Jeg er en annen Skrevet 27. april 2005 Skrevet 27. april 2005 Kvinne dømt til ni måneders fengsel etter å ha utført oralsex på sovende mann. Gledelig å se at også slike saker tas på alvor. http://www.dagbladet.no/nyheter/2005/04/27/430012.html 0 Siter
Gjest Alt for lav straff! Skrevet 27. april 2005 Skrevet 27. april 2005 Så du mener at en kan tvinge seg til oralsex med hvem som helst for bare 9 mnd. straff? 0 Siter
Jeg er en annen Skrevet 27. april 2005 Forfatter Skrevet 27. april 2005 Så du mener at en kan tvinge seg til oralsex med hvem som helst for bare 9 mnd. straff? Jeg syns også lengden på dommen er rimelig. Det fins som kjent voldtekter som er langt grovere enn dette. 0 Siter
Gjest Alt for lav straff!! Skrevet 27. april 2005 Skrevet 27. april 2005 Jeg syns også lengden på dommen er rimelig. Det fins som kjent voldtekter som er langt grovere enn dette. Ok, så etter din mening bør det å tvinge seg til oralsex ikke straffes med mer enn 9 mnd.? 0 Siter
Jeg er en annen Skrevet 27. april 2005 Forfatter Skrevet 27. april 2005 Ok, så etter din mening bør det å tvinge seg til oralsex ikke straffes med mer enn 9 mnd.? Jeg sier at i denne saken er 9 mnd. rimelig. "Tvinge seg til" kan jo også innebære å binde en person, true med kniv e.l. -- og det blir selvsagt noe annet. 0 Siter
Gjest Alt for lav straff!!! Skrevet 27. april 2005 Skrevet 27. april 2005 Jeg sier at i denne saken er 9 mnd. rimelig. "Tvinge seg til" kan jo også innebære å binde en person, true med kniv e.l. -- og det blir selvsagt noe annet. Ok, så om en mann utfører oralsex på en sovende kvinne, da skal det ikke straffes med mer enn 9 mnd.? 0 Siter
Jeg er en annen Skrevet 27. april 2005 Forfatter Skrevet 27. april 2005 Ok, så om en mann utfører oralsex på en sovende kvinne, da skal det ikke straffes med mer enn 9 mnd.? Hvorfor skulle det det? 0 Siter
Gjest Alt for lav straff!!! Skrevet 27. april 2005 Skrevet 27. april 2005 Hvorfor skulle det det? Jeg synes at voldtekt er en grusom handling som bør straffes langt hardere enn 9 mnd. Du er uenig i dette. Det er herved notert, -- men kanskje du skifter mening den dagen du blir utsatt for det samme. Eller kanskje ikke? 0 Siter
Jeg er en annen Skrevet 27. april 2005 Forfatter Skrevet 27. april 2005 Jeg synes at voldtekt er en grusom handling som bør straffes langt hardere enn 9 mnd. Du er uenig i dette. Det er herved notert, -- men kanskje du skifter mening den dagen du blir utsatt for det samme. Eller kanskje ikke? Jeg går ut fra at også du skjønner at straff må avmåles i forhold til grovheten av forbrytelsen. Det fins mange grader av voldtekt. 0 Siter
Gjest Alt for lav straff!!!!! Skrevet 27. april 2005 Skrevet 27. april 2005 Jeg går ut fra at også du skjønner at straff må avmåles i forhold til grovheten av forbrytelsen. Det fins mange grader av voldtekt. Mitt poeng er at all voldtekt "fortjener" langt mer enn bare 9 mnd. At du er uenig, er din sak. 0 Siter
Anbefalte innlegg
Bli med i samtalen
Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.