Gjest Snoopy83 Skrevet 27. april 2005 Skrevet 27. april 2005 "Extroverted" betyr utadvendt. "Introverted" er innadvendt. Hehe, ok. Men er Snoopy utadvendt da? Mange år siden jeg har lest. 0 Siter
Gjest Snoopy83 Skrevet 27. april 2005 Skrevet 27. april 2005 For å være helt ærlig så høres du ut som om du er temmelig desperat og i tillegg har uhyggelig liten tro på deg selv. Ikke egenskaper noen faller for kanskje? Ta tak i deg selv og prøv å lik deg selv i første omgang - det er det beste utgangspunktet for at andre skal like en. Løft nesa opp fra navlen din, begynn å tren, finn en hobby, kom deg ut! Fiff deg opp, fiks deg på håret, et par nye skjorter og prøv med et ekte smil og litt småprat. Lykke til! Hvorfor er det ingen som faller for de egenskapene? 0 Siter
Gjest Snoopy83 Skrevet 27. april 2005 Skrevet 27. april 2005 Ja det er sant. Mine närmeste venner har samme grundverdier som meg. Dessuten har vi noe av de samme interessene også. Tror det er viktig å ikke väre altfor fordomsfull. Tenker du mest på det at du vil ha kjäreste, eller mer generellt? Vil ha både venner og kjæreste jeg. Ser ikke på meg selv som fordomsfull. 0 Siter
Freya Skrevet 27. april 2005 Skrevet 27. april 2005 Hehe, ok. Men er Snoopy utadvendt da? Mange år siden jeg har lest. Tja, vet ikke jeg. Synes knøttene er kjedelig. 0 Siter
Gjest Snoopy83 Skrevet 27. april 2005 Skrevet 27. april 2005 Tja, vet ikke jeg. Synes knøttene er kjedelig. Jeg og. 0 Siter
Gjest Shave my poodle Skrevet 27. april 2005 Skrevet 27. april 2005 Og onkel blå Ja han må vi jo ikke glemme selvfölgelig:o) 0 Siter
Gjest Shave my poodle Skrevet 27. april 2005 Skrevet 27. april 2005 Heeey! Ikke ett stygt ord om Flode! *Streng* Hehe nei for all del..! *kremt* Elsket Flode som barn jeg:o) http://www.nrk.no/dynasx?p_lenke_id=175860&p_artikkel_id=1525559&mswmext=.asx 0 Siter
Gjest Shave my poodle Skrevet 27. april 2005 Skrevet 27. april 2005 Tror det er italiensk. Ok, takk! 0 Siter
Gjest Shave my poodle Skrevet 27. april 2005 Skrevet 27. april 2005 Vil ha både venner og kjæreste jeg. Ser ikke på meg selv som fordomsfull. Tenkte bare at om du ser på deg selv som mer spesiell enn alle andre, så kanskje du dömmer andre för du har blitt kjent med dem. At du ikke gir dem en sjanse liksom:) 0 Siter
Gjest Snoopy83 Skrevet 27. april 2005 Skrevet 27. april 2005 Tenkte bare at om du ser på deg selv som mer spesiell enn alle andre, så kanskje du dömmer andre för du har blitt kjent med dem. At du ikke gir dem en sjanse liksom:) Ehhh... javel 0 Siter
Lillemus Skrevet 27. april 2005 Skrevet 27. april 2005 Hvorfor er det ingen som faller for de egenskapene? Ok, jeg kan selvfølgelig bare snakke for meg selv, men jeg har inntrykk av at også mine venner heller faller for menn med i det minste litt selvtillit og optimisme og som ikke er fullstendig desperate etter å få seg en kvinne. 0 Siter
amber sun Skrevet 27. april 2005 Skrevet 27. april 2005 Ok, jeg kan selvfølgelig bare snakke for meg selv, men jeg har inntrykk av at også mine venner heller faller for menn med i det minste litt selvtillit og optimisme og som ikke er fullstendig desperate etter å få seg en kvinne. Jeg er enig, Lillemus. Selvtillit er viktig. 0 Siter
Gjest Snoopy83 Skrevet 27. april 2005 Skrevet 27. april 2005 Ok, jeg kan selvfølgelig bare snakke for meg selv, men jeg har inntrykk av at også mine venner heller faller for menn med i det minste litt selvtillit og optimisme og som ikke er fullstendig desperate etter å få seg en kvinne. Om man er desperat vil man vel elske høyere. 0 Siter
amber sun Skrevet 27. april 2005 Skrevet 27. april 2005 Om man er desperat vil man vel elske høyere. "Om man er desperat vil man vel elske høyere. " Nei, ikke høyere. Bare mer krampaktig og oppslukende så den andre parten tilslutt føler seg kvalt. Det er bedre å elske mindre desperat, hvis du skjønner hva jeg mener. 0 Siter
Gjest Ugga Bugga Skrevet 27. april 2005 Skrevet 27. april 2005 Ja, han var på tv. En femminutters-snutt etter barnetv. Om jeg ikke husker helt feil. Jeg husker faktisk ikke. Husker bare han var en strek og til slutt ramlet han ned fra streken som var han. For en forklaring! Åh, streken var genial! 0 Siter
Gjest Snoopy83 Skrevet 27. april 2005 Skrevet 27. april 2005 "Om man er desperat vil man vel elske høyere. " Nei, ikke høyere. Bare mer krampaktig og oppslukende så den andre parten tilslutt føler seg kvalt. Det er bedre å elske mindre desperat, hvis du skjønner hva jeg mener. Jeg elsker vel ikke noen uansett jeg da... Kommer neppe til å gjøre det, heller. Men jeg kan bli grusomt forelsket. 0 Siter
amber sun Skrevet 27. april 2005 Skrevet 27. april 2005 Jeg elsker vel ikke noen uansett jeg da... Kommer neppe til å gjøre det, heller. Men jeg kan bli grusomt forelsket. Grusomt forelsket kan vel de fleste av oss bli. Du må ikke gi opp, da. Når du minst aner det, vet du... 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.