Gå til innhold

hva skjer...

Anbefalte innlegg

Gjest håper å håper
Skrevet

Fikk mensn på fredag.. men venta den egentlig ikke før igår...

Men det som er litt rart er at mensn varte bare i to dager...

Har aldri vært så kort før..

Kan dette være noe...

ja tør ikke si det..hihi

Kan det være en festeblødningeller noe sånt...

Er det noen andre som har opplevd det samme???

På forhånd, takk for svar..

Gjest lei av å vente..
Skrevet

Hei..

jeg også har det sånni denne stund.. Skulle få mensen på torsdag men ingenting skjedde og test var negativ. Men i går kom mensen, og i dag er der ingenting...

Hmm.. kanskje vi er gravide???? Jeg også håper. Dette kan være en festeblødning, men det trenger selfølgelig ikke være det da!

Vi får bare vente å se.

Lykke til og mange gode tanker til deg

Gjest håper å håper
Skrevet

Hei..

jeg også har det sånni denne stund.. Skulle få mensen på torsdag men ingenting skjedde og test var negativ. Men i går kom mensen, og i dag er der ingenting...

Hmm.. kanskje vi er gravide???? Jeg også håper. Dette kan være en festeblødning, men det trenger selfølgelig ikke være det da!

Vi får bare vente å se.

Lykke til og mange gode tanker til deg

Tenkte jeg skulle ta en test imårra...bare for å være på den sikre siden...;)

Eyes never lie
Skrevet

Hei,

Jeg mener ikke å være gledesdreper nå. Men jeg har opplevd lignende flere ganger. Mensen kommer, varer i to dager...deretter kommer det ingen ting de neste 2-3 dagene. Etter det kommer mensen igjen. Lurer på hva det kommer av egentlig.

Men det er ikke sikkert at det samme er tilfellet hos dere. Håper da ikke det!

Men lykke til ihvertfall, håper dere begge er gravide:)

Gjest håper å håper
Skrevet

Hei,

Jeg mener ikke å være gledesdreper nå. Men jeg har opplevd lignende flere ganger. Mensen kommer, varer i to dager...deretter kommer det ingen ting de neste 2-3 dagene. Etter det kommer mensen igjen. Lurer på hva det kommer av egentlig.

Men det er ikke sikkert at det samme er tilfellet hos dere. Håper da ikke det!

Men lykke til ihvertfall, håper dere begge er gravide:)

takk for svar..

jeg har aldri opplevd det før..

så jeg vet ikke hva jeg skal tro, det har nå gått 5 dager siden"mensen"

Skrevet

Tenkte jeg skulle ta en test imårra...bare for å være på den sikre siden...;)

Jeg opplevde det samme nå forrige syklus. HAr tatt 3 tester alle negative. Måtte til og med dra til lege for å sjekke det, men han sa at det nok bare var hormonene som lurte meg litt. Jeg som trodde jeg hadde festeblødning. ÆSJ! Så nå prøver vi for harde livet igjen. Denne måneden satser vi på ha sex annen hver dag hele perioden. Føler meg faktisk ganske avslappet, kanskje litt for avslappet. Lykke til.... kan jo tenkes at det er en festeblødning. Krysser ihvertfall fingre og tær. ( tror vi snakket sammen tidligere, men da skrev jeg under som Mandera, da svarte du på min frustrasjon)

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...