Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Gjest Jorun er ingen stjerne!
Skrevet

Hun har skuffet veldig vokalmessig i det siste da. Hun synger ikke bra, men oppfører seg jo som en stjerne.

Jeg syns Jorun synger bra (når hun er frisk), men oppfører seg som den verste lastebilsjåfør. Hun er like full av ynde, sjarm og popstjernefaktor som en potetsekk. Pen og søt er hun, men bare hun åpner munnen for å si "tusen takk", setter seg på en stol eller utaler seg om noe som helst, virker hun som en meget dum jente som jobber i sportsbutikk sammen med faren sin, og aldri har vært uten for bygda (eller ønsker å dra utenfor, eller bør slippes utenfor).

Hvordan kan hun være et forbilde/idol/stjerne for noen fatter jeg ikke.

Miss seventy
Skrevet

Jeg syns Jorun synger bra (når hun er frisk), men oppfører seg som den verste lastebilsjåfør. Hun er like full av ynde, sjarm og popstjernefaktor som en potetsekk. Pen og søt er hun, men bare hun åpner munnen for å si "tusen takk", setter seg på en stol eller utaler seg om noe som helst, virker hun som en meget dum jente som jobber i sportsbutikk sammen med faren sin, og aldri har vært uten for bygda (eller ønsker å dra utenfor, eller bør slippes utenfor).

Hvordan kan hun være et forbilde/idol/stjerne for noen fatter jeg ikke.

Jeg tenkte mest på når hun opptrer, synes hun ter seg bra og tøft på scena. Ingen tvil om at hun virker som en sjauer utenfor, men hvorfor er det negativt? Behagelig med noen som ikke er barbie blond og dum og som bare tenker på hvordan de ser ut, helst med minst mulig klær på...

Skrevet

Jeg tenkte mest på når hun opptrer, synes hun ter seg bra og tøft på scena. Ingen tvil om at hun virker som en sjauer utenfor, men hvorfor er det negativt? Behagelig med noen som ikke er barbie blond og dum og som bare tenker på hvordan de ser ut, helst med minst mulig klær på...

Ja, hun er forfriskende!

Snorkfrøken
Skrevet

Mener du virkelig det,- at ikke du blir lei stemmen hans?

For meg er det helt motsatt,- jeg syntes han fortjente å vinne, men kort tid etterpå fikk jeg veldig nok av stemmen hans. Den er så skarp - selv om han synger rent, så skjærer det litt i øret mitt...

Har hørt han nesten daglig siden han vant, og jeg er enda ikke lei..bare gleder meg til neste plate jeg :o)

Skrevet

Ali fortjener å vinne. Mestrer alle sjangre, det så vi nå på fredag med Please Mr Postman.

Kjempebra timing, og treffer dessuten hver eneste tone.

Jorun er ikke i nærheten av han.

*rå latter* Syns det er vanvittig at Ali-fansen ikke har fått med seg alle de gangene han har sunget surt så det holder.

Skrevet

Jeg håper (selvsagt ;) ) på Jorun. Hun er den eneste av de som er der som har noe i nærheten av hva jeg "forventer" av en popstjerne, så heia Jorun! :D

Skrevet

*rå latter* Syns det er vanvittig at Ali-fansen ikke har fått med seg alle de gangene han har sunget surt så det holder.

Det har han, men det har jammen meg Jorunn også!

Gjest dolmio
Skrevet

Jorun har ikke en personligheten som folk liker. Derfor vinner hun ikke.

Skrevet

Jeg tror hun har det jeg da, men vi får nå se ;)

Gjest hvorfor stemmer folk på henne, da?
Skrevet

Det må jo være personligheten som gjør at hun har blitt stemt på slik at hun har beholdt plassen til tross for manglende stemme / sykdom i såpass mange uker nå?

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...