Gå til innhold

Hvorfor vil ingen ha meg?

Anbefalte innlegg

Gjest Snoopy83
Skrevet

"Extroverted" betyr utadvendt. "Introverted" er innadvendt.

Hehe, ok.

Men er Snoopy utadvendt da? Mange år siden jeg har lest.

• Svar 76
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• ShitDiddelyDo

10

• Mary Poppins

7

• Lillemus

4

• amber sun

3

Populære dager

Mest aktive i denne tråden

Gjest Snoopy83
Skrevet

For å være helt ærlig så høres du ut som om du er temmelig desperat og i tillegg har uhyggelig liten tro på deg selv. Ikke egenskaper noen faller for kanskje?

Ta tak i deg selv og prøv å lik deg selv i første omgang - det er det beste utgangspunktet for at andre skal like en. Løft nesa opp fra navlen din, begynn å tren, finn en hobby, kom deg ut! Fiff deg opp, fiks deg på håret, et par nye skjorter og prøv med et ekte smil og litt småprat.

Lykke til!

Hvorfor er det ingen som faller for de egenskapene?

Gjest Snoopy83
Skrevet

Ja det er sant. Mine närmeste venner har samme grundverdier som meg. Dessuten har vi noe av de samme interessene også.

Tror det er viktig å ikke väre altfor fordomsfull. Tenker du mest på det at du vil ha kjäreste, eller mer generellt?

Vil ha både venner og kjæreste jeg.

Ser ikke på meg selv som fordomsfull.

Skrevet

Hehe, ok.

Men er Snoopy utadvendt da? Mange år siden jeg har lest.

Tja, vet ikke jeg.

Synes knøttene er kjedelig.

Gjest Snoopy83
Skrevet

Tja, vet ikke jeg.

Synes knøttene er kjedelig.

Jeg og.

Gjest Shave my poodle
Skrevet

Og onkel blå :)

Ja han må vi jo ikke glemme selvfölgelig:o)

Gjest Shave my poodle
Skrevet

Tror det er italiensk.

Ok, takk!

Gjest Shave my poodle
Skrevet

Vil ha både venner og kjæreste jeg.

Ser ikke på meg selv som fordomsfull.

Tenkte bare at om du ser på deg selv som mer spesiell enn alle andre, så kanskje du dömmer andre för du har blitt kjent med dem. At du ikke gir dem en sjanse liksom:)

Gjest Snoopy83
Skrevet

Tenkte bare at om du ser på deg selv som mer spesiell enn alle andre, så kanskje du dömmer andre för du har blitt kjent med dem. At du ikke gir dem en sjanse liksom:)

Ehhh... javel

Skrevet

Hvorfor er det ingen som faller for de egenskapene?

Ok, jeg kan selvfølgelig bare snakke for meg selv, men jeg har inntrykk av at også mine venner heller faller for menn med i det minste litt selvtillit og optimisme og som ikke er fullstendig desperate etter å få seg en kvinne.

Skrevet

Ok, jeg kan selvfølgelig bare snakke for meg selv, men jeg har inntrykk av at også mine venner heller faller for menn med i det minste litt selvtillit og optimisme og som ikke er fullstendig desperate etter å få seg en kvinne.

Jeg er enig, Lillemus.

Selvtillit er viktig.

Gjest Snoopy83
Skrevet

Om man er desperat vil man vel elske høyere.

Skrevet

Om man er desperat vil man vel elske høyere.

"Om man er desperat vil man vel elske høyere. "

Nei, ikke høyere. Bare mer krampaktig og oppslukende så den andre parten tilslutt føler seg kvalt.

Det er bedre å elske mindre desperat, hvis du skjønner hva jeg mener.

Gjest Ugga Bugga
Skrevet

Ja, han var på tv. En femminutters-snutt etter barnetv. Om jeg ikke husker helt feil.

Jeg husker faktisk ikke. Husker bare han var en strek og til slutt ramlet han ned fra streken som var han.

For en forklaring!

Åh, streken var genial!

Gjest Snoopy83
Skrevet

"Om man er desperat vil man vel elske høyere. "

Nei, ikke høyere. Bare mer krampaktig og oppslukende så den andre parten tilslutt føler seg kvalt.

Det er bedre å elske mindre desperat, hvis du skjønner hva jeg mener.

Jeg elsker vel ikke noen uansett jeg da...

Kommer neppe til å gjøre det, heller.

Men jeg kan bli grusomt forelsket.

Skrevet

Jeg elsker vel ikke noen uansett jeg da...

Kommer neppe til å gjøre det, heller.

Men jeg kan bli grusomt forelsket.

Grusomt forelsket kan vel de fleste av oss bli. :)

Du må ikke gi opp, da. Når du minst aner det, vet du...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...