Gå til innhold

Hvorfor endrer noen nick når de må gørte ut noe?

Anbefalte innlegg

Miss seventy
Skrevet

"og det er jo hele poenget med slike fora da, at man er anonym. Er det ikke?"

Nei, det er det ikke. Det er IKKE et poeng i et diskusjonsforum å være anonym i forumet. Det er gjerne et poeng å være anonym i den forstand at ingen vet hva du egentlig heter, hvor du bor etc. Men å være anonym fra innlegg til innlegg er IKKE et poeng i et diskusjonsforum.

"................................."

Mener du, jeg mener noe annet, og flere med meg. Det er sånt man har venner til det vettu, og diskutere med en persobnlighet. De fleste har vel venner IRL, men kanskje ikke du?

• Svar 75
  • Opprettet
  • Siste svar

Mest aktive i denne tråden

• Prozak

21

• Miss seventy

19

• Åsemor

5

• Dorthe

4

Mest aktive i denne tråden

Miss seventy
Skrevet

Det er derfor du har et ferskt nick nå da, kanskje? :-)

Ferskt? En gang må man da vel begynne her inne? Eller mener du man skal ta et gammelt nick med en gang så ikke gamlingene her inne skal bli skremt av et nytt nick?

Miss seventy
Skrevet

Det virker mindre seriøst.

Inntrykket er at personen ikke tør å stå for det h*n sier, og dermed blir h*n tatt mindre seriøst. Det er spesielt feigt når en gjør dette for å si noe stygt til noen, men uansett er det litt feigt å ikke tørre å stå for det en sier med eget nick.

Syns jeg.

Ja, hvis man vanligvis er feks amber sun så er det jo kanskje det, men mange her inne har da ikke et fast nick slik som deg...

Skrevet

Ferskt? En gang må man da vel begynne her inne? Eller mener du man skal ta et gammelt nick med en gang så ikke gamlingene her inne skal bli skremt av et nytt nick?

Et fersk _fast_ nick.

Skrevet

eh..ja?

Greit å skifte iblant når man forfølges av "fæle kjerringer". ;-)

Skrevet

Nei, siste setning var tatt med som et plaster på såret. Det ER ikke mye fornuftig i det du sier.

Problemet er vel heller at fornuften din er litt for liten :-)

".................................."

Skrevet

Mener du, jeg mener noe annet, og flere med meg. Det er sånt man har venner til det vettu, og diskutere med en persobnlighet. De fleste har vel venner IRL, men kanskje ikke du?

Hør her: Du kan bestemme selv hvordan DU vil bruke et diskusjonsforum - du kan IKKE mene at andre skal bruke det akkurat slik du mener det. Er dette så utrolig vanskelig å forså for deg?

Og ikke diskutér hva et "diskusjonsforum" er ment å skulle være i utgangspunktet - jeg mistenker at din fartstid og dine kunnskaper om internett er i beste fall fraværende.

"...................................."

Miss seventy
Skrevet

Problemet er vel heller at fornuften din er litt for liten :-)

Joda, men heldigvis ikke fraværende som hos deg..

Miss seventy
Skrevet

Hør her: Du kan bestemme selv hvordan DU vil bruke et diskusjonsforum - du kan IKKE mene at andre skal bruke det akkurat slik du mener det. Er dette så utrolig vanskelig å forså for deg?

Og ikke diskutér hva et "diskusjonsforum" er ment å skulle være i utgangspunktet - jeg mistenker at din fartstid og dine kunnskaper om internett er i beste fall fraværende.

Voldsomt som du engasjerer deg i det her.. lite å gjøre? MÅ du blande deg inne i alle andres diskusjoner? Kan du ikke heller svare på ting som har med innlegget å gjøre? Eller bare i kveruleringshumør? Gå å lek et annet sted!

Skrevet

Voldsomt som du engasjerer deg i det her.. lite å gjøre? MÅ du blande deg inne i alle andres diskusjoner? Kan du ikke heller svare på ting som har med innlegget å gjøre? Eller bare i kveruleringshumør? Gå å lek et annet sted!

Du må jaggu være psykopat. Null selvinnsikt, ihvertfall.

"Blande seg inn i andres diskusjoner"? LOL Ja, jeg har jo ikke deltatt fra starten her...

