Gå til innhold

Aylar

Anbefalte innlegg

Gjest ja det kan man lure på
Skrevet

bare litt småpirk - tror hun er fra Iran. Mener at hun sa dette i BB huset.

Iran, Irak.

Skjønner at de som er derfra liker å høre riktig men selv klarer jeg aldri å skille ;)

• Svar 81
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• ShitDiddelyDo

21

• Mary Poppins

15

• Freya

5

• Miss seventy

5

Populære dager

Mest aktive i denne tråden

Skrevet

Hun er fra Iran og de har ofte kraftig hårvekst. Hun må nok fjerne håra på magen og.

Synes håret ser veldig ekte ut jeg da, siden det er så tykt. Extensions blir så tynt? Men jeg har vel bare sett de som vil ha lengde, ikke volum?

Har ikke så greie på løshår men har sett folk som har fått en enorm manke av det :)

Uansett, som du sier, folk fra slike land er mer "hårete" enn oss, på godt og vondt :) så det er nok muligheter for at håret er hennes.

Gjest fateme
Skrevet

Iran, Irak.

Skjønner at de som er derfra liker å høre riktig men selv klarer jeg aldri å skille ;)

Iran er shiamuslimsk, Irak er sunnimuslimsk. Irak hadde saddam hussein.

Gjest en-to-tre-4
Skrevet

Hun sa selv da hun kom inn i huset at hun egentlig hadde samme lengde på håret som Elita, men hadde extencions eller hva det nå heter.

Skrevet

Hun sa selv da hun kom inn i huset at hun egentlig hadde samme lengde på håret som Elita, men hadde extencions eller hva det nå heter.

Sikkert derfor den voldsomme tykkelsen.

Hun har nok et ganske pent og tykkt hår til å begynne med.

:)

Gjest vioola
Skrevet

Kan det tenkes at hun gjorde det for å komme med i BB og bli populær og tjene masse penger og komme på alle de kule festene med masse andre kjendiser?

klart det.

tror hun er med i bigbrother for å bli mer kjent i sverige da. Dessuten får hun jo penger for det.

Skrevet

Du tuller???

Nei hun synes ihvertfal ikke jeg var fin! Hun hadde en skikkelig guttekropp.

Flotte lår og armer, men for smal over hoftene, synes jeg.

Gjest Maskin Pistol
Skrevet

Rimelig godt ut? Tja,..tjo...vet ikke, ikke min type det der, absolutt ikke. Hun interesserer meg null og niks.

Du er sikkert mye flottere.

Oi Maskin Pistol likte jeg, det passer meg veldig godt! ;) jeg burde kanskje bytte nick..

Ble vi forresten enig om når du skulle komme? Grrr som jeg gleder meg! ;)

Gjest Snoopy83
Skrevet

klart det.

tror hun er med i bigbrother for å bli mer kjent i sverige da. Dessuten får hun jo penger for det.

De fleste vil jo frem her i livet =)

At det er "hennes type" mennesker som får oppmerksomheten er jo ikke noe hun kan noe for.

Skrevet

Oi Maskin Pistol likte jeg, det passer meg veldig godt! ;) jeg burde kanskje bytte nick..

Ble vi forresten enig om når du skulle komme? Grrr som jeg gleder meg! ;)

Ble ikke enig om det nei, fordi du ikke sier dato og klokkeslett. Må jo ha adresse og mb nummer også:-)....husk å hvisk det til meg da, så ingen andre får tak i det.

Mary Poppins
Skrevet

Flotte lår og armer, men for smal over hoftene, synes jeg.

Jeg synes det er fint med muskler, men hun hadde litt for mye enn hva jeg liker. Dessuten hadde hun ikke antydning til hofter og da blir hun veldig guttete i kroppen.

Dette liker jeg:

http://images.google.no/imgres?imgurl=http://www.holiday-wa.net/elle1.jpg&imgrefurl=http://www.holiday-wa.net/elle1.htm&h=792&w=484&sz=58&tbnid=zH2-ofoYvLwJ:&tbnh=141&tbnw=86&start=6&prev=/images%3Fq%3DElle%2BMcPherson%26hl%3Dno%26lr%3D%26sa%3DG

http://www.erberk.com.tr/images/dunyadan/Elle_McPherson/elle_mcpherson_04_%5Bmid%5D.jpg

Skrevet

Ja, de er fine. Jeg synes også mange idrettskvinner har flotte kropper.

Skrevet

Men er ikke dette bilde av deg da??

Mary Poppins
Skrevet

Men er ikke dette bilde av deg da??

Ikke langt ifra ihvertfal ;)

Mary Poppins
Skrevet

Ble ikke enig om det nei, fordi du ikke sier dato og klokkeslett. Må jo ha adresse og mb nummer også:-)....husk å hvisk det til meg da, så ingen andre får tak i det.

Jeg har en kjæresten som er veldig mye ute å reiser, så jeg er mye ledig;) Når skal du vestover?

Ellers er jeg på østlandet hele sommeren, så vi kan ta det da og. Men vet ikke om jeg klarer vente så lenge...

Skrevet

Jeg har en kjæresten som er veldig mye ute å reiser, så jeg er mye ledig;) Når skal du vestover?

Ellers er jeg på østlandet hele sommeren, så vi kan ta det da og. Men vet ikke om jeg klarer vente så lenge...

Er jo vestover av og til, men hadde tenkt å vente litt, klarer du det da? Ellers er jeg å treffe på østlandet hele tiden:-)

Men du må vurdere,....når nøden er størst osv....

ShitDiddelyDo
Skrevet

Hun har ikke mye muskler. På bildet er hun dog i konkurranseform og er relativt skrapet for fett.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...