Dory Skrevet 27. april 2005 Skrevet 27. april 2005 Før var jeg veldig fan av Jorun,, Cindy og Ali. Cindy er jo nå ute. Men jeg begynner å tvile litt på Jorun og Ali. Ali synger fantastisk, men han må ha riktige sanger. Jeg husker Kurt, han sang La vida loca perfekt! Men åssen hadde dette gått for Ali? Klarer han alle sjangre?? Jorun har DESSVERRE skuffet meg veldig i det siste. Før sang hun nydelig. Men de siste gangene er det jo bare blitt falskt. Jeg ble nesten sur da dommerne skrøyt av henne forrige Fredag. For dt var jo super falskt (i mine ører iallefall...) Nå begynner jeg å lure på om Erik burde vinne! Han synger iallefall rent hver gang. Og jeg falt for han da han sang Hurt asså....) Dessuten har stilen kommet seg! (Takket være stylister da, men allikevel!) Hilsen en Idol engasjert, 0 Siter
Gjest virrehue Skrevet 27. april 2005 Skrevet 27. april 2005 Siden du har vært så fan av Jorunn så bør du jo ha fått med deg at hun for tiden er "syk på stemmebåndet" ..... Du VET jo hvilken stemme hun egentlig har når hun er friskt .... 0 Siter
Babette Skrevet 27. april 2005 Skrevet 27. april 2005 Jeg håper Jorun blir frisk av sine stemmebåndsplager. På sitt beste er hun den beste. Og da stråler hun som et fyrverkeri på scenen. Forrige gang var hun ikke bra, og jeg forstår folks irritasjon over at hun så tydelig flyter på navnet overfor dommerne og at de hele tiden unnskylder henne. Men hvorfor gjør de det? Fordi de har så stor tro på henne og vil hjelpe henne videre, tror jeg. De ser at hun har potensial som idol, derfor håper de hun blir. Ali har en smektende stemme og er søt, men han har for snevert spekter, og måten han strever for å få fram tonene på, kan bli litt kjedelig i lengden. Erik synger pent, men blir for kjedelig og anonym. X-faktoren mangler. Det gjør den hos Christian også. Slik den gjorde hos Kjartan. Problemet er at de helt unge jentene virker å være i klart flertall blant de som stemmer. Og jenter stemmer på gutter. 0 Siter
Gjest Jorunfan Skrevet 27. april 2005 Skrevet 27. april 2005 Siden du har vært så fan av Jorunn så bør du jo ha fått med deg at hun for tiden er "syk på stemmebåndet" ..... Du VET jo hvilken stemme hun egentlig har når hun er friskt .... Stemmeprakt eller ikke, jeg liker den dama! Hun lager show og det selger! 0 Siter
Dory Skrevet 27. april 2005 Forfatter Skrevet 27. april 2005 Siden du har vært så fan av Jorunn så bør du jo ha fått med deg at hun for tiden er "syk på stemmebåndet" ..... Du VET jo hvilken stemme hun egentlig har når hun er friskt .... Jada, har fått med meg det sjø:) Men det er jo lov å bytte hvem jeg mener skal vinne:)) 0 Siter
Dory Skrevet 27. april 2005 Forfatter Skrevet 27. april 2005 Stemmeprakt eller ikke, jeg liker den dama! Hun lager show og det selger! Jeg også elsker showet hennes:) Har bare blitt så skuffa over at hun synger falsk. Jeg vet jo at hun har problemer med stemmebåndet... Men jeg trodde det kun gikk ut over hvor mye "trøkk" hun kan gi, ikke at man synger falsk av det... Men håper jo hun kommer seg. Hun og Erik i finalen hadde nok vært bra. 0 Siter
Gjest dolmio Skrevet 27. april 2005 Skrevet 27. april 2005 Ali fortjener å vinne. Mestrer alle sjangre, det så vi nå på fredag med Please Mr Postman. Kjempebra timing, og treffer dessuten hver eneste tone. Jorun er ikke i nærheten av han. 0 Siter
Gjest M.Angelica Skrevet 27. april 2005 Skrevet 27. april 2005 Kun Kurt har fortjent å vinne idol. =) 0 Siter
tonie Skrevet 27. april 2005 Skrevet 27. april 2005 Han vinner vel neppe, men jeg holder en knapp på Erik. Han er den eneste av dem jeg kunne tenkt meg å høre mer fra. Med de rette låtene tror jeg han kan bli god, og låtvalgene han har gjort i Idol får meg til å tro at han kan finne på å lage musikk som passer min smak:-) 0 Siter
Dory Skrevet 27. april 2005 Forfatter Skrevet 27. april 2005 Han vinner vel neppe, men jeg holder en knapp på Erik. Han er den eneste av dem jeg kunne tenkt meg å høre mer fra. Med de rette låtene tror jeg han kan bli god, og låtvalgene han har gjort i Idol får meg til å tro at han kan finne på å lage musikk som passer min smak:-) Ja, jeg også tenker slik. Hveme ville jeg ha kjøpt en CD av? Nå heller jeg mer og mer mot Erik:) Blir spennede å se fremover! 0 Siter
