Gjest Frustrert frue! Skrevet 27. april 2005 Skrevet 27. april 2005 Bare lurer på om noen har noe bra ideer på hva som skjer.. Jeg har lest på utenlandske sider der de diskuterer dette.. Noen mener at han gutten som tror han drepte søstera si, at han faktisk er Dana! Siden moren hadde jobbet på sykehus før, da hun het Angela, mente de at det kunne hende hun og Paul ikke kunne få barn, så de hadde stjålet han fra sykehuset.. og at det er der det kommer fra det pleddet som står "dana" på.. En ganske lik teori..; Vet ikke om han gutten egentlig het Dana eller ikke..men tror kanskje han ble tatt på sykehuset der Angela jobbet..Deretter flyttet de, og skiftet navn. Så kom den egentlige moren etter dem, for å få tilbake sønnen.. og at det var henne de da drepte... Hun ble derfor sett sist der, og det er henne jeg tror han rørleggeren leter etter.... For en stund siden fant jo politiet den kista som lå i vannet (som paul hadde gravd opp av hagen og kastet i vannet).. Det var et lik av en kvinne (ikke noe barn..til de som trodde kanskje de hadde drept en baby kalt Dana...). Dette tror jeg er moren til han gutten.. Tror Angela (husker ikke hva hun het nå..Mary-Alice?) angrer sånn på det som skjedde, så derfor drepte hun seg selv.. Hva er deres teori? 0 Siter
Gjest Astral Skrevet 27. april 2005 Skrevet 27. april 2005 Har sett de 18-19 første episodene, så jeg vet!!! 0 Siter
Gjest Frustrert frue! Skrevet 27. april 2005 Skrevet 27. april 2005 Har sett de 18-19 første episodene, så jeg vet!!! Fortell da! 0 Siter
hare1365380455 Skrevet 27. april 2005 Skrevet 27. april 2005 Så pleddet tilhørte en annen baby? 0 Siter
Gjest Frustrert Frue!! Skrevet 27. april 2005 Skrevet 27. april 2005 Så pleddet tilhørte en annen baby? På et diskusjonsforum i Usa, snakker de om at pleddet tilhørte han gutten (Zach, når han var liten baby.. Da het han visst Dana..før de nåværende foreldrene tok å kidnappet han.. Da lå han inntullet i dette pleddet som det stod dana på.. Derfor de sier at Dana fremdeles er i live... Trodde Dana var et jentenavn, men i usa kan det sikkert være et guttenavn også..siden de der borte snakker om det så.. men vet jo ikke noe sikkert. Ingen som har noen andre teorier?? 0 Siter
hare1365380455 Skrevet 27. april 2005 Skrevet 27. april 2005 På et diskusjonsforum i Usa, snakker de om at pleddet tilhørte han gutten (Zach, når han var liten baby.. Da het han visst Dana..før de nåværende foreldrene tok å kidnappet han.. Da lå han inntullet i dette pleddet som det stod dana på.. Derfor de sier at Dana fremdeles er i live... Trodde Dana var et jentenavn, men i usa kan det sikkert være et guttenavn også..siden de der borte snakker om det så.. men vet jo ikke noe sikkert. Ingen som har noen andre teorier?? Jeg trodde også at Dana var et jentenavn.... Hvor mange episoder har de sett de som diskuterte, da? 0 Siter
Gjest togli Skrevet 27. april 2005 Skrevet 27. april 2005 Åh, dæven, det har jeg ikke tenkt på... Spennende! 0 Siter
Gjest Ugga Bugga Skrevet 27. april 2005 Skrevet 27. april 2005 Jeg har ikke sett en eneste episode. Men jeg må si det høres passe sykt ut når jeg leser innlegget ditt. *LOL* Kanskje jeg bør begynne å se Frustrerte fruer jeg også. Går det an å hoppe inn nå, eller bør man ha fulgt med fra starten? 0 Siter
morsan Skrevet 27. april 2005 Skrevet 27. april 2005 Jeg trodde også at Dana var et jentenavn.... Hvor mange episoder har de sett de som diskuterte, da? Det er en bitteliten bjelle langt baki hodet et sted som sier at en av de mannlige skuespillerne i Twin Peas het Dana.... 0 Siter
hare1365380455 Skrevet 28. april 2005 Skrevet 28. april 2005 Det er en bitteliten bjelle langt baki hodet et sted som sier at en av de mannlige skuespillerne i Twin Peas het Dana.... Hm.. det kan kanskje stemme... 0 Siter
morsan Skrevet 28. april 2005 Skrevet 28. april 2005 Hm.. det kan kanskje stemme... Her er han: http://www.tvtome.com/tvtome/servlet/PersonDetail/personid-4202 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.