Gå til innhold

Aylar

Anbefalte innlegg

ShitDiddelyDo
Skrevet

Enig i at kroppen er veldig bra, men klærne er teite. Hvorfor ikke bare vise frem kroppen sin og droppe det idiotiske babe-imaget?

Det der er vel bare en reklameplakat. Tror ikke de går kledd sånn når de konkurrerer. Uten at jeg skal skryte på meg og ha sett noe bodyfitness.

Er nok bare ment for å få folk til å klikke seg inn her:

www.exhale.us

• Svar 81
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• ShitDiddelyDo

21

• Mary Poppins

15

• Freya

5

• Miss seventy

5

Populære dager

Mest aktive i denne tråden

mil1365380270
Skrevet

Det der er vel bare en reklameplakat. Tror ikke de går kledd sånn når de konkurrerer. Uten at jeg skal skryte på meg og ha sett noe bodyfitness.

Er nok bare ment for å få folk til å klikke seg inn her:

www.exhale.us

Mulig det, men jeg synes idretten mister seriøsitet, når dette er måten man trekker folk.

Mulig det er greit for de som deltar, men jeg hadde blitt litt irritert, hvis jeg hadde jobbet så mye, så så bra ut, og skulle fremstilles på den måten. Burde være nok å ha en fin kropp :-)

Mary Poppins
Skrevet

Hun der kan ikke engang måle seg med hun jeg først la ut bilde av. :)

Hun var ti ganger flottere enn damen din, damen din hadde jo stygge klær i tillegg, skikkelig harry igrunnen.

Så der fikk du den! ;)

ShitDiddelyDo
Skrevet

Hun var ti ganger flottere enn damen din, damen din hadde jo stygge klær i tillegg, skikkelig harry igrunnen.

Så der fikk du den! ;)

Jeg skal si det til henne hvis jeg ser henne. :)

Mary Poppins
Skrevet

Jeg skal si det til henne hvis jeg ser henne. :)

Fint!

Mary Poppins
Skrevet

Fy søren så mange negative (og misunnelige?) svar du fikk på det da, SDD!

Jeg hadde faenmeg ikke klaget om jeg hadde sett ut som den dama der jeg, nei!

hehe ikke antydning til misunnelig her ihvertfal. Hvis jeg skulle bytte ut utseende skulle jeg MYE heller sett ut som de linkene jeg har lagt ut.

ShitDiddelyDo
Skrevet

Fy søren så mange negative (og misunnelige?) svar du fikk på det da, SDD!

Jeg hadde faenmeg ikke klaget om jeg hadde sett ut som den dama der jeg, nei!

Ja, det er typisk dolere det der. :)

Skrevet

Ja, det er typisk dolere det der. :)

Typisk damer, kanskje? :)

Skrevet

hehe ikke antydning til misunnelig her ihvertfal. Hvis jeg skulle bytte ut utseende skulle jeg MYE heller sett ut som de linkene jeg har lagt ut.

Skulle jeg fått velge, så hadde jeg kanskje vært litt mer formfull enn den dama til SDD, men hadde absolutt ikke klagd over å ha en sånn RÅ kropp! :)

Mary Poppins
Skrevet

Skulle jeg fått velge, så hadde jeg kanskje vært litt mer formfull enn den dama til SDD, men hadde absolutt ikke klagd over å ha en sånn RÅ kropp! :)

Nja, jeg er nokså fornøyd med kroppen min så jeg ville ikke heller hatt den.

Men bena til Elle Mcpherson derimot, de hadde jeg ikke sagt nei takk til :)

Gjest sandex
Skrevet
ShitDiddelyDo
Skrevet

Nå er det ikke dama mi.

Men hun var den nydeligste jenta jeg noen sinne hadde sett selv før hun begynte å trene fitness. Nå er hun vakrere enn noen sinne. :)

Skrevet

Nå er det ikke dama mi.

Men hun var den nydeligste jenta jeg noen sinne hadde sett selv før hun begynte å trene fitness. Nå er hun vakrere enn noen sinne. :)

Dama "di", da... Du skjønte vel hva jeg mente. :)

Mary Poppins
Skrevet

Nå er det ikke dama mi.

Vi ser ikke ansiktet hennes så godt på det bildet, men fra det jeg ser så ser hun ansiktsmessig pen ut, men det var kroppen vi diskuterte :)

ShitDiddelyDo
Skrevet

Vi ser ikke ansiktet hennes så godt på det bildet, men fra det jeg ser så ser hun ansiktsmessig pen ut, men det var kroppen vi diskuterte :)

Kroppen er perfekt!

Skal sjekke nærmere når badesesongen starter. :)

ShitDiddelyDo
Skrevet

Dama "di", da... Du skjønte vel hva jeg mente. :)

Tja, jo. :)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...