Snorkfrøken Skrevet 27. april 2005 Skrevet 27. april 2005 Kun Kurt har fortjent å vinne idol. =) Kurt fortjener å vinne hva som helst. Wordl Idol, idol og you name it. Jeg blir ikke lei av den stemmen der.... Når det gjelder årets idol er det det samme for meg hvem som vinner. Det blir vel som fjoråret.. en vinnerlåt åsså hører vi ikke mere fra de... 0 Siter
Gjest M.Angelica Skrevet 27. april 2005 Skrevet 27. april 2005 Kurt fortjener å vinne hva som helst. Wordl Idol, idol og you name it. Jeg blir ikke lei av den stemmen der.... Når det gjelder årets idol er det det samme for meg hvem som vinner. Det blir vel som fjoråret.. en vinnerlåt åsså hører vi ikke mere fra de... Helt enig Snorkfrøken =) 0 Siter
Katt-ja Skrevet 27. april 2005 Skrevet 27. april 2005 Kurt fortjener å vinne hva som helst. Wordl Idol, idol og you name it. Jeg blir ikke lei av den stemmen der.... Når det gjelder årets idol er det det samme for meg hvem som vinner. Det blir vel som fjoråret.. en vinnerlåt åsså hører vi ikke mere fra de... Mener du virkelig det,- at ikke du blir lei stemmen hans? For meg er det helt motsatt,- jeg syntes han fortjente å vinne, men kort tid etterpå fikk jeg veldig nok av stemmen hans. Den er så skarp - selv om han synger rent, så skjærer det litt i øret mitt... 0 Siter
Ade|ina Skrevet 27. april 2005 Skrevet 27. april 2005 Jeg har hele tide hatt sansen for Erik, og håper for meg selv at et mirakel skjer og at andre også klarer å få opp øynene å se hvor bra han er. Men han sitter jo i stolen alt for ofte, så sjansen er vel relativt liten - synd. Sier som Tonie - han er den eneste jeg kunne tenke meg til å høre mer av. Jeg har tippet en liste, men det er ikke ønskelisten min, men hva jeg tror kommer til å bli resultatet. MEN ingen tvil om at sangmessig så er Erik den beste. 0 Siter
Miss seventy Skrevet 27. april 2005 Skrevet 27. april 2005 Jeg har hele tide hatt sansen for Erik, og håper for meg selv at et mirakel skjer og at andre også klarer å få opp øynene å se hvor bra han er. Men han sitter jo i stolen alt for ofte, så sjansen er vel relativt liten - synd. Sier som Tonie - han er den eneste jeg kunne tenke meg til å høre mer av. Jeg har tippet en liste, men det er ikke ønskelisten min, men hva jeg tror kommer til å bli resultatet. MEN ingen tvil om at sangmessig så er Erik den beste. Vel.. ikke enig. Dessuten mangler han veldig senetekke og utseende. Men han glimter til av og til, men særlig idol-aktig vil ikke jeg si han er. Men det var vel heller ikke Kurt, han sang veldig bra da, men det var jo det der da. 0 Siter
fei1365380229 Skrevet 27. april 2005 Skrevet 27. april 2005 Jeg har hele tide hatt sansen for Erik, og håper for meg selv at et mirakel skjer og at andre også klarer å få opp øynene å se hvor bra han er. Men han sitter jo i stolen alt for ofte, så sjansen er vel relativt liten - synd. Sier som Tonie - han er den eneste jeg kunne tenke meg til å høre mer av. Jeg har tippet en liste, men det er ikke ønskelisten min, men hva jeg tror kommer til å bli resultatet. MEN ingen tvil om at sangmessig så er Erik den beste. Har også kjempesansen for Erik og hadde det før han ble blant de 12 siste. Har stemt på han hver gang og håper på et mirakel neste fredag :-) 0 Siter
Miss seventy Skrevet 27. april 2005 Skrevet 27. april 2005 Jorun - uten tvil. Hun har skuffet veldig vokalmessig i det siste da. Hun synger ikke bra, men oppfører seg jo som en stjerne. 0 Siter
fyrlykt Skrevet 27. april 2005 Skrevet 27. april 2005 Hun har skuffet veldig vokalmessig i det siste da. Hun synger ikke bra, men oppfører seg jo som en stjerne. Hun har jo slitt med sykdom og betennelse i halsen. 0 Siter
Miss seventy Skrevet 27. april 2005 Skrevet 27. april 2005 Hun har jo slitt med sykdom og betennelse i halsen. Ja, forhåpentligvis det som er grunnen. Hun var jo så flink tidligere. Nå er det bare pesing og hakkete synging. Synd for henne. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.