Gå til innhold

Kvinne dømt for voldtekt -- en rettmessig dom

Anbefalte innlegg

Gjest Alt for lav straff!
Skrevet

Så du mener at en kan tvinge seg til oralsex med hvem som helst for bare 9 mnd. straff?

Jeg er en annen
Skrevet

Så du mener at en kan tvinge seg til oralsex med hvem som helst for bare 9 mnd. straff?

Jeg syns også lengden på dommen er rimelig. Det fins som kjent voldtekter som er langt grovere enn dette.

Gjest Alt for lav straff!!
Skrevet

Jeg syns også lengden på dommen er rimelig. Det fins som kjent voldtekter som er langt grovere enn dette.

Ok, så etter din mening bør det å tvinge seg til oralsex ikke straffes med mer enn 9 mnd.?

Jeg er en annen
Skrevet

Ok, så etter din mening bør det å tvinge seg til oralsex ikke straffes med mer enn 9 mnd.?

Jeg sier at i denne saken er 9 mnd. rimelig. "Tvinge seg til" kan jo også innebære å binde en person, true med kniv e.l. -- og det blir selvsagt noe annet.

Gjest Alt for lav straff!!!
Skrevet

Jeg sier at i denne saken er 9 mnd. rimelig. "Tvinge seg til" kan jo også innebære å binde en person, true med kniv e.l. -- og det blir selvsagt noe annet.

Ok, så om en mann utfører oralsex på en sovende kvinne, da skal det ikke straffes med mer enn 9 mnd.?

Jeg er en annen
Skrevet

Ok, så om en mann utfører oralsex på en sovende kvinne, da skal det ikke straffes med mer enn 9 mnd.?

Hvorfor skulle det det?

Gjest Alt for lav straff!!!
Skrevet

Hvorfor skulle det det?

Jeg synes at voldtekt er en grusom handling som bør straffes langt hardere enn 9 mnd.

Du er uenig i dette. Det er herved notert, -- men kanskje du skifter mening den dagen du blir utsatt for det samme. Eller kanskje ikke?

Jeg er en annen
Skrevet

Jeg synes at voldtekt er en grusom handling som bør straffes langt hardere enn 9 mnd.

Du er uenig i dette. Det er herved notert, -- men kanskje du skifter mening den dagen du blir utsatt for det samme. Eller kanskje ikke?

Jeg går ut fra at også du skjønner at straff må avmåles i forhold til grovheten av forbrytelsen. Det fins mange grader av voldtekt.

Gjest Alt for lav straff!!!!!
Skrevet

Jeg går ut fra at også du skjønner at straff må avmåles i forhold til grovheten av forbrytelsen. Det fins mange grader av voldtekt.

Mitt poeng er at all voldtekt "fortjener" langt mer enn bare 9 mnd.

At du er uenig, er din sak.

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Innholdet ditt inneholder uttrykk som vi ikke tillater. Vennligst endre innholdet ditt slik at det ikke lenger inneholder de markerte ordene nedenfor.
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Opprett ny...