du stikker innom her. 0 Siter
Babette Skrevet 27. april 2005 Skrevet 27. april 2005 Du har nå i alle fall humor. Det er viktig. Får du jentene til å le, er mye vunnet. Ellers er det viktig at du kan kunsten å lytte, og ikke framstår som for selvopptatt. 0 Siter
morsan Skrevet 27. april 2005 Skrevet 27. april 2005 Det skulle stå jente og lesbisk. Jente på grunn av nicket ditt. Lesbisk fordi du driver og søker kontakt med bensinstasjonberter. Snoopy er da vitterlig en hannhund! ;-) 0 Siter
morsan Skrevet 27. april 2005 Skrevet 27. april 2005 Men han var på tv ikke sant? Og fargen i bakgrunnen skiftet hele tiden. Og så lo han voldsomt og pekte:o)Lurer på hvilket språk han snakket egentlig..? Tror det er italiensk. 0 Siter
Freya Skrevet 27. april 2005 Skrevet 27. april 2005 "Snoopy is an extroverted beagle with a Walter Mitty complex" Det første skjønte jeg - han er vendt innover. Men jeg hvem ikke hvem Walter Mitty er. "Extroverted" betyr utadvendt. "Introverted" er innadvendt. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.