Gå til innhold

FU: Hva skal du gjøre i dag?

Anbefalte innlegg

Gjest solslikker
Skrevet

I dag skal jeg nyte sola dersom den titter frem.

Hva skal du gjøre i dag?

Skrevet

Nå skal jeg straks ut med sønnen min for å gå på utekafé med pappa i lunsjen hans :o)

Skrevet

Nå skal jeg straks ut med sønnen min for å gå på utekafé med pappa i lunsjen hans :o)

.

Skrevet

Her er det strålende sol og blå himmel.

Babyen ligger og slår på babygymmen sin, hvis hun sovner snart kan jeg få tatt meg en dusj. Hvis det passer seg sånn kanskje jeg skal gjøre som mij og spise lunsj med sambo i lunsjpausen hans. Ellers må jeg vel trille en tur, vaske litt klær, vaske opp, se litt på tv, sitte litt på nett, handle, kjøleskapet har bare innhold på den ene hyllen akkurat nå ;) Men jeg lurer på om vi kanskje skal ta en storhandel med bil og greier senere i dag.

Må vel rydde litt også, egentlig ser det ganske greit ut her, men hvis jeg rydder det lille som er å rydde i dag, blir det ikke fullt så mye å rydde på lørdag. Hvis babyen sover godt etter jeg har trilla tur kunne jeg kanskje tatt en liten runde med støvsugeren og.

Gjest deilig dag
Skrevet

Her er sol og nydelig vær.

Skal møblere litt på et rom, handle littegrann, kjøpe en bok. Støvsuge.

Se på Big Brother og Lost.

Skrevet

Det viktigste er at jeg skal se på Smittejegerne i kveld. Min favorittserie.

Skrevet

Har startet på min spa-dag, ettersom jeg hadde en blæh-dag i går. ;)

Sitter her med eksfolierende ansiktsmaske, så skal jeg ta en hudfornyende ansiktsmaske etterpå, deretter et sånt "deilig" plaster på nesa for å ta vekk lumske hudormer. Så skal jeg fjerne litt hår her og der, ta et deilig boblebad, og så en dusj hvor jeg skrubber vekk døde hudceller og alskens blæh. Så evt. ta et fotbad og fjerne hard hud under hælene. Så smører jeg meg med en god fuktighetskrem, og så er det vel å fikse seg litt på håret og i ansiktet. ;)

Senere idag skal jeg ha seminar med koret, gleder meg! :) Etterpå skal jeg svare på tråden "kan alle lære seg å synge?". ;)

laguna1365380434
Skrevet

Jeg skal i parken, med mat, kaffe & bok..Jobbe med brunfargen..(har skummetmelkfarge nå..:-o)

Deretter skal jeg jobbe. Så en utepils, muligens..

Fint med sommer! :-)

Skrevet

Jeg skal tegne. Her er det møkkavær, så det er i grunnen ganske deilig å sitte inne og høre på musikk mens jeg pusler med mitt:-)

I kveld skal jeg se Donnie Darko. Igjen...Stadig noe jeg ikke får med meg.

Skrevet

Jeg SKAL helst lese, har eksamen i morgen, men nå er det laaangt på dag og jeg er ikke kommet i gang enda.

Vi har konfirmasjon her i helga, og jeg har stekt opp en haug med kyllinglår.

Det blir en del kaffepauser ute i sola :)

*lesevegrer*

Gjest Shave my poodle
Skrevet

Nå skal jeg slite meg vekk fra datan og sette meg ut på verandaen der det er sol 1 time til. Så skal jeg komme igang med skolearbeid, og så skal leiligheten rundvaskes pga besiktning (eller hva det heter på norsk). Så er det BB, Lost og L word på tv:)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...