Gå til innhold

FU : slanker du deg?

Anbefalte innlegg

Gjest den ekte noor
Skrevet

Tja, jeg trur jeg slanker meg, prøver iallefall å å få bort håndtaka mine...

Bruker ingen spesiell kur, men sunn mat. Frokost _hver_ dag, salat o.l. til lønsj, sunn middag og kvelds... Ingen godterier på hverdagene... SÅ har jeg jo starta å jogge, har vært ute 4 dager på rad nå:)

Skrevet

Ja.

Kutter ut mel/pasta/ris/poteter. Spiser sunt ellers.

Har nådd første mål om 2 kg. Så 5 til. Så 3 til. Så 2 til. :)

Skrevet

Ja.

Glemte å nevne: trening, trening, trening.

Spinning, høypuls, styrke, gåturer, sykkelturer osb.

Gjest M.Angelica
Skrevet

Ja.

Jeg bare lurer på hva du spiser da? Måltidene mine består nemlig stort sett av det du ikke spiser =)

fei1365380229
Skrevet

Jeg bare lurer på hva du spiser da? Måltidene mine består nemlig stort sett av det du ikke spiser =)

Spiser også lite av hvetemel/ris/pasta.

Spiser rugbrød, salater, grønnsaker (gjerne wok), kikerter, linser, magert kjøtt, fisk, frukt (masse melon), lettyoughurt (yoplait), cottage cheese, mandler, andre nøtter + masse rødvin i helgene :o)

Gjest Noka-dietten
Skrevet

Jepp, bruker Noka-dietten, Reductil og masse, masse trim. Skal gå ned 25 kilo.

Gjest M.Angelica
Skrevet

Spiser rugbrød, salater, grønnsaker (gjerne wok), kikerter, linser, magert kjøtt, fisk, frukt (masse melon), lettyoughurt (yoplait), cottage cheese, mandler, andre nøtter + masse rødvin i helgene :o)

Okei.. =)

Men blir det ikke kjedlige middag når du ikke har potet til da?

Som feks fisk.. Føler det er noe som mangler jeg da. Spiser du ikke pizza heller??

fei1365380229
Skrevet

Okei.. =)

Men blir det ikke kjedlige middag når du ikke har potet til da?

Som feks fisk.. Føler det er noe som mangler jeg da. Spiser du ikke pizza heller??

Jeg følger ikke Fedon slavisk for å si det sånn, så jeg spiser pizza, men veldig sjelden.

Det hender jeg spiser litt potet, ris eller pasta, men veldig sjelden.

Vi bruker mye kyllingfilet og der er ofte tilbehøret salat og wokede grønnsaker.

Istedenfor potet bruker vi ofte kikertstuing.

Til biffen på fredag bruker vi bare salat, sjampinjong og kanskje en halv stekt tomat eller minimais.

Lager jeg fiskeboller har jeg potet til.

Jeg har vært sånn skikkelig godtegris, men spiser overhodet ikke godteri lenger og har ikke noe behov for det. Hvis jeg trenger noe søtt kan det hende jeg tar en tørket aprikos, litt premium dark eller en sukkerfri Lacryl :o)

Jeg går utrolig sakte ned da så hvis du skal ha en mirakelkur så kommer den ikke her, men jeg håper at jeg også kan slippe å gå opp igjen fordi denne omleggingen kan jeg klare å leve med.

Gjest M.Angelica
Skrevet

Jeg følger ikke Fedon slavisk for å si det sånn, så jeg spiser pizza, men veldig sjelden.

Det hender jeg spiser litt potet, ris eller pasta, men veldig sjelden.

Vi bruker mye kyllingfilet og der er ofte tilbehøret salat og wokede grønnsaker.

Istedenfor potet bruker vi ofte kikertstuing.

Til biffen på fredag bruker vi bare salat, sjampinjong og kanskje en halv stekt tomat eller minimais.

Lager jeg fiskeboller har jeg potet til.

Jeg har vært sånn skikkelig godtegris, men spiser overhodet ikke godteri lenger og har ikke noe behov for det. Hvis jeg trenger noe søtt kan det hende jeg tar en tørket aprikos, litt premium dark eller en sukkerfri Lacryl :o)

Jeg går utrolig sakte ned da så hvis du skal ha en mirakelkur så kommer den ikke her, men jeg håper at jeg også kan slippe å gå opp igjen fordi denne omleggingen kan jeg klare å leve med.

Ok..Takk for informativt svar. =)

Jeg skal slanker meg ikke altså, men har bare lurt på hva fedon-folk spiser. Siden de ikke skal spise sånt jeg er avhengig av.

Godt å høre der spiser pizza dere og. Hi hi =)

Men jeg trapper ned på godteribruken. Spiser aaaalt for masse sjokolade. Hva er det med jenter og sjokolade???

Skrevet

Rent kjøtt eller fisk, egg, rå eller kokte grønnsaker, cottage cheese, kikerter. Disse ingrediensene kan varieres i det uendelige.

Egentlig spiser jeg det samme som før til middag, bortsett fra at jeg har byttet ut karbohydrater med kikerter og cottage cheese, det er helt ok, faktisk. Til de andre måltidene blir det enten middagsrester eller salater.

Skrevet

Ja det gjør jeg.

Bruker The South Beach Diet og masse trening, har gått ned 25 kg til nå, bare 5 kg til!!

Gjest den ekte noor
Skrevet

Hvordan tilbereder du kikerter og linser? Det er noe jeg kunne tenkt meg å brukt sjø:)

fei1365380229
Skrevet

Hvordan tilbereder du kikerter og linser? Det er noe jeg kunne tenkt meg å brukt sjø:)

Legg kikerter i vann over natten. Slå av vannet og kok kikertene med løk, hvitløk, salt og pepper under lokk i ca. 1 time. Ta av lokket og og kok videre til vannet er borte i ca. 30 min. Knus kikertene til en stuing.

Jeg pleier å presse en sitron over til slutt og servere med noen fetaostbiter.

Mye jobb som du ser, men du kan lage mye når du først lager og varme opp.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...