Du har egentlig etablert et rimelig greit å følge mønster, du. Hver gang noen irettesetter deg på idiotiske eller feilaktige påstander, så enten ignorerer du det eller du begynner å forsøke å drite ut personen. Enhver oppfordring om å backe opp påstandene dine ignorerer du også. Er du slik i RL også, eller er du en feiging som ikke tør å leve ut dine umodne forsøk på å diskutere annet enn på nettet? Hvor gammel er du egentlig?

Skrevet

Joda, men heldigvis ikke fraværende som hos deg..

Heh-heh. Den må være rimelig fraværende hvis du klarer å se på de uttalelsene vi begge har kommet med, og så kalle _mine_ uttalelser mindre fornuftige enn _dine_.

Ved å innta barnehage-tonen: "Du er ENDA dummere", så har du jo bekreftet mine mistanker om deg :-)

"..................................."

Miss seventy
Skrevet

Du må jaggu være psykopat. Null selvinnsikt, ihvertfall.

"Blande seg inn i andres diskusjoner"? LOL Ja, jeg har jo ikke deltatt fra starten her...

Du har egentlig etablert et rimelig greit å følge mønster, du. Hver gang noen irettesetter deg på idiotiske eller feilaktige påstander, så enten ignorerer du det eller du begynner å forsøke å drite ut personen. Enhver oppfordring om å backe opp påstandene dine ignorerer du også. Er du slik i RL også, eller er du en feiging som ikke tør å leve ut dine umodne forsøk på å diskutere annet enn på nettet? Hvor gammel er du egentlig?

Nå er jeg plutselig umoden? I stad var jeg for gammel til ting? Bestemme deg kanskje? Takler du virkelig ikke å høre at noen mener noe annet enn deg, eller at du er litt sær, så burde du kanskje holde deg unna slike steder?

Du overreagerer!

Miss seventy
Skrevet

Heh-heh. Den må være rimelig fraværende hvis du klarer å se på de uttalelsene vi begge har kommet med, og så kalle _mine_ uttalelser mindre fornuftige enn _dine_.

Ved å innta barnehage-tonen: "Du er ENDA dummere", så har du jo bekreftet mine mistanker om deg :-)

Du skal få leve i din verden, tro du er så perfekt, og at det er helt vanlig å like gammel fitte lukt. Men hvorfor ta meg fordi jeg er uenig? Dårlig selvtillit?

Over og ut.

Skrevet

Nå er jeg plutselig umoden? I stad var jeg for gammel til ting? Bestemme deg kanskje? Takler du virkelig ikke å høre at noen mener noe annet enn deg, eller at du er litt sær, så burde du kanskje holde deg unna slike steder?

Du overreagerer!

"Nå er jeg plutselig umoden? I stad var jeg for gammel til ting?"

Dette er bare å gi opp - du evner jo ikke å se ting i sammenheng. Du ER for gammel til å en unnskyldning for de umodne uttalelsene du kommer med. Noe mer du ikke skjønner med det?

"Takler du virkelig ikke å høre at noen mener noe annet enn deg, eller at du er litt sær, så burde du kanskje holde deg unna slike steder?"

Heh-heh. Ikke for å skryte, men jeg har nok betraktelig mer på "slike steder" å gjøre enn deg. Men jeg vil selfølgelig ikke nekte noen å delta i noe som helst.

Nå bør du snart slutte å si at "jeg ikke takler å høre andres meninger" - jeg har gang på gang sagt at det er viktig å forstå og akseptere andres meninger. Men det er også viktig å akseptere at når du bruker ulogiske argumenter som backup for meningene dine, så vil noen argumentere mot.

"Du overreagerer!"

Overreagerer? Neppe - jeg reagerer knapt. I motsetning til deg, så har jeg ikke skrevet et eneste utropstegn, og i motsetning til deg, så bruker jeg smileys. Det gjør jeg ikke hvis jeg "overreagerer".

Skrevet

Du skal få leve i din verden, tro du er så perfekt, og at det er helt vanlig å like gammel fitte lukt. Men hvorfor ta meg fordi jeg er uenig? Dårlig selvtillit?

Over og ut.

"Du skal få leve i din verden, tro du er så perfekt,"

Javisst.

"og at det er helt vanlig å like gammel fitte lukt."

Jeg har allerede forklart deg at "gammel fitte lukt" er et ubrukelig argument ut i fra det jeg har sagt. Hvorfor føler du trang til å gjenta det som allerede er avkreftet?

"Men hvorfor ta meg fordi jeg er uenig?"

Igjen må jeg bare påpeke hvordan du anklager meg for å gjøre det som du, og ingen andre her, gjør.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

• Opprett ny...