Gå til innhold

FU : slanker du deg?

Anbefalte innlegg

Gjest solslikker
Skrevet

Slanker du deg?

Hilken metode bruker du? Roede/pulverkur osv

Hvor mye skal du ned?

Skrevet

Spiser "fedonistisk" og trener på treningssenter 2-3 ganger i uka.

Skal ned 5 kg.

Var så flink i vinter, gikk ned 2 kg på 3 uker uten å være sulten eller anstrenge meg noe særlig. Så reiste vi bort på ferie noen uker, og dermed sklei det hele ut.. Men har klart å la være å gå opp igjen de 2 kg jeg mista, så nå skal resten av!!

Skrevet

Nei, slanker meg ikke. Men burde for all del levd litt sunnere.

Burde gått ned 10 cm rundt magen, er like stor rundt magen som rundt puppene når de har normal størrelse, og større rundt magen enn rundt rompa. Så trening og sunn mat... Kanskje en eller annen gang.

Har fått det for meg at det er greit å spise tursjokoladen Kvikk Lunsj når jeg går tur, og siden en dobbel er billigere per stk enn en enkel, blir det til at jeg spiser to kvikk lunsj hver dag, og trilleturene mine er ofte ikke lenger enn opp til butikken og ned igjen. Ca 15 minutter tilsammen...

Jeg spiser liksom sundt og ordentlig, men jeg spiser så mye dill i tillegg! Har tatt et par trilleturer som er lenger, men jeg blir jo helt totalt utslitt av å trille bare det såvidt er litt oppover.

skorpionfisken
Skrevet

Ja.

Sunn fornuft.

En god del kilo ja. (12 hittil)

Skrevet

Nei, slanker meg ikke. Men burde for all del levd litt sunnere.

Burde gått ned 10 cm rundt magen, er like stor rundt magen som rundt puppene når de har normal størrelse, og større rundt magen enn rundt rompa. Så trening og sunn mat... Kanskje en eller annen gang.

Har fått det for meg at det er greit å spise tursjokoladen Kvikk Lunsj når jeg går tur, og siden en dobbel er billigere per stk enn en enkel, blir det til at jeg spiser to kvikk lunsj hver dag, og trilleturene mine er ofte ikke lenger enn opp til butikken og ned igjen. Ca 15 minutter tilsammen...

Jeg spiser liksom sundt og ordentlig, men jeg spiser så mye dill i tillegg! Har tatt et par trilleturer som er lenger, men jeg blir jo helt totalt utslitt av å trille bare det såvidt er litt oppover.

Har du ikke noen å trille sammen med? F. eks. ei du lå på sykehuset sammen med?

Eller ligger man så kort tid at man ikke rekker å bli kjent?

Skrevet

Har du ikke noen å trille sammen med? F. eks. ei du lå på sykehuset sammen med?

Eller ligger man så kort tid at man ikke rekker å bli kjent?

Skal på barselgruppe i morgen, så jeg håper å bli kjent med noen da.

Lå fire dager på sykehuset, men hun jeg lå på rom sammen med kunne jeg ikke tenkt meg å bli kjent med.

Skrevet

Skal på barselgruppe i morgen, så jeg håper å bli kjent med noen da.

Lå fire dager på sykehuset, men hun jeg lå på rom sammen med kunne jeg ikke tenkt meg å bli kjent med.

"hun jeg lå på rom sammen med kunne jeg ikke tenkt meg å bli kjent med."

*he he* Kjenner igjen den følelsen, ja! :-)

Nå delte jeg rom med _mange_, 5.mannsrom på gml riksen, og ettersom det var litt gjennomtrekk der så var det sikkert 10 ulike damer innom.

Fordelen med det var jo at man ikke kommer så tett innpå en person man får fnatt av, for ei dame som var der to netter samtidig med meg var så til de grader fæl at jeg var sjeleglad for at vi ikke delte rom bare oss to i 4-5 dager!

Skrevet

Nei, det gjør jeg ikke, Nå har jeg akkurat klart å nå ønskevekten etter flere år med oppfeting så jeg skal helt sikkert ikke slanke meg med det første :o)

Skrevet

Nope, jeg er veldig fornøyd med vekta. Hvis det en gang skulle bli aktuelt å gå ned litt ville jeg nok satsa på mosjon og sunn mat. Har ikke tro på slike pulverkurer.

Skrevet

Jeg skal ideelt sett (etter mitt hode) gå ned 10 kilo. I alle fall seks...

Helst innen lørdag, så jeg får igjen forkleet på bunaden min.

Har kjøpt Fedon-boka, teorien er super, men det er verre med innsatsen her.

Jeg er ikke akkurat feit, men sånn "blubbete" for tida.

*hjelp*

fei1365380229
Skrevet

Slanker du deg?

Ja

Spiser vanlig mat, men prøver å holde meg unna hvetemel (brød, spaghetti) Har meldt meg inn i somebody og teller hver minste salatblad.

Hvor mye skal du ned?

Har gått ned ca. 11 kg, 3 under der jeg var for 1 år siden når jeg begynte på kortison (gikk opp 8 kg på kortison).

Skal ned ca. 5 kg til, men det går tregt pga. medisinene :o(

Gjest nickedokka
Skrevet

Slanker du deg?

Ja

Hilken metode bruker du?

Spiser 3 små sunne måltider om dagen, og 2 frukt. Går tur hver dag og trener aerobic 4 ganger i uka.

Hvor mye skal du ned?

8-10 kg til sommeren. Har gått ned 3.

Skrevet

Nei, jeg gidder ikke å kaste bort tid og krefter på det evige slankehysteriet.

mil1365380270
Skrevet

Slanker du deg?

Litt kanskje. Tror jeg. Håper jeg.

Tankemetoden for det meste. Virker ikke så veldig bra.

Hvor mye skal du ned?

4-5 kg, for da slipper jeg å kaste masse fine klær.

Skrevet

Har vel mer eller mindre slanket meg i 40 år, dessverre. For tiden tenker jeg mest på å spise blodtrykk- og kolesterolvennlig kost.

Skrevet

Slanker du deg?

Litt kanskje. Tror jeg. Håper jeg.

Tankemetoden for det meste. Virker ikke så veldig bra.

Hvor mye skal du ned?

4-5 kg, for da slipper jeg å kaste masse fine klær.

Jeg liker deg :-)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...