Gjest 30 år gml. Skrevet 27. april 2005 Skrevet 27. april 2005 Jeg har nå i seks dager hatt litt blødning som jeg lurer på om jeg skal regne med at er mens? Den startet 6-7 dager etter at jeg hadde positivt eggløsningsutslag på persona. (= Cirka en uke før forventet mens for meg.) Det er så lite at ingenting kommer i trusa, men er litt brunt blod fra skjeden hver gang jeg er på toalettet. Det kommer noe litt mer rødlig (mørkt brunrødt) i forbindelse med avføring, og så deretter nesten bare brun utflod igjen. Blodet/ utfloden kommer fra skjeden. Bør jeg sjekke dette tro? Er det kjent som symptom på noe skummelt, eller kan det bare være en uregelmessig og rar mens. Har alltid svake mensblødninger, Men det pleier jo være friskt blod ... (Legekontorer er ikke det beste jeg vet.) 0 Siter
Lillemus Skrevet 28. april 2005 Skrevet 28. april 2005 Kanskje en vel lang festeblødning? Kan du være gravid? 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.