Gjest Maren23 Skrevet 27. april 2005 Skrevet 27. april 2005 Hei. Jeg er en jente på 22 år som begynte på p-pillen. Da jeg hadde gått på den i bare 3 uker fikk jeg konstatert blodpropp i ene lungen. Etter "boken" skulle jeg jo da fått mensen den 4 uken, altså den dagen jeg ble innlagt med lungeemboli. Jeg er ikke overvektig og røyker ikke. Det er ingen i familien min som har hatt blodpropp før, så legene syntes det var rart. Jeg skulle egentlig etter boken hatt mensen igjen den 05.04. Ble innlagt 04.04. Men den kom aldri, og er enda ikke kommet. Tok en graviditetstest hjemme i går og den var negativ. Heldigvis, da marevanen jeg tar for blodproppen ikke er bra for fosteret. Men jeg klarer fremdeles ikke slå meg helt til ro med at jeg ikke er gravid. Men den burde jo slått ut etter såpass lang tid siden jeg skulle hatt mensen? Eller? Jeg gikk på p-pillen i bare tre uker, er det nok til å forstyrre syklusen? Håper noen kan svare. Mvh Maren23 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.