Gjest solslikker Skrevet 27. april 2005 Skrevet 27. april 2005 Slanker du deg? Hilken metode bruker du? Roede/pulverkur osv Hvor mye skal du ned? 0 Siter
Gjest mij Skrevet 27. april 2005 Skrevet 27. april 2005 Spiser "fedonistisk" og trener på treningssenter 2-3 ganger i uka. Skal ned 5 kg. Var så flink i vinter, gikk ned 2 kg på 3 uker uten å være sulten eller anstrenge meg noe særlig. Så reiste vi bort på ferie noen uker, og dermed sklei det hele ut.. Men har klart å la være å gå opp igjen de 2 kg jeg mista, så nå skal resten av!! 0 Siter
Åsemor Skrevet 27. april 2005 Skrevet 27. april 2005 Nei, slanker meg ikke. Men burde for all del levd litt sunnere. Burde gått ned 10 cm rundt magen, er like stor rundt magen som rundt puppene når de har normal størrelse, og større rundt magen enn rundt rompa. Så trening og sunn mat... Kanskje en eller annen gang. Har fått det for meg at det er greit å spise tursjokoladen Kvikk Lunsj når jeg går tur, og siden en dobbel er billigere per stk enn en enkel, blir det til at jeg spiser to kvikk lunsj hver dag, og trilleturene mine er ofte ikke lenger enn opp til butikken og ned igjen. Ca 15 minutter tilsammen... Jeg spiser liksom sundt og ordentlig, men jeg spiser så mye dill i tillegg! Har tatt et par trilleturer som er lenger, men jeg blir jo helt totalt utslitt av å trille bare det såvidt er litt oppover. 0 Siter
skorpionfisken Skrevet 27. april 2005 Skrevet 27. april 2005 Ja. Sunn fornuft. En god del kilo ja. (12 hittil) 0 Siter
Babette Skrevet 27. april 2005 Skrevet 27. april 2005 Nei, slanker meg ikke. Men burde for all del levd litt sunnere. Burde gått ned 10 cm rundt magen, er like stor rundt magen som rundt puppene når de har normal størrelse, og større rundt magen enn rundt rompa. Så trening og sunn mat... Kanskje en eller annen gang. Har fått det for meg at det er greit å spise tursjokoladen Kvikk Lunsj når jeg går tur, og siden en dobbel er billigere per stk enn en enkel, blir det til at jeg spiser to kvikk lunsj hver dag, og trilleturene mine er ofte ikke lenger enn opp til butikken og ned igjen. Ca 15 minutter tilsammen... Jeg spiser liksom sundt og ordentlig, men jeg spiser så mye dill i tillegg! Har tatt et par trilleturer som er lenger, men jeg blir jo helt totalt utslitt av å trille bare det såvidt er litt oppover. Har du ikke noen å trille sammen med? F. eks. ei du lå på sykehuset sammen med? Eller ligger man så kort tid at man ikke rekker å bli kjent? 0 Siter
Åsemor Skrevet 27. april 2005 Skrevet 27. april 2005 Har du ikke noen å trille sammen med? F. eks. ei du lå på sykehuset sammen med? Eller ligger man så kort tid at man ikke rekker å bli kjent? Skal på barselgruppe i morgen, så jeg håper å bli kjent med noen da. Lå fire dager på sykehuset, men hun jeg lå på rom sammen med kunne jeg ikke tenkt meg å bli kjent med. 0 Siter
morsan Skrevet 27. april 2005 Skrevet 27. april 2005 Skal på barselgruppe i morgen, så jeg håper å bli kjent med noen da. Lå fire dager på sykehuset, men hun jeg lå på rom sammen med kunne jeg ikke tenkt meg å bli kjent med. "hun jeg lå på rom sammen med kunne jeg ikke tenkt meg å bli kjent med." *he he* Kjenner igjen den følelsen, ja! :-) Nå delte jeg rom med _mange_, 5.mannsrom på gml riksen, og ettersom det var litt gjennomtrekk der så var det sikkert 10 ulike damer innom. Fordelen med det var jo at man ikke kommer så tett innpå en person man får fnatt av, for ei dame som var der to netter samtidig med meg var så til de grader fæl at jeg var sjeleglad for at vi ikke delte rom bare oss to i 4-5 dager! 0 Siter
Dorthe Skrevet 27. april 2005 Skrevet 27. april 2005 Nei, det gjør jeg ikke, Nå har jeg akkurat klart å nå ønskevekten etter flere år med oppfeting så jeg skal helt sikkert ikke slanke meg med det første ) 0 Siter
tonie Skrevet 27. april 2005 Skrevet 27. april 2005 Nope, jeg er veldig fornøyd med vekta. Hvis det en gang skulle bli aktuelt å gå ned litt ville jeg nok satsa på mosjon og sunn mat. Har ikke tro på slike pulverkurer. 0 Siter
Elbereth Skrevet 27. april 2005 Skrevet 27. april 2005 Jeg skal ideelt sett (etter mitt hode) gå ned 10 kilo. I alle fall seks... Helst innen lørdag, så jeg får igjen forkleet på bunaden min. Har kjøpt Fedon-boka, teorien er super, men det er verre med innsatsen her. Jeg er ikke akkurat feit, men sånn "blubbete" for tida. *hjelp* 0 Siter
fei1365380229 Skrevet 27. april 2005 Skrevet 27. april 2005 Slanker du deg? Ja Hilken metode bruker du? Roede/pulverkur osv Spiser vanlig mat, men prøver å holde meg unna hvetemel (brød, spaghetti) Har meldt meg inn i somebody og teller hver minste salatblad. Hvor mye skal du ned? Har gått ned ca. 11 kg, 3 under der jeg var for 1 år siden når jeg begynte på kortison (gikk opp 8 kg på kortison). Skal ned ca. 5 kg til, men det går tregt pga. medisinene ( 0 Siter
Gjest nickedokka Skrevet 27. april 2005 Skrevet 27. april 2005 Slanker du deg? Ja Hilken metode bruker du? Spiser 3 små sunne måltider om dagen, og 2 frukt. Går tur hver dag og trener aerobic 4 ganger i uka. Hvor mye skal du ned? 8-10 kg til sommeren. Har gått ned 3. 0 Siter
cathlin Skrevet 27. april 2005 Skrevet 27. april 2005 Nei, jeg gidder ikke å kaste bort tid og krefter på det evige slankehysteriet. 0 Siter
mil1365380270 Skrevet 27. april 2005 Skrevet 27. april 2005 Slanker du deg? Litt kanskje. Tror jeg. Håper jeg. Hilken metode bruker du? Roede/pulverkur osv Tankemetoden for det meste. Virker ikke så veldig bra. Hvor mye skal du ned? 4-5 kg, for da slipper jeg å kaste masse fine klær. 0 Siter
fresja Skrevet 27. april 2005 Skrevet 27. april 2005 Har vel mer eller mindre slanket meg i 40 år, dessverre. For tiden tenker jeg mest på å spise blodtrykk- og kolesterolvennlig kost. 0 Siter
favn Skrevet 27. april 2005 Skrevet 27. april 2005 Slanker du deg? Litt kanskje. Tror jeg. Håper jeg. Hilken metode bruker du? Roede/pulverkur osv Tankemetoden for det meste. Virker ikke så veldig bra. Hvor mye skal du ned? 4-5 kg, for da slipper jeg å kaste masse fine klær. Jeg liker deg :-) 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.