Gå til innhold

La oss diskutere Frustrerte fruer!

Anbefalte innlegg

Gjest Frustrert frue!
Skrevet

Bare lurer på om noen har noe bra ideer på hva som skjer..

Jeg har lest på utenlandske sider der de diskuterer dette..

Noen mener at han gutten som tror han drepte søstera si, at han faktisk er Dana!

Siden moren hadde jobbet på sykehus før, da hun het Angela, mente de at det kunne hende hun og Paul ikke kunne få barn, så de hadde stjålet han fra sykehuset.. og at det er der det kommer fra det pleddet som står "dana" på..

En ganske lik teori..;

Vet ikke om han gutten egentlig het Dana eller ikke..men tror kanskje han ble tatt på sykehuset der Angela jobbet..Deretter flyttet de, og skiftet navn. Så kom den egentlige moren etter dem, for å få tilbake sønnen.. og at det var henne de da drepte...

Hun ble derfor sett sist der, og det er henne jeg tror han rørleggeren leter etter....

For en stund siden fant jo politiet den kista som lå i vannet (som paul hadde gravd opp av hagen og kastet i vannet).. Det var et lik av en kvinne (ikke noe barn..til de som trodde kanskje de hadde drept en baby kalt Dana...).

Dette tror jeg er moren til han gutten..

Tror Angela (husker ikke hva hun het nå..Mary-Alice?) angrer sånn på det som skjedde, så derfor drepte hun seg selv..

Hva er deres teori?

Gjest Astral
Skrevet

Har sett de 18-19 første episodene, så jeg vet!!! :P

Gjest Frustrert frue!
Skrevet

Har sett de 18-19 første episodene, så jeg vet!!! :P

Fortell da! :)

hare1365380455
Skrevet

Så pleddet tilhørte en annen baby?

Gjest Frustrert Frue!!
Skrevet

Så pleddet tilhørte en annen baby?

På et diskusjonsforum i Usa, snakker de om at pleddet tilhørte han gutten (Zach, når han var liten baby.. Da het han visst Dana..før de nåværende foreldrene tok å kidnappet han..

Da lå han inntullet i dette pleddet som det stod dana på..

Derfor de sier at Dana fremdeles er i live...

Trodde Dana var et jentenavn, men i usa kan det sikkert være et guttenavn også..siden de der borte snakker om det så.. men vet jo ikke noe sikkert.

Ingen som har noen andre teorier??

hare1365380455
Skrevet

På et diskusjonsforum i Usa, snakker de om at pleddet tilhørte han gutten (Zach, når han var liten baby.. Da het han visst Dana..før de nåværende foreldrene tok å kidnappet han..

Da lå han inntullet i dette pleddet som det stod dana på..

Derfor de sier at Dana fremdeles er i live...

Trodde Dana var et jentenavn, men i usa kan det sikkert være et guttenavn også..siden de der borte snakker om det så.. men vet jo ikke noe sikkert.

Ingen som har noen andre teorier??

Jeg trodde også at Dana var et jentenavn.... Hvor mange episoder har de sett de som diskuterte, da?

Skrevet

Åh, dæven, det har jeg ikke tenkt på... Spennende!

Gjest Ugga Bugga
Skrevet

Jeg har ikke sett en eneste episode.

Men jeg må si det høres passe sykt ut når jeg leser innlegget ditt.

*LOL*

Kanskje jeg bør begynne å se Frustrerte fruer jeg også. Går det an å hoppe inn nå, eller bør man ha fulgt med fra starten?

Skrevet

Jeg trodde også at Dana var et jentenavn.... Hvor mange episoder har de sett de som diskuterte, da?

Det er en bitteliten bjelle langt baki hodet et sted som sier at en av de mannlige skuespillerne i Twin Peas het Dana....

hare1365380455
Skrevet

Det er en bitteliten bjelle langt baki hodet et sted som sier at en av de mannlige skuespillerne i Twin Peas het Dana....

Hm.. det kan kanskje stemme...

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...